Mine tårer triller ned af mine kinder :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
MorDk skriver:

NEJ! jeg sidder her med en knude i maven. Bare tanken! Tanken om at miste et barn. Tanken om at finde sit barn sådan... eller få en opringning... Ej... men jeg kan slet ikke ha' det i min hjerne

Nej, jeg kan heller ikke kapere det i mit hoved!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Moar2011

Omsorgsgiver skriver:

Jeg var lige inde på Facebook og en af mine venner havde syntes godt om en video. Til videoen står der at videoen er taget 4 timer inden hendes søns død
Så var jeg lige inde og snuse lidt til denne her kvindes profil og hun har åbenbart mistet sin 2 årige søn pludseligt Der er billeder af ham hvor han ligger i hans mors og fars arme og i sengen. Han er vel og mærke ikke i live mere
Puha Sad med tårerne trillende ned af mine kinder for hvor må det var forfærdeligt og ubærligt at mist sit barn Kan slet ikke forestille mig det!! Der er nok intet værre i livet end det!! Gav min datter ekstra mange kys her da hun skulle puttes og sagde til hende hvor højt jeg elsker hende
Selvom jeg ikke kender hende går det virkelig dybt ind i mit hjerte!
Sæt pris på de mennsker du har omkring dig!!

Jeg så det os!!

Puha jeg fik det så skridt - gik straks ind til storm og kyssede ham og tjekket til ham..

Hvor må det være så frygtligt!!

Anmeld

31. januar 2013

M&N

Omsorgsgiver skriver:

Jeg var lige inde på Facebook og en af mine venner havde syntes godt om en video. Til videoen står der at videoen er taget 4 timer inden hendes søns død
Så var jeg lige inde og snuse lidt til denne her kvindes profil og hun har åbenbart mistet sin 2 årige søn pludseligt Der er billeder af ham hvor han ligger i hans mors og fars arme og i sengen. Han er vel og mærke ikke i live mere
Puha Sad med tårerne trillende ned af mine kinder for hvor må det var forfærdeligt og ubærligt at mist sit barn Kan slet ikke forestille mig det!! Der er nok intet værre i livet end det!! Gav min datter ekstra mange kys her da hun skulle puttes og sagde til hende hvor højt jeg elsker hende
Selvom jeg ikke kender hende går det virkelig dybt ind i mit hjerte!
Sæt pris på de mennsker du har omkring dig!!

Det er så tragisk og helt forfærdeligt det der er sket med deres lille dreng.

Det er en jeg kenders lille nevø og så det derfor igår på facebook, kan så fornemme at det går rundt på facebook og diverse grupper (iblandt er min terminsgruppe) 

Det er så forfærdeligt og fuldstændig uforståeligt. Jeg sad også med en klump i halsen da jeg læste det. Tænk at livet kan blive revet bort så brat, og så for en lille 2 årig dreng. Jamen jeg er helt i chok. 

Jeg sad med tårer i øjnene da jeg så billederne af den lille smukke dreng der så så fredfyldt ud og bare lignede han sov. Åh altså. 

Tænker på familien og det de nu går igennem. Det er der ingen der fortjener. Stakkels dreng og familie. Jeg er helt tom for ord.

Ville ønske jeg kunne give dem alle et kram. 

Anmeld

31. januar 2013

MorDk

Jeg kan bare ikke rigtig forstå eller sætte mig ind i at man har lyst til at offentliggøre billeder af sit døde barn? det er mig en gåde. Ikke at jeg ser ned på folk der gør det, men jeg sys bare at det ER så personligt og ikke noget man "behøver" at dele med ALLE og en hver. Jeg har SÅ ondt af den stakkels familie... men jeg undres bare...

R.I.P lille mand ♥

Anmeld

31. januar 2013

AnnLau83

Hej dejlige kvinder
Det er min gode veninde der på så tragisk og uretfærdig vis har mistet sin skønne,smukke,dejlige lille søn.. Det knuser virkelig ens hjerte,og er slet ikke til at fatte! Selv mangler jeg stadig ord..
Da hun ikke selv er bruger her inde, har hun bedt mig om at sige,at i er velkomne til at ansøge,eller kontakte, hende på Facebook,hvis i gerne vil følge med. Samtidig siger hun tak for jeres fine og medfølende ord.
Hun er en fantastisk og stærk kvinde,der gerne deler sin historie.
Måske det også kan hjælpe andre,der måtte sidde i den samme forfærdelige situation,som er enhver forældres mareridt..
Kram og tanker herfra.

