Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aagaard skriver: Jeg syntes ikke det er værre end at tage en tampon ud.Jeg har i det år jeg har brugt den aldrig oplevet at få blod på fingrene ved det. Mht til at det er ulækkert med blodet, så syntes jeg faktisk at det er meget værre, mere ulækkert at have et bind på med blod + bakterier (deraf lugten) på.Blodet i koppen hældes bare direkte ned i WC'et (jeg sidder oftest på wc'et når jeg skal tømme den.) og så ser man det jo nærmest ikke.Jeg er virkelig glad for min
Jeg syntes ikke det er værre end at tage en tampon ud.Jeg har i det år jeg har brugt den aldrig oplevet at få blod på fingrene ved det. Mht til at det er ulækkert med blodet, så syntes jeg faktisk at det er meget værre, mere ulækkert at have et bind på med blod + bakterier (deraf lugten) på.Blodet i koppen hældes bare direkte ned i WC'et (jeg sidder oftest på wc'et når jeg skal tømme den.) og så ser man det jo nærmest ikke.Jeg er virkelig glad for min
Det kunne godt være man skulle prøve en så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tør ik bruge min. Har prøvet 1 gang og det virkede som om der kom undertryk i Er så bange for at jeg ik kan få den ud
Mitallerstørsteønske skriver: Ja Jeg har lige fået en menstrutions kop, og satte den op, med en smule besvær, men altså jeg har også den store str, da jeg er bange for ellers at bløde igennem. Koppen kan holde op til 10 år siger de, da den er af natur silikone. Den kan holde til 10 timers brugOg kan indeholde forskellige ml. Man kan sove med den eller svømme siger de. Den skal gerne ud og skyldes med varmt vand efter udtagning. Jeg kan ikke mærke noget, og den er behagelig at have i. Så piger, hvis i har en travl dag eller bløder meget, kan den her kop anbefaldes. Her er linket: http://www.organicup.dk/Eller: http://ladycup.dk/menstruationskop-1?gclid=COb70de kjrUCFUh2cAodMXUApw
Ja Jeg har lige fået en menstrutions kop, og satte den op, med en smule besvær, men altså jeg har også den store str, da jeg er bange for ellers at bløde igennem. Koppen kan holde op til 10 år siger de, da den er af natur silikone. Den kan holde til 10 timers brugOg kan indeholde forskellige ml. Man kan sove med den eller svømme siger de. Den skal gerne ud og skyldes med varmt vand efter udtagning. Jeg kan ikke mærke noget, og den er behagelig at have i. Så piger, hvis i har en travl dag eller bløder meget, kan den her kop anbefaldes. Her er linket: http://www.organicup.dk/Eller: http://ladycup.dk/menstruationskop-1?gclid=COb70de kjrUCFUh2cAodMXUApw
Har du købt den fra organicup eller ladycup?
Jeg har en ladycup, og min veninde en organicup. Har set dem ved siden af hinanden, og der er ret stor forskel. Hun er enormt glad for sin, men jeg er ikke helt tilfreds. Købte ellers netop ladycup, fordi den havde fået bedst anmeldelser. Men hvis der er flere med gode erfaringer fra organicup, kunne det være den skulle prøves.. For det er trods alt langt mere hygiejnisk, økonomisk og (når den sidder rigtigt) rarere end bind og tamponer..
Ej puha, en kop oppe i en, som man selv skal tage ud og vaske. Puha! Det er over min grænse..
Hurra for bind, som bare pakkes ind og i skralderen! Synes også, det er ret ulækkert at gå og tænke på at blodet opsamlet oppe i en?
Jeg har overvejet det så mange gange men har ikke ville smide penge efter noget jeg ikke var sikker på at få brugt...
Hvordan gør i med at koge den? har i en gryde der kun bliver brugt til det eller
Eliza skriver: Tør ik bruge min. Har prøvet 1 gang og det virkede som om der kom undertryk i Er så bange for at jeg ik kan få den ud
roenlund skriver: Jeg har overvejet det så mange gange men har ikke ville smide penge efter noget jeg ikke var sikker på at få brugt... Hvordan gør i med at koge den? har i en gryde der kun bliver brugt til det eller
har godt hørt om dem, men for mig er det rigeligt overskridende med tanken om tampon så jeg holder mig bare til bind.. muligt det er dyrere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128