Puha puha :o( meget meget grumt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

Zafir

Zette skriver:

Jeg læste det blot i flere af de kommentarer i nationen og der var vidst et enkelt link. Men ja fuldstændig vanvittig tradition. Jeg tænker bare at hvis det er sådan man gør alle gange, så er der jo ikke noget unormalt i det - for dem. Og så er moren ikke gak i låget. Åh håber sådan at man kan læse hvad jeg egentlig prøver at sige. 

Det kan jeg godt....

Jeg ved jo også godt at der er mange stamme folk osv der har tatoveringer af forskellige slags og krops modifikationer osv.

Men jeg har søgt en masse på google og det virker ikke som om det er noget der bliver talt om, hvis det er... at det sker for mange.

mmm... Jeg ved også godt at mange samfund har forskellige værdier end vi har i danmark og vesten. Men puha - i alle samfund,må man da gøre hvad der er bedst for sine børn og ikke at overgreb er naturligt... :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Mettefpigen

Zette skriver:

Vil du så heller ikke besøge de lande der har børnearbejdere eller omskærer deres børn?? 

Der er faktisk mange lande jeg ikk har lyst til at besøge..... Men det er ikk derfor....

Anmeld

30. januar 2013

Kløver

Zafir skriver:

Fucking Shit... :-( normalt vil jeg ikke bande, sådan... Men det her giver mig helt ondt i maven. Mage til syg handling skal man lede længe efter! Føj!
Alt er forkert! Børn skal ikke tatoveres. Ingen skal mod deres vilje... Og hvad sker der for tatovøren og alle de mennesker der er til stede... For ikke at tale om moren :-(

Argh!

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1909844.ece

Wtf fik det helt dårligt indeni måtte stoppe efter kun 4 sek, hvad sker der oven i hovedet på både mor og tatovør, det er da bare slet ikke ok, skal nok nok tage mig sammen for ikke at græde, man kan høre frygt, angst og smerte i den lille drengs gråd, hvor er det forfærdeligt, ville ønske jeg aldrig havde set det klip eller klikket på indlægget og været uvidende. Havde aldrig i min vildeste fantasi troet nogen kunne finde på sådan noget, og jeg som synes små børn får lavet huller i ørerne ikke er ok er jo vand ved siden af :-S

Anmeld

30. januar 2013

smokin

Zafir skriver:

Det kan jeg godt....

Jeg ved jo også godt at der er mange stamme folk osv der har tatoveringer af forskellige slags og krops modifikationer osv.

Men jeg har søgt en masse på google og det virker ikke som om det er noget der bliver talt om, hvis det er... at det sker for mange.

mmm... Jeg ved også godt at mange samfund har forskellige værdier end vi har i danmark og vesten. Men puha - i alle samfund,må man da gøre hvad der er bedst for sine børn og ikke at overgreb er naturligt... :-S

Vi er helt enige. Men vi lever nok i deres verden meget overbeskyttet. og fred være med det! Det er jo sådan vi har valgt at leve. Og de har deres helt igennem sindssyge måde at leve på. 

Jeg vil prøve at Google det i aften. Jeg er ret sikker på der var et link. 

Anmeld

30. januar 2013

Zafir

Maja84 skriver:

Wtf fik det helt dårligt indeni måtte stoppe efter kun 4 sek, hvad sker der oven i hovedet på både mor og tatovør, det er da bare slet ikke ok, skal nok nok tage mig sammen for ikke at græde, man kan høre frygt, angst og smerte i den lille drengs gråd, hvor er det forfærdeligt, ville ønske jeg aldrig havde set det klip eller klikket på indlægget og været uvidende. Havde aldrig i min vildeste fantasi troet nogen kunne finde på sådan noget, og jeg som synes små børn får lavet huller i ørerne ikke er ok er jo vand ved siden af :-S

Jeg syntes heller ikek små børn skal have huller i ørerne, det skal de når det er et ønske fra dem og man kan tale med dem om at det kommer til at gøre ondt et lille stykke tid...

Men ja - det sker også i mange lande... :-S

Og ja - det er frygt gråden det er slem. Man ved jo også at ting gør væsentligt mere ondt, hvis man er bange for hvad der sker... Så det handler altid om at skabe en god oplevelse. Og det sker ikke, på den måde...

Anmeld

30. januar 2013

Zafir

Zette skriver:

Vi er helt enige. Men vi lever nok i deres verden meget overbeskyttet. og fred være med det! Det er jo sådan vi har valgt at leve. Og de har deres helt igennem sindssyge måde at leve på. 

Jeg vil prøve at Google det i aften. Jeg er ret sikker på der var et link. 

OK vil gerne se link. Jeg bliver alligevel nysgerrig, selvom det føles frygteligt...

Anmeld

30. januar 2013

Kløver

Zafir skriver:

Jeg syntes heller ikek små børn skal have huller i ørerne, det skal de når det er et ønske fra dem og man kan tale med dem om at det kommer til at gøre ondt et lille stykke tid...

Men ja - det sker også i mange lande... :-S

Og ja - det er frygt gråden det er slem. Man ved jo også at ting gør væsentligt mere ondt, hvis man er bange for hvad der sker... Så det handler altid om at skabe en god oplevelse. Og det sker ikke, på den måde...

Kan så slet ikke se hvordan en tattoo på et barn kan være godt ej jeg er bare så rystet, havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig noget kunne finde på sådan noget, det er virkelig under kategorien grov børnemishandling i min verden

Anmeld

30. januar 2013

TNBC

Zafir skriver:

Fucking Shit... :-( normalt vil jeg ikke bande, sådan... Men det her giver mig helt ondt i maven. Mage til syg handling skal man lede længe efter! Føj!
Alt er forkert! Børn skal ikke tatoveres. Ingen skal mod deres vilje... Og hvad sker der for tatovøren og alle de mennesker der er til stede... For ikke at tale om moren :-(

Argh!

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1909844.ece

Nu vi snakker om skrækkelige forældre.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2270213/Is -Britains-irresponsible-parent--Mother-35-gave-dau ghter-alcohol-age-THREE-grow-good-drinking-partner .html

Anmeld

30. januar 2013

Sabsy

Det er ikke en tro der snakkes om her - det er en sekt og den lille dreng for tattoveret "666".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.