Kan du anbefale zumba? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

HeidiØ

Mettefpigen skriver:

Det skulle det være rigtig godt for Min fars eks har tabt 5-10 kg pågrund af Zumba og det var uden at lave ændring i kosten.... Men hvis man laver om i kosten og dyrker Zumba kan man vidst tabe rimelig meget......

Det lyder da ikke så dårligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

HeidiØ

betski skriver:

Det kan du tro jeg kan. Blev selv så vild med det, at jeg den dag i dag er instruktør Så bare tag af sted og husk at have det sjovt

Dejligt! Tak

Anmeld

30. januar 2013

HeidiØ

Team Putte skriver:

Har selv kun dyrket det for sjov en enkelt gang om ugen i et par år.. Det er ik noget man ser resultater på vægten af når man er glad for chokolade Men kan helt klart anbefale det hvis man er glad for musik og dans! For mig føles det som at gå i byen og danse røven af, bare uden drinks Det kommer dog meget an på instruktøren! Har prøvet et hvor det mere var som aerobic og meget det samme igen og igen, men nu går jeg hos en latino-laber-lady og hun har fandme gang i hofterne!

Uh ha, ja, kunne godt forestille mig det kommer meget an på instruktøren. Kan se de hedder Heidi og Rikke, så forventer ikke lationo babes, haha

Anmeld

30. januar 2013

HeidiØ

Lone Jakobsen skriver:

jaaa elsker det. det er bare super sjovt, samtidig med at man virkelig får kroppen arbejdet igennem.

Dejligt. Tænkte også det ville være et super alternativ til al muligt kedeligt motion

Anmeld

30. januar 2013

Frk. Himmelblå

skovrup skriver:

super fed måde at få motion på, jeg er ikke selv så rytme orienteret og det tog mig nok 5-7 lektioner at kunne være bare lidt med, start ud med kun at bevæge benene og undlad armene til du har styr på benene, det var min måde at gøre det på.

tag et hold tiltænkt for begyndere!  Og vær lidt tålmodig med dig selv

ud over det er det stor forskel på instruktørerne, så det jo også vigtig du synes vedkommende er lidt sej.  og det er lidt forskellige koreografier de bruger.

men kan klart anbefale Zumba, jeg er blevet meget glad for det nu og går til det 3 gange om ugen.

Godt tip.

Jeg har selv undgået zumba-hold, da jeg tænker, at jeg ville klovne så meget rundt i serierne, at jeg ville ende med at falde på næsen!

;-) Ku være man skulle forsøge sig alligevel...

Anmeld

30. januar 2013

HeidiØ

skovrup skriver:

super fed måde at få motion på, jeg er ikke selv så rytme orienteret og det tog mig nok 5-7 lektioner at kunne være bare lidt med, start ud med kun at bevæge benene og undlad armene til du har styr på benene, det var min måde at gøre det på.

tag et hold tiltænkt for begyndere!  Og vær lidt tålmodig med dig selv

ud over det er det stor forskel på instruktørerne, så det jo også vigtig du synes vedkommende er lidt sej.  og det er lidt forskellige koreografier de bruger.

men kan klart anbefale Zumba, jeg er blevet meget glad for det nu og går til det 3 gange om ugen.

Tak for input. Super fedt du er til det 3 gange pr uge.

Der står man kan komme uanset alder, køn osv.. så mon ik alle er rimelig nye til at starte med? Ejer ikke rytmisk sans, hehe.

Anmeld

30. januar 2013

HeidiØ

Frk. Himmelblå skriver:

Godt tip.

Jeg har selv undgået zumba-hold, da jeg tænker, at jeg ville klovne så meget rundt i serierne, at jeg ville ende med at falde på næsen!

;-) Ku være man skulle forsøge sig alligevel...

Hehe, nøjagtig det samme her, ejer simpelthen ikke rytmisk sans

Anmeld

30. januar 2013

Team Putte

HeidiØ skriver:

Tak for input. Super fedt du er til det 3 gange pr uge.

Der står man kan komme uanset alder, køn osv.. så mon ik alle er rimelig nye til at starte med? Ejer ikke rytmisk sans, hehe.

Det fede ved Zumba er at det ik handler om at kunne trin og bevægelser til perfektion, det vigtigste er at du prøver og får rørt dig, så du ik bare står passivt og ser på  

Anmeld

30. januar 2013

HeidiØ

Team Putte skriver:

Det fede ved Zumba er at det ik handler om at kunne trin og bevægelser til perfektion, det vigtigste er at du prøver og får rørt dig, så du ik bare står passivt og ser på  

Netop! Det er netop det.

Anmeld

30. januar 2013

Team Putte

HeidiØ skriver:

Uh ha, ja, kunne godt forestille mig det kommer meget an på instruktøren. Kan se de hedder Heidi og Rikke, så forventer ikke lationo babes, haha

Heidi og Rikke.. Helt vild LATINO!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.