Kan du anbefale zumba? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
33 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

HeidiØ

Ja.. kan du det?

Overvejer at starte på en hold her d. 20/2 - 12 gange.

Succeshistorier modtages

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Mettefpigen

HeidiØ skriver:

Ja.. kan du det?

Succeshistorier modtages

Jeg har personligt ikk selv prøvet det, men vil gerne!! Men kender nogle der har og det skulle være super godt! Både for kondien og kg mæssigt

Anmeld

30. januar 2013

HeidiØ

Mettefpigen skriver:

Jeg har personligt ikk selv prøvet det, men vil gerne!! Men kender nogle der har og det skulle være super godt! Både for kondien og kg mæssigt

Det er lige det jeg tænker. De ekstra kilo skal væk. Og jeg giiiiider bare ik motionscentre

Anmeld

30. januar 2013

FrkZier

HeidiØ skriver:

Ja.. kan du det?

Succeshistorier modtages

NEEEEEJ!!

for søren hvor er det røv kedeligt og intetsigende (synes jeg)

hold op  hvor blev mig og min veninde grueligt skuffet efter vi havde meldt os til Zumba, vi havde jo sat næsen op efter noget mega fedt da alle roser det til skyerne, men vi synes begge det var utrolig kedeligt, ensformigt og slet ikke ligeså godt og hårdt som alle siger

Anmeld

30. januar 2013

Mettefpigen

HeidiØ skriver:

Det er lige det jeg tænker. De ekstra kilo skal væk. Og jeg giiiiider bare ik motionscentre

Det skulle det være rigtig godt for Min fars eks har tabt 5-10 kg pågrund af Zumba og det var uden at lave ændring i kosten.... Men hvis man laver om i kosten og dyrker Zumba kan man vidst tabe rimelig meget......

Anmeld

30. januar 2013

betski

HeidiØ skriver:

Ja.. kan du det?

Succeshistorier modtages

Det kan du tro jeg kan. Blev selv så vild med det, at jeg den dag i dag er instruktør Så bare tag af sted og husk at have det sjovt

Anmeld

30. januar 2013

Team Putte

HeidiØ skriver:

Ja.. kan du det?

Succeshistorier modtages

Har selv kun dyrket det for sjov en enkelt gang om ugen i et par år.. Det er ik noget man ser resultater på vægten af når man er glad for chokolade Men kan helt klart anbefale det hvis man er glad for musik og dans! For mig føles det som at gå i byen og danse røven af, bare uden drinks Det kommer dog meget an på instruktøren! Har prøvet et hvor det mere var som aerobic og meget det samme igen og igen, men nu går jeg hos en latino-laber-lady og hun har fandme gang i hofterne!

Anmeld

30. januar 2013

Lone Jakobsen

jaaa elsker det. det er bare super sjovt, samtidig med at man virkelig får kroppen arbejdet igennem.

Anmeld

30. januar 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

super fed måde at få motion på, jeg er ikke selv så rytme orienteret og det tog mig nok 5-7 lektioner at kunne være bare lidt med, start ud med kun at bevæge benene og undlad armene til du har styr på benene, det var min måde at gøre det på.

tag et hold tiltænkt for begyndere!  Og vær lidt tålmodig med dig selv

ud over det er det stor forskel på instruktørerne, så det jo også vigtig du synes vedkommende er lidt sej.  og det er lidt forskellige koreografier de bruger.

men kan klart anbefale Zumba, jeg er blevet meget glad for det nu og går til det 3 gange om ugen.

Anmeld

30. januar 2013

HeidiØ

FrkZier skriver:

NEEEEEJ!!

for søren hvor er det røv kedeligt og intetsigende (synes jeg)

hold op  hvor blev mig og min veninde grueligt skuffet efter vi havde meldt os til Zumba, vi havde jo sat næsen op efter noget mega fedt da alle roser det til skyerne, men vi synes begge det var utrolig kedeligt, ensformigt og slet ikke ligeså godt og hårdt som alle siger

Ej, for sytten da! Det var da træls. Men hvis man nu INGEN forventning har så ville det måske være bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.