ÆU på tirsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Tak  Jeg ved også godt, at 8 follikler er rigtig fint, det irriterer mig bare, at min krop ikke vil lave flere.  Men jeg håber det er nogle gode kvalitetsæg 

Og selvfølgelig håber vi, at dette bliver det allersidste forsøg 

Min krop gør heller ikke i at producere mange æg, og den er slet ikke glad for at få dem befrugtet rigtigt efterfølgende, men jeg er et levende bevis på, at det kan lykkedes alligevel! Jeg havde 8 æg ud i andet forsøg, ingen guldæg, men to der var nogenlunde og ok til at lægge op, og det gik jo godt selvom ingen af dem havde delt sig i mere end 3 mener jeg det var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

fnuggi

Putomanen skriver:

Vi var til scanning i dag, og vi fik tid til æu på tirsdag. Der var 8 follikler, og jeg havde da håbet på lidt flere. Forhåbentlig får vi 7-8 æg ud 

Pga weekend var vi inde hos en læge, som kun er der en gang i mellem. Det var tilfældigvis samme læge vi var tilknyttet på Riget, og som havde anbefalet os donorsæd. Det var lidt mærkeligt at tænke på, men der var ikke noget, da vi var inde hos hende.

Jeg er lidt bange for at håbe for meget på, at det lykkes, men håbet vokser dag for dag  

Kryds fingre for os tirsdag. Forhåbentlig kommer der en masse gode æg ud. 

håber på det beste for jer der er 8 æg til dig og håber det bliver denne gang for jer held og lykke med det 

Anmeld

3. februar 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Min krop gør heller ikke i at producere mange æg, og den er slet ikke glad for at få dem befrugtet rigtigt efterfølgende, men jeg er et levende bevis på, at det kan lykkedes alligevel! Jeg havde 8 æg ud i andet forsøg, ingen guldæg, men to der var nogenlunde og ok til at lægge op, og det gik jo godt selvom ingen af dem havde delt sig i mere end 3 mener jeg det var

Jeg ved at du har ret, at det ikke er knald eller fald på antal æg. Men jeg vil så gerne optimere det hele  Normalt plejer jeg at have et par enkelte æg, som har delt sig, men det plejer heldigvis at være pænde.

Jeg må prøve at huske mig selv på, at det i sidste ende kun er graviditetstesten, som virkelig betyder noget 

Anmeld

3. februar 2013

Putomanen

fnuggi skriver:

håber på det beste for jer der er 8 æg til dig og håber det bliver denne gang for jer held og lykke med det 

Mange tak, det ville være helt fantastisk 

Anmeld

3. februar 2013

nielsen80

Putomanen skriver:

Ja, det går hurtigt når det er kort behandling. Jeg synes også tiden er fløjet.

Mabge tak for det, jeg håber det hjælper  Forhåbentlig får vi en masse kvalitetsæg ud 

Søde kom til at tænke på, har du overvejet at få lagt to æg op denne gang? Det kan jo forøge dine chancer.

Desuden, jeg fik AHA på mine æg ved denne graviditet - klinikken sagde det som sådan ikke er videnskablig bevist, at det virker. Men der kan være en tendens til, at for kvinder der har været igennem en del reagensglas forsøg, der kan AHA virke fremmende for graviditets chancen. Tænker det måske kunne være noget I kan snakke med dem om, når I skal lave en søster/bror( for denne gang udmunder jo i et barn, så det bliver først aktuelt næste gang)

Anmeld

3. februar 2013

Putomanen

nielsen80 skriver:

Søde kom til at tænke på, har du overvejet at få lagt to æg op denne gang? Det kan jo forøge dine chancer.

Desuden, jeg fik AHA på mine æg ved denne graviditet - klinikken sagde det som sådan ikke er videnskablig bevist, at det virker. Men der kan være en tendens til, at for kvinder der har været igennem en del reagensglas forsøg, der kan AHA virke fremmende for graviditets chancen. Tænker det måske kunne være noget I kan snakke med dem om, når I skal lave en søster/bror( for denne gang udmunder jo i et barn, så det bliver først aktuelt næste gang)

Vi har 1 gang før fået lagt 2 æg op, og min mand og jeg har snakket om, at vi også gerne vil have 2 op fremover, selvom vi risikerer tvillinger. Jo større chancer vi kan få, jo bedre!

Jeg har aldrig hørt om AHA, måske skal vi forhøre os om det næste gang. Heldigvis er de rigtig gode til at svare på vores spørgsmål, på den nye klinik. Også uden at det virker som om vi er helt galt på den 

Men nej, det er selvølgelig først relevant ved en lillebror eller -søster.

Anmeld

3. februar 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

Vi var til scanning i dag, og vi fik tid til æu på tirsdag. Der var 8 follikler, og jeg havde da håbet på lidt flere. Forhåbentlig får vi 7-8 æg ud 

Pga weekend var vi inde hos en læge, som kun er der en gang i mellem. Det var tilfældigvis samme læge vi var tilknyttet på Riget, og som havde anbefalet os donorsæd. Det var lidt mærkeligt at tænke på, men der var ikke noget, da vi var inde hos hende.

Jeg er lidt bange for at håbe for meget på, at det lykkes, men håbet vokser dag for dag  

Ej er i allerede såå langt. Det er skisme da gået hurtigt, eller er det bare fordi jeg ikke er så tit på

Men jeg krydser i hvertfald alt hvad jeg kan for at det går godt denne gang. Det skal det. Så kan i rigtig vise den læge fra riget, at det sagtens kan lade sig gøre

Anmeld

3. februar 2013

Viventerjer

Putomanen skriver:

Krydser for en masse gode æg

Anmeld

3. februar 2013

Putomanen

La´chrissen skriver:

Ej er i allerede såå langt. Det er skisme da gået hurtigt, eller er det bare fordi jeg ikke er så tit på

Men jeg krydser i hvertfald alt hvad jeg kan for at det går godt denne gang. Det skal det. Så kan i rigtig vise den læge fra riget, at det sagtens kan lade sig gøre

Viblev også hurtigt tilmeldt efter vi havde snakket med de 2 klinikker, og så går en kort behandling heldigvis rigtig hurtigt 

Ja, vi håber meget at vores stædighed betaler sig, og at vi til sidst kan vise en lille baby frem, som biologisk er vores begges 

Der kan heller ikke være lang tid til, at I skal begynde at tænke på at tilmelde jer igen?

Anmeld

3. februar 2013

Putomanen

Viventerdig skriver:

Krydser for en masse gode æg

Tusind tak, jeg håber også at der er en masse gode 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.