Ville du bede ham om at vælge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

aarhusmor

Jeg har stemt blankt. Altså man kan jo ikke bestemme over andre, men det er da bekymrende at han ikke selv bare stopper det.

Selvom man ikke kan bestemme over andre, så kan man godt bestemme over sig selv. Du behøver ikke blive ved ham og kan gøre det klart for ham at du ikke ønsker den form for forhold.

Jeg kan sagtens forstå det er svært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Steph_Laurits

Var det ham eller hende der skrev "jeg elsker dig" og "jeg savner dig"???

Anmeld

30. januar 2013

Bertris

Jeg vil ikke sige jeg har stået i samme situation som din mand/kæreste, men i en der godt har kunne minde om det på nogle få punkter. 

Havde en kammerat jeg engang havde haft et meget tæt "forhold" til, vi var ikke kærester men vi var langt mere end venner, og de fleste ting vi havde sammen stoppede da jeg fandt sammen med min forlovede. 
Men vi fortsatte stadig med at snakke sammen, OFTE. 
Men min forlovede havde virkelig svært ved det, især fordi min kammerat engang imellem kom med lidt mere end bare venne kommentare. 
Jeg valgte selv at sige at det her kunne jeg ikke mere, jeg ville ikke risikere at ødelægge mit forhold til ham jeg elskede for en gammel flirt, uanset hvor meget jeg holdte af ham på vennebasis og hvor godt vi kendte hinanden. Det elsker jeg min skat for højt til at ville sætte på spil, og fortryder ikke et sekund mit valg  

Håber din kæreste kan se det ikke kan fungere 

Anmeld

30. januar 2013

jannilaursen

Bertris skriver:

Jeg vil ikke sige jeg har stået i samme situation som din mand/kæreste, men i en der godt har kunne minde om det på nogle få punkter. 

Havde en kammerat jeg engang havde haft et meget tæt "forhold" til, vi var ikke kærester men vi var langt mere end venner, og de fleste ting vi havde sammen stoppede da jeg fandt sammen med min forlovede. 
Men vi fortsatte stadig med at snakke sammen, OFTE. 
Men min forlovede havde virkelig svært ved det, især fordi min kammerat engang imellem kom med lidt mere end bare venne kommentare. 
Jeg valgte selv at sige at det her kunne jeg ikke mere, jeg ville ikke risikere at ødelægge mit forhold til ham jeg elskede for en gammel flirt, uanset hvor meget jeg holdte af ham på vennebasis og hvor godt vi kendte hinanden. Det elsker jeg min skat for højt til at ville sætte på spil, og fortryder ikke et sekund mit valg  

Håber din kæreste kan se det ikke kan fungere 

Det præcis som du har gjort jeg ville ønske at han skulle tænke..
Han mener stadig at det ikke kan være rigtig at jeg skal bestemme over ham.. Men det gør jeg jo egentlig heller ikke.. Jeg har jo givet ham et valg fordi jeg ikke kan acceptere det.. :/

Anmeld

30. januar 2013

modesty

Jeg synes at det er meget svært at svare på når du giver så få detaljer som du gør. Som en anden også spørger - hvem siger jeg elsker dig (jeg går stærkt ud fra at det er hende), hvor tit er de sammen, hvordan og hvornår er de sammen, ændrer han opførsel, går han ind i et andet rum når han snakker med hende i mobilen, hvordan er han ellers i jeres forhold o.s.v.

Jeg tror aldrig at jeg ville kunne stille min kæreste et ultimatum så firkantet som "mig eller hende". Jeg ville nok forklare ham hvordan jeg føler og spørge ind til hvorfor deres venskab er så vigtigt for ham. 

Anmeld

30. januar 2013

TeamRocket

Hvis det er det rigtige for dig, at bede ham vælge så gør det. Du skal jo passe på dig selv først og fremmest. Som jeg sagde til min mand dengang vi havde problemer, jeg elsker dig, men jeg elsker mig selv højere, jeg har kendt mig selv hele livet og jeg ved hvad jeg kan og ikke kan leve med.
En mand der kan leve med at såre dig, er ikke en mand du skal ønske at leve sammen med.

Anmeld

30. januar 2013

FrkZier

Sagen er den? At der er denne her pige som virkelig bare prøver at spolere mit og min kærestes forhold så har bedt ham om at vælge imellem mig og hende .. Det mener han ikke jeg kan tillade mig..
Jeg vil gerne høre om der evt har stået i samme situration og hvad i har gjort ?

jeg har stået i samme situation  hvor der var en pige der ikke var 'god for vores forhold', jeg sagde ikke min kæreste skulle vælge mellem os, men jeg fortalte ham at jeg ville blive rigtig glad hvis han stoppede kontakten med hende, fordi jeg blev utrolig ked af det og såret over at de sås pga. en masse ting der var sket - det kunne han heldigvis godt forstå, og har har ikke snakket med hende siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.