ÆU på tirsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

Viblev også hurtigt tilmeldt efter vi havde snakket med de 2 klinikker, og så går en kort behandling heldigvis rigtig hurtigt 

Ja, vi håber meget at vores stædighed betaler sig, og at vi til sidst kan vise en lille baby frem, som biologisk er vores begges 

Der kan heller ikke være lang tid til, at I skal begynde at tænke på at tilmelde jer igen?

Åh ja det må være rart med den korte. Vi får altid den lange, det føles bare som 100 år når man er i gang med den

Jo engang efter marts må det blive. Hvis der ikke kommer nogle forhindringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Putomanen

La´chrissen skriver:

Åh ja det må være rart med den korte. Vi får altid den lange, det føles bare som 100 år når man er i gang med den

Jo engang efter marts må det blive. Hvis der ikke kommer nogle forhindringer.

Jeg har også "kun" været igennem kort protokol 1 gang før, så jeg synes det er helt fantastisk

Vi må håbe, at der ikke kommer forhindringer. Men der er ikke længe til, når man tænker på, hvor lang tid siden i besluttede at holde pause.

Anmeld

3. februar 2013

Nessie

Iiiiihhh, hvor er det spændende

Håber at der kommer en masse gode æg ud

Men ellers kan jeg kun sige, at det ikke nødvendigvis er dårligt, hvis der ikke tages så mange ud, jeg havde jo kun 2 denne gang

Anmeld

3. februar 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Jeg ved at du har ret, at det ikke er knald eller fald på antal æg. Men jeg vil så gerne optimere det hele  Normalt plejer jeg at have et par enkelte æg, som har delt sig, men det plejer heldigvis at være pænde.

Jeg må prøve at huske mig selv på, at det i sidste ende kun er graviditetstesten, som virkelig betyder noget 

Jeg var også så skuffet over, at der ikke var æg til fryseren synes det var så træls, når nu der faktisk var ret mange æg! Men sådan var det, og så længe det ene af dem der blev taget ud, og blev befrugtet nogenlunde, virkede, jamen så var det som om det andet var lidt ligegyldigt! Selvom jeg gerne ville have været på Skejby og blive behandlet igen næste gang!

Men jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker!

Jeg håber bare så inderligt at det er nu et af guldæggene er der til jer

Anmeld

3. februar 2013

Putomanen

Nessie skriver:

Iiiiihhh, hvor er det spændende

Håber at der kommer en masse gode æg ud

Men ellers kan jeg kun sige, at det ikke nødvendigvis er dårligt, hvis der ikke tages så mange ud, jeg havde jo kun 2 denne gang

Tusind tak 

Jeg er også begyndt at blive spændt og nervøs nu. 

Jeg ved godt at antallet ikke betyder så meget, men jeg vil så gerne have, at alt går helt perfekt. Jeg skal nok "bare" lære at lægge det lidt fra mig. Forhåbentlig producerer jeg lige så fine æg som dig 

Anmeld

3. februar 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Jeg var også så skuffet over, at der ikke var æg til fryseren synes det var så træls, når nu der faktisk var ret mange æg! Men sådan var det, og så længe det ene af dem der blev taget ud, og blev befrugtet nogenlunde, virkede, jamen så var det som om det andet var lidt ligegyldigt! Selvom jeg gerne ville have været på Skejby og blive behandlet igen næste gang!

Men jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker!

Jeg håber bare så inderligt at det er nu et af guldæggene er der til jer

Jeg tror du har ret i, at jeg skal fokusere på det ene rigtige æg  I sidste ende betyder det ikke noget, så længe det lykkes 

Jeg kan goft forstå at du var skuffet over, at der ikke var til frys, det er skønt at have, hvis i ønsker nr. 2 senere. 

Men vi satser på et guldæg til mig nu, og så må resten bare være ekstra luksus 

Anmeld

3. februar 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Jeg tror du har ret i, at jeg skal fokusere på det ene rigtige æg  I sidste ende betyder det ikke noget, så længe det lykkes 

Jeg kan goft forstå at du var skuffet over, at der ikke var til frys, det er skønt at have, hvis i ønsker nr. 2 senere. 

Men vi satser på et guldæg til mig nu, og så må resten bare være ekstra luksus 

Det er præcis den rettet indstilling! Ekstra æg er bonus

Anmeld

3. februar 2013

Nessie

Putomanen skriver:

Tusind tak 

Jeg er også begyndt at blive spændt og nervøs nu. 

Jeg ved godt at antallet ikke betyder så meget, men jeg vil så gerne have, at alt går helt perfekt. Jeg skal nok "bare" lære at lægge det lidt fra mig. Forhåbentlig producerer jeg lige så fine æg som dig 

Jeg forstår dig godt, man vil bare have så mange æg som muligt.

Jeg har så fået færre og færre, men kunne forstå på klinikken at det var meget normalt.

Jeg var virkelig overrasket over at begge æggene var blevet befrugtede, det havde ingen af os regnet med. Men må så også indrømme at vi var en smule lettede over at det ikke blev til tvillinger

Anmeld

3. februar 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

Jeg har også "kun" været igennem kort protokol 1 gang før, så jeg synes det er helt fantastisk

Vi må håbe, at der ikke kommer forhindringer. Men der er ikke længe til, når man tænker på, hvor lang tid siden i besluttede at holde pause.

Nej det er jo det, tiden er gået stærk. Syntes det virkede så uoverskueligt i starten, men hold op det har været skønt at komme tilbage i sin egen krop igen i normal størrelse, bare noget mere trænet

Hvordan anbefaler de med træning det hvor du har været og er i behandling?

For Skejby siger jo, kun gang, let cykling og svømning indtil uge 20.

Og det et bare så langt fra min hverdag, men jeg holdt mig til det de ældre gange uden held. Såå........

Anmeld

3. februar 2013

Putomanen

Nessie skriver:

Jeg forstår dig godt, man vil bare have så mange æg som muligt.

Jeg har så fået færre og færre, men kunne forstå på klinikken at det var meget normalt.

Jeg var virkelig overrasket over at begge æggene var blevet befrugtede, det havde ingen af os regnet med. Men må så også indrømme at vi var en smule lettede over at det ikke blev til tvillinger

Jeg har aldrig produceret vildt mange æg desværre, selvom jeg er blevet sat meget op i medicin. Men jeg håber på at den nye medicin giver rigtig gode æg!

Det er også vildt at begge dine æg blev befrugtede. 

Vi ønsker heller ikke tvillinger, men hvis vi kan øge chancen med 2 æg, så tror jeg at vi tager imod det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.