Er den positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Peanut

Jeg kan godt se to streger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Den var lidt tydeligere her til morgen... ih krydser fingre for der er en spirer til os

Anmeld

6. februar 2013

Hemmeligpigeendnu

Anonym skriver:

Har her til eftermiddag taget en test (burde nok ha ventet til i morgen tidlig) og der er to streger. Min cyklus har været lidt mærkelig de sidste to måneder, så er egentlig gået to dage over tid, men det gjorde jeg også sidste månede og så kom mens på anden dagen.

jeg har taget denne test, og så en lidt dyre fra apotektet, men tror kke der var urin nok til nr to, for der kom kun en hvis streg og så en meget utydelig skygge streg ved siden af...

så hvad tror i??

(ved godt ingen kan sige noget med sikkerhed, men alligevel)

Den er positiv

TILLYKKE

Anmeld

6. februar 2013

CH2012

Anonym skriver:

Den var lidt tydeligere her til morgen... ih krydser fingre for der er en spirer til os

Hvis den var tydeligere her til morgen, så tror jeg bestemt at den er positiv Men vil rigtig gerne se billede, hvis det er muligt?

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Hvis den var tydeligere her til morgen, så tror jeg bestemt at den er positiv Men vil rigtig gerne se billede, hvis det er muligt?

Er heller ikke i tvivl længere... Eller, lidt er man vel altid indtil man ser eller høre det

Ihh det er lidt svært at "fange stregen" på kamera... men tror det ligner virkeligheden rimeligt... Men er lidt i tvivl om jeg er gået én eller tre dage over tiden, fordi min cyklus har været mærkelig på det sidste, så regner ikke med jeg kan forvente en mørk streg, sidste graviditet testede jeg først 7 dage over tiden, og den var ikke meget mørkere..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2013

ZamanogDania

Den ser meget positiv ud. Tillykke

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

ZamanogDania skriver:

Den ser meget positiv ud. Tillykke

Tusind tak

Anmeld

6. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Er heller ikke i tvivl længere... Eller, lidt er man vel altid indtil man ser eller høre det

Ihh det er lidt svært at "fange stregen" på kamera... men tror det ligner virkeligheden rimeligt... Men er lidt i tvivl om jeg er gået én eller tre dage over tiden, fordi min cyklus har været mærkelig på det sidste, så regner ikke med jeg kan forvente en mørk streg, sidste graviditet testede jeg først 7 dage over tiden, og den var ikke meget mørkere..

Stort tillykke 

Der er da hvert fald ingen tvivl

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Stort tillykke 

Der er da hvert fald ingen tvivl

Taak... Det er simpelthen så VILDT havde forventet vi skulle i behandling om et års tid fordi han har prøvet i 3 år fær og har meget nedsæt sædkvalitet... It must be ment to be

Anmeld

6. februar 2013

FogL

Ville tage en mere i morgen, men synes da den ser fin ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.