Puha puha :o( meget meget grumt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

VIPpigen

Mange koptisk kristne i Egypten tatovere også deres børn med deres "mærke".....

ikke fordi jeg syntes det er iorden, men vi har alle traditioner, vores her i landet er bare mere uskyldige fordi de under dåben bare får vand på hovedet.... Hvertfald dem som vælger en dåb.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

VIPpigen

Dobbelt

Anmeld

30. januar 2013

Zafir

Yurie skriver:

Ja og det giver et dårligt rygte til unge mødre. Der var jo også for noget tid siden en artikel om en ung mor, der var blevet mor som 12årig, vist med vilje, for så var børnene så store, og hun kunne gå i byen.
Ja, håber ikke at de lære at drikke endnu. Men deres søster har drikker igennem hele deres liv.

Ja - det undrer mig ikke hvis folk er sådan Men stadig virkelig...

Anmeld

30. januar 2013

Zafir

VIPpigen skriver:

Mange koptisk kristne i Egypten tatovere også deres børn med deres "mærke".....

ikke fordi jeg syntes det er iorden, men vi har alle traditioner, vores her i landet er bare mere uskyldige fordi de under dåben bare får vand på hovedet.... Hvertfald dem som vælger en dåb.......

Ja- Jeg ved det godt. Jeg ved godt at det kan være en religiøs ting i mange lande osv. Men det er virkelig .. mm.. ubehageligt at tænke på, at der skal den slags til, for at gennemgå religiøse ting.

Vi er fx asatro i vores familie. (eller TOm og jeg er), men vi vælger at vi ikke vil blande vores børn ind i religiøse handlinger, hvis de ikke selv vælger det. Det er vores tro og de skal selv have lov til at vælge,når de bliver store.

Også derfor de ikke er knæsat (sidestillet med kristen dåb).

Anmeld

30. januar 2013

Mother-love

Omg
Hvad faen sker der for sådan nogle psykopater.
Jeg er i dybt chok over nogen kunne finde på den slags.
Ikke at jeg ville have mere forståelse for det hvis han var bedøvet. Men det havde sgu da hjulpet lidt. Men hvad fanden tænker de på. Det gør sgu da skide ondt at blive tatoveret. Og så på så lille en dreng.
Hvordan kan man som mor udsætte sine børn for den slags.

Anmeld

30. januar 2013

VIPpigen

Zafir skriver:

Ja- Jeg ved det godt. Jeg ved godt at det kan være en religiøs ting i mange lande osv. Men det er virkelig .. mm.. ubehageligt at tænke på, at der skal den slags til, for at gennemgå religiøse ting.

Vi er fx asatro i vores familie. (eller TOm og jeg er), men vi vælger at vi ikke vil blande vores børn ind i religiøse handlinger, hvis de ikke selv vælger det. Det er vores tro og de skal selv have lov til at vælge,når de bliver store.

Også derfor de ikke er knæsat (sidestillet med kristen dåb).

Jeg er fuldstændig enig... Det burde ikke gøres/ske på nogen måder. Desværre ser alle bare ikke så frit på det som nogen af alle os......

havde jeg haft en god baggrund, og selv kunne vælge, så var Lilje heller ikke blevet døbt, for jeg er fuldstændig enig i at man selv skal vælge sin tro. 

Anmeld

30. januar 2013

twinboys

Zafir skriver:

Fucking Shit... :-( normalt vil jeg ikke bande, sådan... Men det her giver mig helt ondt i maven. Mage til syg handling skal man lede længe efter! Føj!
Alt er forkert! Børn skal ikke tatoveres. Ingen skal mod deres vilje... Og hvad sker der for tatovøren og alle de mennesker der er til stede... For ikke at tale om moren :-(

Argh!

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1909844.ece

Jeg bliver sgu gal på den kælling af en mor... Hvordan kan hun tillade sig at udsmykke sit barn, når barnet ikke selv er herre over om han synes det er ok som voksen...

Hun burde stoppe nej hun burde slet ikke tage ham med hen og få lavet  det...

Klaphat ja det er hvad hun er... Havde mange andre grimmere ord men vi snakker pænt på baby.dk

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.