Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan godt se to streger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har her til eftermiddag taget en test (burde nok ha ventet til i morgen tidlig) og der er to streger. Min cyklus har været lidt mærkelig de sidste to måneder, så er egentlig gået to dage over tid, men det gjorde jeg også sidste månede og så kom mens på anden dagen. jeg har taget denne test, og så en lidt dyre fra apotektet, men tror kke der var urin nok til nr to, for der kom kun en hvis streg og så en meget utydelig skygge streg ved siden af...så hvad tror i??(ved godt ingen kan sige noget med sikkerhed, men alligevel)
Har her til eftermiddag taget en test (burde nok ha ventet til i morgen tidlig) og der er to streger. Min cyklus har været lidt mærkelig de sidste to måneder, så er egentlig gået to dage over tid, men det gjorde jeg også sidste månede og så kom mens på anden dagen. jeg har taget denne test, og så en lidt dyre fra apotektet, men tror kke der var urin nok til nr to, for der kom kun en hvis streg og så en meget utydelig skygge streg ved siden af...så hvad tror i??(ved godt ingen kan sige noget med sikkerhed, men alligevel)
Den er positiv
TILLYKKE
Anonym skriver: Den var lidt tydeligere her til morgen... ih krydser fingre for der er en spirer til os
Den var lidt tydeligere her til morgen... ih krydser fingre for der er en spirer til os
Hvis den var tydeligere her til morgen, så tror jeg bestemt at den er positiv Men vil rigtig gerne se billede, hvis det er muligt?
CH2012 skriver: Hvis den var tydeligere her til morgen, så tror jeg bestemt at den er positiv Men vil rigtig gerne se billede, hvis det er muligt?
ZamanogDania skriver: Den ser meget positiv ud. Tillykke
Den ser meget positiv ud. Tillykke
Anonym skriver: Er heller ikke i tvivl længere... Eller, lidt er man vel altid indtil man ser eller høre det Ihh det er lidt svært at "fange stregen" på kamera... men tror det ligner virkeligheden rimeligt... Men er lidt i tvivl om jeg er gået én eller tre dage over tiden, fordi min cyklus har været mærkelig på det sidste, så regner ikke med jeg kan forvente en mørk streg, sidste graviditet testede jeg først 7 dage over tiden, og den var ikke meget mørkere..
Er heller ikke i tvivl længere... Eller, lidt er man vel altid indtil man ser eller høre det Ihh det er lidt svært at "fange stregen" på kamera... men tror det ligner virkeligheden rimeligt... Men er lidt i tvivl om jeg er gået én eller tre dage over tiden, fordi min cyklus har været mærkelig på det sidste, så regner ikke med jeg kan forvente en mørk streg, sidste graviditet testede jeg først 7 dage over tiden, og den var ikke meget mørkere..
Stort tillykke
Der er da hvert fald ingen tvivl
Miss Church skriver: Stort tillykke Der er da hvert fald ingen tvivl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128