Puha puha :o( meget meget grumt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

Miss Kat

Føj...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Koen.

Jeg kunne ikke se klippet færdigt, men hvor er det dog grusomt

Anmeld

30. januar 2013

smokin

Nu er der jo tradition på Cuba for at blive tatoveret med sin tro fra helt spæd, ligesom man fx bliver omskåret. Dermed ikke forståes at jeg ikke synes det er forkert, for det gør jeg skam. Men det er jo rigtig mange børn det bliver gjort imod og ikke blot et enkelt tilfælde. 

Anmeld

30. januar 2013

Mettefpigen

Zette skriver:

Nu er der jo tradition på Cuba for at blive tatoveret med sin tro fra helt spæd, ligesom man fx bliver omskåret. Dermed ikke forståes at jeg ikke synes det er forkert, for det gør jeg skam. Men det er jo rigtig mange børn det bliver gjort imod og ikke blot et enkelt tilfælde. 

Forfærdeligt..... Så skal jeg da aldrig på ferie på Cuba......

Anmeld

30. januar 2013

MIWULA

EJ man det er bare ikk okey.

Anmeld

30. januar 2013

Zafir

Det er da virkelig en grum tradition. - Hvilket omskæring også er

Underligt i øvrigt, at det er en religiøs tradition i cuba som jo er kommunistisk?

Anmeld

30. januar 2013

Zafir

Zette skriver:

Jeg kan ikke finde noget om det, hvis jeg googler det, i forhold til tradioner og tatovering af børn i cuba. Måske hvis jeg kan spansk, men ikke på dansk og engelsk...

Anmeld

30. januar 2013

Sujan

Har først lige set og hørt om det nu... Fik tåre i øjnene og kvalme.. puha lån ikke forstå det.. også måden han skriger på. Min datter kan godt græde, være hysterisk o.s.v. men måden han græder på er så hjerteskærende. Man kan bare høre at han har ondt, er angst og ikke kan forstå hvad der sker...

Puha føj da

Anmeld

30. januar 2013

smokin

Zafir skriver:

Jeg kan ikke finde noget om det, hvis jeg googler det, i forhold til tradioner og tatovering af børn i cuba. Måske hvis jeg kan spansk, men ikke på dansk og engelsk...

Jeg læste det blot i flere af de kommentarer i nationen og der var vidst et enkelt link. Men ja fuldstændig vanvittig tradition. Jeg tænker bare at hvis det er sådan man gør alle gange, så er der jo ikke noget unormalt i det - for dem. Og så er moren ikke gak i låget. Åh håber sådan at man kan læse hvad jeg egentlig prøver at sige. 

Anmeld

30. januar 2013

smokin

Mettefpigen skriver:

Forfærdeligt..... Så skal jeg da aldrig på ferie på Cuba......

Vil du så heller ikke besøge de lande der har børnearbejdere eller omskærer deres børn?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.