Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Omsorgsgiver skriver: Jeg var lige inde på Facebook og en af mine venner havde syntes godt om en video. Til videoen står der at videoen er taget 4 timer inden hendes søns død Så var jeg lige inde og snuse lidt til denne her kvindes profil og hun har åbenbart mistet sin 2 årige søn pludseligt Der er billeder af ham hvor han ligger i hans mors og fars arme og i sengen. Han er vel og mærke ikke i live mere Puha Sad med tårerne trillende ned af mine kinder for hvor må det var forfærdeligt og ubærligt at mist sit barn Kan slet ikke forestille mig det!! Der er nok intet værre i livet end det!! Gav min datter ekstra mange kys her da hun skulle puttes og sagde til hende hvor højt jeg elsker hende Selvom jeg ikke kender hende går det virkelig dybt ind i mit hjerte! Sæt pris på de mennsker du har omkring dig!!
Jeg var lige inde på Facebook og en af mine venner havde syntes godt om en video. Til videoen står der at videoen er taget 4 timer inden hendes søns død Så var jeg lige inde og snuse lidt til denne her kvindes profil og hun har åbenbart mistet sin 2 årige søn pludseligt Der er billeder af ham hvor han ligger i hans mors og fars arme og i sengen. Han er vel og mærke ikke i live mere Puha Sad med tårerne trillende ned af mine kinder for hvor må det var forfærdeligt og ubærligt at mist sit barn Kan slet ikke forestille mig det!! Der er nok intet værre i livet end det!! Gav min datter ekstra mange kys her da hun skulle puttes og sagde til hende hvor højt jeg elsker hende Selvom jeg ikke kender hende går det virkelig dybt ind i mit hjerte! Sæt pris på de mennsker du har omkring dig!!
Månsson skriver: Puha det må være frygteligt.. Hvad var der sket? Vi snakkede lige om det her den anden dag, man får lyst til at bure sig inde i sit hjem så der ikke er noget ude fra der kan frarøve en ens tid med sine børn.. Det ville nok ikke være sundt men til tider fristende
Puha det må være frygteligt.. Hvad var der sket? Vi snakkede lige om det her den anden dag, man får lyst til at bure sig inde i sit hjem så der ikke er noget ude fra der kan frarøve en ens tid med sine børn.. Det ville nok ikke være sundt men til tider fristende
der er ingen ord for hvor hårdt, ked af det man bliver, hvor meget hjertet knuser, hvor mange følelser, tanker jamen alt der går igennem en..... syntes det er så skækkeligt nogle skal opleve det sådan burde det slet slet ikke være.....
sender en masse tanker til en familie
Omsorgsgiver skriver: Hendes søn var vågnet tidligt om morgenen med feber. Hun giver ham Panodil og han frisker op og leger med sin storebror. Senere kommer storebror og siger at lillebror er faldet i søvn. Lidt senere vågner han og er lidt ked. Han får lidt at drikke og falder åbenbart i søvn igen. Da morens kæreste (far til drengen vil jeg tro) kommer hjem og skal overtage da moren skal på arbejde vil hun lige tjekke drengen. Han ligger på maven og da de vender ham om er han helt blå om læberne og har blod ud af næsen. Han er død
Hendes søn var vågnet tidligt om morgenen med feber. Hun giver ham Panodil og han frisker op og leger med sin storebror. Senere kommer storebror og siger at lillebror er faldet i søvn. Lidt senere vågner han og er lidt ked. Han får lidt at drikke og falder åbenbart i søvn igen. Da morens kæreste (far til drengen vil jeg tro) kommer hjem og skal overtage da moren skal på arbejde vil hun lige tjekke drengen. Han ligger på maven og da de vender ham om er han helt blå om læberne og har blod ud af næsen. Han er død
Månsson skriver: Puha da.. Der må da ha været noget alvorligt galt med ham som ikke var opdaget.. Sikke et chok
Puha da.. Der må da ha været noget alvorligt galt med ham som ikke var opdaget.. Sikke et chok
Omsorgsgiver skriver: Ja, det må der havde været. Det er bare så uhyggeligt at tænke på at livet bare er så skrøbeligt
Ja, det må der havde været. Det er bare så uhyggeligt at tænke på at livet bare er så skrøbeligt
Det er forfærdeligt!!! Det må være det værste NOGENSINDE!!!!! Jeg kan slet ikke tåle at høre at høre sådan noget!!!!!!
MorDk skriver: Det er forfærdeligt!!! Det må være det værste NOGENSINDE!!!!! Jeg kan slet ikke tåle at høre at høre sådan noget!!!!!!
Omsorgsgiver skriver: Nej Jeg blev/er selv meget berørt af det selvom jeg ikke kender hende! Det er slet ikke noget nogen nogensinde skal opleve! ALDRIG!
Nej Jeg blev/er selv meget berørt af det selvom jeg ikke kender hende! Det er slet ikke noget nogen nogensinde skal opleve! ALDRIG!
NEJ! jeg sidder her med en knude i maven. Bare tanken! Tanken om at miste et barn. Tanken om at finde sit barn sådan... eller få en opringning... Ej... men jeg kan slet ikke ha' det i min hjerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128