Afhængig af mobil???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Henriette72

Jeg har været rigtig afhængig af den, men er det ikk mere. Forstået på den måde at jeg har den ved mig når jeg er på arbejde, hvis VS skulle ringe (altid på lydløs som den eneste i storrumskontor ) men år jeg kommer hjem og har Selma hos mig, kan jeg snildt glemme den i tasken (stadig lydløs) til stor irritation for min mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Stumpen

Havde du spurgte for nogle år siden, så havde jeg svaret ja, jeg er dybt afhængig.. Men i dag, nej jeg vender ikke om og den kan sagtens ligge i min taske en halv dag inden jeg kommer til at tænke på hvor den mo egentlig er henne... Jeg har den altid med i seng, men det er A: fordi jeg bruger den som vækkeur og B: fordi vi kan ikke høre fastnetstlf'en i soveværeslet og hvis dp ringer ang. gdp, så er det den de ringer til...

Anmeld

18. juni 2009

Lise

Jeg har den næsten altid med når jeg forlader huset - men sker det at jeg på vej på arbejde kommer i tanke om at den stadig ligger derhjemme, så tager jeg sgu ikke hjem efter den. Men har også min egen stationære tlf på mit skrivebord på arbejde, så hvis jeg har brug for kontakt, bruger jeg jo bare den.

Men når jeg så kommer hjem fra arbejde glemmer jeg den. Og i weekenden kan jeg helt glemme at kigge på den. Den kan sagtens ligge gemt nede i min taske i mange timer uden jeg kommer i tanke om den. Men jeg bruger den også som vækkeur, så den findes frem når jeg skal i seng.

Har aldrig været så afhængig af den. Da jeg selv betalte min regning kom den sjældent over 50-75 kr om måneden. Faktisk er det det samme nu, hvor jeg har fri mobil. Dog ringer jeg gerne hjem fra udlandet hvis jeg har lyst, uden at tænke på regningen

Anmeld

25. juni 2009

Stineve

Tynen skriver:

Nej, slet ikke.
Bruger den nærmest aldrig og kan snildt smide den rundt omkring og derefter glemme alt om den

Nettet derimod.. Uha, uha
Det skal helst lige tjekkes flere gange om dagen

Har det fuldstændig som dig! ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.