Janne T. skriver:
Synes også det er synd! For de første gange tænkte jeg bare, "Nå nå da, vi har vist fået lidt temperament", men det er jo helt ude af proportioner, og hun er ikke glad ret længe af gangen!
Vi har altid hovedenden af sengen hævet med en ordbog under hvert ben (altså kun de to ben i hovedenden), men ved ikke om det er nok? Ejj, tænk hvis hun har virkelig ondt.. Så smertedækker jeg hende altså, selvom jeg ikke er sikker. Jeg synes det er mere synd ikke at smertedække hende, hvis nu hun faktisk har rigtig ondt. Hun sover bare nu hvor hun har fået panodilen..
Og okay, tak! Ikke fordi jeg har lyst til at ligge mit barn i narkose, det er bare lige rart at høre nogle erfaringer..
Her brugte vi de gamle horisont bøger, hvis du kan huske dem.. De røde, tror vi brugte 3 eller 4 af dem, på samme måde som i gør nu.
Jeg vil nu også hellere holde hende smertedækket, ihvert fald om natten hvis det kan give en nogenlunde nattesøvn til jer alle, især hende. 
Det er en forfærdelig oplevelse at lægge dem i narkose, det glemmer jeg aldrig. Han skreg og skreg - hvilket jeg vidste han ville fra da han fik maske herhjemme. Og vupti, så var han slap og "væk". Det er altså grimt. 
Men hvad der er endnu grimmere, er at han knap nåede at slå øjnene op, før de nærmest "smed" os ud. "Så må i godt tage hjem, vi skal bruge rummet"
Nøj jeg var rystet. 

Anmeld