Mine tårer triller ned af mine kinder :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

hautecouture

Isabella_mor skriver:

jeg tror følelsen det vækker i os når vi ser et billede af et barn der ikke er levende, at vi tror vi bliver stødt, men i virkeligheden er det følelsen af at man ikke kan forholde sig til det. at det er ubegribeligt.. at vi ikke kan forstå at det barn der er på billedet faktisk er... dødt. Børn skal jo ikke dø... og slet ikke når de er 2 år... 

jeg bliver godtnok bare enormt ked af det og så bliver jeg virkelig rørt, dybt i mit hjerte. Hvor er verden dog utrolig uretfærdig. jeg plejer ikke at blive rørt på den måde men når det kommer til sådan noget så kan jeg slet ikke tåle det.. jeg ville ikke se videre af billederne, fordi at det vækker nogle følelser i mig som jeg slet ikke har lyst til at føle...

Men det er slet ikke det samme som at føle sig stødt... alles grænser er forskellige.... 

men hvor er det sørgeligt altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

bøllen

AnnLau83 skriver:

Hej dejlige kvinder
Det er min gode veninde der på så tragisk og uretfærdig vis har mistet sin skønne,smukke,dejlige lille søn.. Det knuser virkelig ens hjerte,og er slet ikke til at fatte! Selv mangler jeg stadig ord..
Da hun ikke selv er bruger her inde, har hun bedt mig om at sige,at i er velkomne til at ansøge,eller kontakte, hende på Facebook,hvis i gerne vil følge med. Samtidig siger hun tak for jeres fine og medfølende ord.
Hun er en fantastisk og stærk kvinde,der gerne deler sin historie.
Måske det også kan hjælpe andre,der måtte sidde i den samme forfærdelige situation,som er enhver forældres mareridt..
Kram og tanker herfra.

Hvor tragisk

Stakkelse familie, hvor er livet bare ikke fair.

Mange tanker til familien

Kondolere

Anmeld

31. januar 2013

bøllen

Omsorgsgiver skriver:

Jeg var lige inde på Facebook og en af mine venner havde syntes godt om en video. Til videoen står der at videoen er taget 4 timer inden hendes søns død
Så var jeg lige inde og snuse lidt til denne her kvindes profil og hun har åbenbart mistet sin 2 årige søn pludseligt Der er billeder af ham hvor han ligger i hans mors og fars arme og i sengen. Han er vel og mærke ikke i live mere
Puha Sad med tårerne trillende ned af mine kinder for hvor må det var forfærdeligt og ubærligt at mist sit barn Kan slet ikke forestille mig det!! Der er nok intet værre i livet end det!! Gav min datter ekstra mange kys her da hun skulle puttes og sagde til hende hvor højt jeg elsker hende
Selvom jeg ikke kender hende går det virkelig dybt ind i mit hjerte!
Sæt pris på de mennsker du har omkring dig!!

Hvil i fred lille ven

Hvor er livet bare barsk og uretfærdigt. Kan slet ikke sætte mig ind i hvor barsk dette måtte være.

Anmeld

31. januar 2013

morethanperfect

Helt forfærdeligt !!!

Puha , hvor må det bare være det værste .. Jeg ville slet ikke vide hvordan jeg skulle leve videre 

Anmeld

31. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Hvor er det forfærdeligt - en forældres værste mareridt ! er helt Tom for ord ..

Hvil i fred lillemand, håber du passer godt på din familie oppe fra stjernerne ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.