Afhængig af mobil???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Rasmine

Andre end mig, som prompte vender bilen, hvis I opdager I har glemt mobilen?
Eller andre som også bliver nærmest fysisk dårlige hvis I har glemt at tage mobilen med i seng?
Osv osv osv!

Det irriterer mig grænseløst at jeg er så afhængig af det lort! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Anja

Om jeg vender bilen, hvis jeg har glemt den ? JA  - men mindre manden er med og han så har husket sin.

Tager jeg tlf med i seng ? Aldrig

Går dog rimeligt i panik, hvis den pludselig går i stykker eller hvis jeg ikke kan finde den ....

Anmeld

18. juni 2009

Honningblomst

Eller andre som også bliver nærmest fysisk dårlige hvis I har glemt at tage mobilen med i seng?
Osv osv osv!

Jeps..jeg har også min med overalt, men det irriterer mig ikke...jeg synes det er skønt og giver mig frihed og tryghed ved at vide at mine unger feks kan komme i kontakt med mig når de har brug for det eller skolen kan ringe til mig hvis der er sket noget.
Jeg bruger min som vækkeur også, så den ligger altid ved siden af mig når jeg sover....det er vel det nærmeste jeg kan komme på et forhold...mig og Sony...
Jeg synes en kæmpe fordel at vi har fået mobiler, hvis bare folk kunne sætte deres mobil på lydløs når det er passende...får flip af at høre bip bip konstant i et tog feks.
Og så kan man jo altid slukke skidtet hvis man vil være i fred...
Knus Eva..som aldrig har lyd på, men ringer tilbage..

Anmeld

18. juni 2009

Harfeletten

Jeg er bedste venner med min mobiltelefon  
Ej, før jeg fik Emil var min mobiltelefon, min livline - Min pacemaker. Men efter jeg har fået ham er det ikke så voldsomt mere. Jeg kan godt undvære den en time eller to af gangen - Men så heller ikke mere

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

Mebach skriver:

Osv osv osv!

Har min med overalt... Bare ikke med ind i soveværelset, badet osv...

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mebach skriver:

Osv osv osv!

I aller højestegrad:

Ja, jeg hedder Zafir og jeg er mobilafhængig.

Jeg er afhængig i at tale i den. Jeg er afhængig i at sms. Jeg er afhængig af min kalender, jeg er afhængig af min gps, jeg er afhængig af min bluetooth.

Jeg snakker flere timer hverdag, både i min arbejdsmobil og min egen... Når jeg kører og jeg kører meget...

Anmeld

18. juni 2009

Bom

Jeg vender kun bilen hvis jeg er på vej på arbejde og har glemt mobilen, men hvis vi er på vej i by eller andet, så gør jeg ikke.. Så må folk ringe tilbage..

Sover hellere aldrig med min mobil i soveværelset, sover utrolig dårlig når den er i samme rum som mig, ved ikke hvorfor... Men hvis jeg skal hente nogle i byen har jeg den selvfølgelig med i seng.. Ellers ikke..

Anmeld

18. juni 2009

SaNiNa

Ja, det kommer an på hvor vi skal hen hvis vi bare skal handle kan jeg godt undvære den, men skal vi være væk længere tid syntes jeg det er rart at have den med...

Vi ejer heller ikke en fastnet telefon

Anmeld

18. juni 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

I aller højestegrad:

Ja, jeg hedder Zafir og jeg er mobilafhængig.

Jeg er afhængig i at tale i den. Jeg er afhængig i at sms. Jeg er afhængig af min kalender, jeg er afhængig af min gps, jeg er afhængig af min bluetooth.

Jeg snakker flere timer hverdag, både i min arbejdsmobil og min egen... Når jeg kører og jeg kører meget...

Hvor sjovt...jeg havde sådan en idé om at du ville eller kunne være en af de få menensker som ikke har en mobil og aldrig ville have det...sjovt som man danner sig forestillinger om hvordan andre er...smiler- men dejligt du er lige så afhængig som alle andre-smiler

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Hvor sjovt...jeg havde sådan en idé om at du ville eller kunne være en af de få menensker som ikke har en mobil og aldrig ville have det...sjovt som man danner sig forestillinger om hvordan andre er...smiler- men dejligt du er lige så afhængig som alle andre-smiler

Nejnejnej  Jeg er jo kun analog i min fritid

Jeg er dybt digital... Jeg er altid online. Sidder gerne både med mobil og internet samtidig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.