ÆU på tirsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

Anitta-sofie

alt hvad jeg kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Putomanen

La´chrissen skriver:

Nej det er jo det, tiden er gået stærk. Syntes det virkede så uoverskueligt i starten, men hold op det har været skønt at komme tilbage i sin egen krop igen i normal størrelse, bare noget mere trænet

Hvordan anbefaler de med træning det hvor du har været og er i behandling?

For Skejby siger jo, kun gang, let cykling og svømning indtil uge 20.

Og det et bare så langt fra min hverdag, men jeg holdt mig til det de ældre gange uden held. Såå........

En pause er fantastisk, især fordi man kan have fokus på andre ting i livet og jyde det. Jeg forsøger også at træne en del i pauserne og op til æu, men efter æu og til testdag er det lidt begrænset, mest fordi jeg får ondt i maven.

Jeg fik kun anbefalet at holde mig fra hård træning efter æo, hvor man når op omkring max puls eller får hårde stød. Det lyder som om din klinik er lidt strengere. Jeg ved ikke med vores nuværende klinik endnu.

Anmeld

3. februar 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Det er præcis den rettet indstilling! Ekstra æg er bonus

Jaa, lige præcist 

Anmeld

3. februar 2013

Putomanen

Anitta-sofie skriver:

alt hvad jeg kan

Mange tak 

Anmeld

3. februar 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

Ja 

En pause er fantastisk, især fordi man kan have fokus på andre ting i livet og jyde det. Jeg forsøger også at træne en del i pauserne og op til æu, men efter æu og til testdag er det lidt begrænset, mest fordi jeg får ondt i maven.

Jeg fik kun anbefalet at holde mig fra hård træning efter æo, hvor man når op omkring max puls eller får hårde stød. Det lyder som om din klinik er lidt strengere. Jeg ved ikke med vores nuværende klinik endnu.

Ja de er meget strenge med det på Skejby, og det hjælper bare på humøret og træne, men selvfølgelig når man har ondt så har man jo alligevel ikke den store lyst til det.

Nå Men det bliver jo vildt spændendemed tirsdag hvor mange du får ud.
det bedste jeg har lært

Anmeld

3. februar 2013

Putomanen

La´chrissen skriver:

Ja de er meget strenge med det på Skejby, og det hjælper bare på humøret og træne, men selvfølgelig når man har ondt så har man jo alligevel ikke den store lyst til det.

Nå Men det bliver jo vildt spændendemed tirsdag hvor mange du får ud.
det bedste jeg har lært

Træning gør også meget for mig, både vægtmæssigt men især psykisk. Forhåbentlig bliver det et godt offer 

Tusind tak, jeg kommer jo nok med en lille opdatering på tirsdag 

Anmeld

3. februar 2013

Nessie

Putomanen skriver:

Jeg har aldrig produceret vildt mange æg desværre, selvom jeg er blevet sat meget op i medicin. Men jeg håber på at den nye medicin giver rigtig gode æg!

Det er også vildt at begge dine æg blev befrugtede. 

Vi ønsker heller ikke tvillinger, men hvis vi kan øge chancen med 2 æg, så tror jeg at vi tager imod det.

Det har jeg heller ikke, men foreløbig har det da resulteret i et barn og en graviditet

Begge gange har vi fået lagt 2 æg op, så min statistik siger i hvert fald at det øger chancerne for graviditet

Anmeld

3. februar 2013

Putomanen

Nessie skriver:

Det har jeg heller ikke, men foreløbig har det da resulteret i et barn og en graviditet

Begge gange har vi fået lagt 2 æg op, så min statistik siger i hvert fald at det øger chancerne for graviditet

Jeg håber at jeg så følger i dine fodspor med nogle fine æg og forhåbentlig nogle fine streger 

Anmeld

4. februar 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

Træning gør også meget for mig, både vægtmæssigt men især psykisk. Forhåbentlig bliver det et godt offer 

Tusind tak, jeg kommer jo nok med en lille opdatering på tirsdag 

Jeg vil vente spændt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.