Vores hverdag ser nogenlunde således ud (Jeg er på barsel)
Bassen 2,4 år & Prinsessen 4 mdr.
Bassen vågner mellem kl.05.30-07.00. Vi putter og hygger lidt i sengen inden vi står op. Én af os voksne gør klar til morgenmaden. Vi spiser som oftest morgenmad sammen. Prinsessen får lidt grød. Nogle gange er far ikke med da han er taget afsted.
Bassen bliver afl. af mig, hvis far møder tidligt. Ellers afl. han inden han tager videre.
Prinsessen bliver lagt til at sove igen ved en 9-tiden.
Så bliver der ordnet lidt praktisk. Og der bliver i dén grad også slappet af ved computeren eller fjernsynet!
Bassen bliver hentet mellem kl.15 og 15.30. Nogle dage holder han fri (efter eget ønske) Så laver vi alt muligt hyggeligt. Går ture, Går på Café, Legepladsen, Hygger hjemme, ser tegnefilm, leger med biler, tegner osv. Prinsessen "leger" med og ellers har hun jo min fulde opmærksomhed når Bassen er i vuggestue.
Far kommer hjem. Far laver mad. Meget sjældent jeg laver mad... Tsk! Tsk! Vi spiser gerne mellem 17.00 og 17.30 nogle gange senere...
Efter aftensmaden er det legetid og badetid.
Bassen bliver lagt mellem kl.19.00 og 19.30 og Prinsessen bliver lagt kl.18.00/18.30. Kæresten læser lektier det meste af aften... ja... så der er ikke sååå meget tid til at være kærester.... men sådan er det.
Det køre fint nok. Det er ikke så stressende pt. Men gruer for den dag jeg starter på job igen og kæresten er færdig med udd. og starter job.
Anmeld