Anmeld

31. januar 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
MorDk skriver:

Jeg kan bare ikke rigtig forstå eller sætte mig ind i at man har lyst til at offentliggøre billeder af sit døde barn? det er mig en gåde. Ikke at jeg ser ned på folk der gør det, men jeg sys bare at det ER så personligt og ikke noget man "behøver" at dele med ALLE og en hver. Jeg har SÅ ondt af den stakkels familie... men jeg undres bare...

R.I.P lille mand ♥

Tror det er hendes måde at bearbejde hendes sorg og chok på. Jeg har intet imod det men kan godt forstå hvis andre bliver stødt over det (siger ikke at du gør) for det er virkelig private billeder.

Anmeld

31. januar 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
AnnLau83 skriver:

Hej dejlige kvinder
Det er min gode veninde der på så tragisk og uretfærdig vis har mistet sin skønne,smukke,dejlige lille søn.. Det knuser virkelig ens hjerte,og er slet ikke til at fatte! Selv mangler jeg stadig ord..
Da hun ikke selv er bruger her inde, har hun bedt mig om at sige,at i er velkomne til at ansøge,eller kontakte, hende på Facebook,hvis i gerne vil følge med. Samtidig siger hun tak for jeres fine og medfølende ord.
Hun er en fantastisk og stærk kvinde,der gerne deler sin historie.
Måske det også kan hjælpe andre,der måtte sidde i den samme forfærdelige situation,som er enhver forældres mareridt..
Kram og tanker herfra.

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive udover at da jeg så billederne virkelig havde en trang til at skrive til hende tiltrods for at jeg overhovedet ikke kender hende. Vil bare gerne give min medfølelse....

Anmeld

31. januar 2013

MorDk

Omsorgsgiver skriver:

Tror det er hendes måde at bearbejde hendes sorg og chok på. Jeg har intet imod det men kan godt forstå hvis andre bliver stødt over det (siger ikke at du gør) for det er virkelig private billeder.

Jeg bliver slet ikke stådt over det... jeg tænker bare at jeg ikke selv ville kunne finde på at dele noget SÅ privat. Men ja du har ret... det kan vlre en måde at bearbejde sorgen på  Jeg aner heller ikke hvordan og hvorledes jeg ville reagerer i lign. situation. Men er temmelig sikker på jeg ville holde lign. billeder for mig selv.

Åh jeg har bare SÅ ondt af den stakkels familie...

Anmeld

31. januar 2013

hautecouture

Omsorgsgiver skriver:

Har også (via en ven) set historien på facen. Jeg synes billederne af hendes fredfyldte søn er nøjagtigt lige så smukke som alle mulige andre billeder - måske endda endnu smukkere. Der er, omend den er tragisk, en kæmpe historie om sorg, magtesløshed, uretfærdighed og ikke mindst kærlighed bag. De støder i al fald ikke mig - og hvis de føler det hjælper i deres dybe sorg så er det jo altså nu engang deres profiler hvor de er i deres fulde ret til at gøre som de vil ... At hun føler det nødvendigt at undskylde for billederne af hendes smukke dreng, synes jeg faktisk er en skam. Han ER smuk - også selvom han er sovet ind. Alt det bedste herfra 

Anmeld

31. januar 2013

hautecouture

hautecouture skriver:

Har også (via en ven) set historien på facen. Jeg synes billederne af hendes fredfyldte søn er nøjagtigt lige så smukke som alle mulige andre billeder - måske endda endnu smukkere. Der er, omend den er tragisk, en kæmpe historie om sorg, magtesløshed, uretfærdighed og ikke mindst kærlighed bag. De støder i al fald ikke mig - og hvis de føler det hjælper i deres dybe sorg så er det jo altså nu engang deres profiler hvor de er i deres fulde ret til at gøre som de vil ... At hun føler det nødvendigt at undskylde for billederne af hendes smukke dreng, synes jeg faktisk er en skam. Han ER smuk - også selvom han er sovet ind. Alt det bedste herfra 

Ville ikke have citeret nogle  Sorry 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.