Er den positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
26 svar
3 synes godt om
5. februar 2013

Anonym trådstarter

Har her til eftermiddag taget en test (burde nok ha ventet til i morgen tidlig) og der er to streger. Min cyklus har været lidt mærkelig de sidste to måneder, så er egentlig gået to dage over tid, men det gjorde jeg også sidste månede og så kom mens på anden dagen.

jeg har taget denne test, og så en lidt dyre fra apotektet, men tror kke der var urin nok til nr to, for der kom kun en hvis streg og så en meget utydelig skygge streg ved siden af...

så hvad tror i??

(ved godt ingen kan sige noget med sikkerhed, men alligevel)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Den er lidt tydeligere i virkeligheden...

Anmeld

5. februar 2013

Rockertand

Den er positiv, tillykke.

Anmeld

5. februar 2013

CH2012

Anonym skriver:

Har her til eftermiddag taget en test (burde nok ha ventet til i morgen tidlig) og der er to streger. Min cyklus har været lidt mærkelig de sidste to måneder, så er egentlig gået to dage over tid, men det gjorde jeg også sidste månede og så kom mens på anden dagen.

jeg har taget denne test, og så en lidt dyre fra apotektet, men tror kke der var urin nok til nr to, for der kom kun en hvis streg og så en meget utydelig skygge streg ved siden af...

så hvad tror i??

Jeg kan godt ane en streg, men er spændt på hvad den siger imorgen tidlig

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Den er positiv, tillykke.

nr. to har også fået farve nu... dog 5 min efter tid...

weeee

Anmeld

5. februar 2013

CH2012

Anonym skriver:

nr. to har også fået farve nu... dog 5 min efter tid...

weeee

Så vidt jeg ved, så må den ikke overstige trækketiden - så er den desværre ugyldig. Men er spændt på at se hvad resultatet er i morgen Man siger, at det er bedst at urinen er bedst om morgen, - eller i hvert fald skal have "været i dig" i 3 timer...

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Så vidt jeg ved, så må den ikke overstige trækketiden - så er den desværre ugyldig. Men er spændt på at se hvad resultatet er i morgen Man siger, at det er bedst at urinen er bedst om morgen, - eller i hvert fald skal have "været i dig" i 3 timer...

Jahh det ved jeg, men der var også en skyggestreg inden for tiden, dog var stregen hvid, den er der bare kommet farve i... krydser i hvert fald fingre. Min kæreste har dårlig sædkvalitet og prøvede 3 år med hans eks, og vi har kun prøvet i 4 måneder, lidt utroligt hvis det lykkes...

Anmeld

5. februar 2013

Alberte&Mor <3

Jeg kan se to streger tillykke 

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Fruskruk200 skriver:

Jeg kan se to streger tillykke 

Weee håber sådan at den er der... Så kommer der knap 4 år mellem den ældste og den yngste

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

så hvad tror i??

Hvis den er aflæst inden for tiden vil jeg da mene at den er positiv  

Spændende om den er mere tydelig i morgen tidlig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.