Kan du anbefale zumba? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

cmap

Jeg var til det en gang, nåede kun at være med 3 kvarter før knæskallen sad på den forkerte side og turen gik til skadestuen. Men uanset hvad så var det skideskægt.
Bare husk de rigtige sko så fødderne drejer med kroppen. Og ellers skal du bare kaste dig ud i det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Giraffen

HeidiØ skriver:

Ja.. kan du det?

Overvejer at starte på en hold her d. 20/2 - 12 gange.

Succeshistorier modtages

jeg elsker NOGLE Zumba instruktører mens andre simpelthen ikke ka få mig op i det motionsagtige gear

så for mig kommer det meget an på instruktøren

OG så skal man selv komme med sit a-game hvis man vil forbrænde noget, det er nemlig nemt at lala-det hele

jeg forbrændte rigelig meget ved zumba men jeg valgte også de hårde instruktører og gav den hele armen og yes det er skide sjovt

hvis du vil prøve lidt af ka jeg anbefale at se lidt på youtube, der er en masse videoer du kan evt filtrere resultatet så du kun får "lange" videoer så er der lidt mere at prøve af

Anmeld

31. januar 2013

Giraffen

HeidiØ skriver:

Uh ha, ja, kunne godt forestille mig det kommer meget an på instruktøren. Kan se de hedder Heidi og Rikke, så forventer ikke lationo babes, haha

det ka man heldigvis ikke regne med - de bedste instruktører i mit område hedder Trine og Lars

Anmeld

31. januar 2013

HeidiØ

Giraffen skriver:

jeg elsker NOGLE Zumba instruktører mens andre simpelthen ikke ka få mig op i det motionsagtige gear

så for mig kommer det meget an på instruktøren

OG så skal man selv komme med sit a-game hvis man vil forbrænde noget, det er nemlig nemt at lala-det hele

jeg forbrændte rigelig meget ved zumba men jeg valgte også de hårde instruktører og gav den hele armen og yes det er skide sjovt

hvis du vil prøve lidt af ka jeg anbefale at se lidt på youtube, der er en masse videoer du kan evt filtrere resultatet så du kun får "lange" videoer så er der lidt mere at prøve af

Aarh ja, god ide med youtube Det vil jeg lige kigge på!

Haha ej, det er ik specielt latino, godt at høre de er gode alligevel

Ku være fedt at forbrænde noget, så det spiller en stor rolle med instruktørerne og motivationen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.