Afhængig af mobil???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

Nejnejnej  Jeg er jo kun analog i min fritid

Jeg er dybt digital... Jeg er altid online. Sidder gerne både med mobil og internet samtidig.. 

Skønt-smiler- bliver helt stresset af de mennesker der bare er så gennemførte hele vejen igennem, hvis du forstår...jeg elsker at man "stritter" lidt-....smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Skønt-smiler- bliver helt stresset af de mennesker der bare er så gennemførte hele vejen igennem, hvis du forstår...jeg elsker at man "stritter" lidt-....smiler

Stritter? Det forstår jeg ikke helt tror jeg... hmmm...

Jeg har også en bluetoth, der kan gå på begge mine telefoner Så jeg ikke skal have en forskellig bluetooth i hvert et øre?

Anmeld

18. juni 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

Stritter? Det forstår jeg ikke helt tror jeg... hmmm...

Jeg har også en bluetoth, der kan gå på begge mine telefoner Så jeg ikke skal have en forskellig bluetooth i hvert et øre?

Svært at forklare på skrift...men altså hvis man tager øko-henna-farve-typen....alt er så sundt og rigtigt og så kører de i en stor benzinsluger...ellers pædagogen der ikke sender sit barn ud og bliver passet fordi hun ikke mener at pædagoger er gode nok....stritter er nok i denne her sammehæng udtrykket for når menneskers måde at leve på modsiger sig selv...giver det mening??

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Svært at forklare på skrift...men altså hvis man tager øko-henna-farve-typen....alt er så sundt og rigtigt og så kører de i en stor benzinsluger...ellers pædagogen der ikke sender sit barn ud og bliver passet fordi hun ikke mener at pædagoger er gode nok....stritter er nok i denne her sammehæng udtrykket for når menneskers måde at leve på modsiger sig selv...giver det mening??

Nååeee JO

OKay. Så tager jeg det som et kompliment tak. hehe

Anmeld

18. juni 2009

Kaufie

Vender ikke om hvis jeg har glemt den - men det er det første jeg tjekker når jeg kommer hjem.

Den ligger ved siden af mig om natten fordi jeg bruger den som vækkeur.

Anmeld

18. juni 2009

charlottekri

Jeg er blevet afhængig af min mobil efter en ulykke for nogle år siden. Jeg havde lagt min mobil fra mig, mens jeg var ved at passe nogle køer (malke dem og give dem mad). Jeg skulle så have noget halm til dem, hvor der så faldt nogle mini big baller ned over mig (ca. 500 kg pr. stk.) og jeg kunne slet ikke komme fri.. jeg råbte og skreg, men jeg var alene på gården inden min mand kom hjem igen... (var kørt langt væk). Heldigvis kom der en forbi og fik mig hevet ud. Jeg havde brækket hoften og fået en fork (greb med 2 spidser) i foden og flækket albuen(altså huden )
Derfor er jeg blevet lidt afhængig af at have min mobil på mig, hvis der skulle ske noget.
Desuden arbejder min mand også indenfor landbrug med de store maskiner, så hvis der nu skulle ske noget med ham...

Anmeld

18. juni 2009

Sweet1978

Jeg den kun med i seng fordi den fungerer som vækkeur, men har den altid med i bilen. Vil kunne ringe efter hjælp hvis der sker noget. Ellers føler jeg mig ikke afhængig af den, bruger en faktisk ikke ret meget. Kun de dage hvor kæresten og jeg er adskilt, for lige at skrive godmorgen og godnat mm.

Anmeld

18. juni 2009

Linda-mor-til-4

Er total afhængig...det er som en livsline....Har den dog ikke med i seng

Anmeld

18. juni 2009

wamse

Uha min mobil og jeg er uadskillelige Har den altid på mig, og skifter altid min mobil ud med en nyere når der er råd til det

Anmeld

18. juni 2009

Tynen

Nej, slet ikke.
Bruger den nærmest aldrig og kan snildt smide den rundt omkring og derefter glemme alt om den

Nettet derimod.. Uha, uha
Det skal helst lige tjekkes flere gange om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.