Ville du bede ham om at vælge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du kunne be din kæreste om at vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.407 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

jannilaursen

Sagen er den? At der er denne her pige som virkelig bare prøver at spolere mit og min kærestes forhold så har bedt ham om at vælge imellem mig og hende .. Det mener han ikke jeg kan tillade mig..
Jeg vil gerne høre om der evt har stået i samme situration og hvad i har gjort ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Silas <3

JA! Og han valgte mig!

Anmeld

29. januar 2013

B&J

bede ham vælge og hvis han ikke kunne ja surt for ham så røg han sku på porten, jeg er ikke en man bare kan pisse på

Anmeld

29. januar 2013

LittleSteps

jannilaursen skriver:

Sagen er den? At der er denne her pige som virkelig bare prøver at spolere mit og min kærestes forhold så har bedt ham om at vælge imellem mig og hende .. Det mener han ikke jeg kan tillade mig..
Jeg vil gerne høre om der evt har stået i samme situration og hvad i har gjort ?

Hvordan har han det med hende? Har han følelser for hende eller er det kun hende der volder jer problemer, altså går det kun den ene vej?

Anmeld

29. januar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Selvfølgelig kan han vælge. Dig eller hende! Men han skal tænke sig godt om for veninder har han nok mange af men han har kun en kæreste. 

Anmeld

29. januar 2013

MF<3

Jeg ville helt klart også bede ham vælge. 

Jeg ville desuden være virkeligt skuffet over min kæreste hvis han ikke selv kunne se problemet. 

Håber i finder en løsning. 

Anmeld

29. januar 2013

Krussedulle

jannilaursen skriver:

Min mand ville ikke få et valg!
Hvis han spillede med på "hendes" leg, så kunne han ryge ud på r** og albuer!

Og "hun" kunne få valget, at holde sig langt væk, eller en syngende lussing!

Han er da et paphoved hvis han mener at han sagtens kan blive hos dig, og flirte løs med en anden!

Ja undskyld, men hvis der er noget jeg ikke kan ha, så er det utroskab!

Anmeld

29. januar 2013

Ciss

Du bestemmer jo ikke over ham. Du bestemmer jo over dig selv.

Du sætter en grænse for, hvad du kan leve med og vil akseptere i dit liv, og så er han nødt til at forholde sig til den grænse. Det er da hans eget valg, om han vælger at blive eller gå.

Har været i en lignende situation en gang. Det er bare så helt utrolig respektløst at forvente, at du bare skal gå og vente og være sød, mens han vakler rundt og spekulerer på, om han skal spise ude eller hjemme...

Anmeld

29. januar 2013

Mettefpigen

jannilaursen skriver:

JSagen er den? At der er denne her pige som virkelig bare prøver at spolere mit og min kærestes forhold så har bedt ham om at vælge imellem mig og hende .. Det mener han ikke jeg kan tillade mig..

Jeg har stemt blankt for jeg forstår ikk hvad du mener med at spolere?.. Hvad gør hun og hvad gør din kæreste?....

Anmeld

29. januar 2013

jannilaursen

Min kæreste har haft noget med Denne pige før.. Men det er aldrig rigtig blevet til noget ... Han havde ventet på hende i 1 1/2 hvor hun bare har trukket den længere og længere ud
Så fandt han mig for et halvt år siden og så har der været en del problemer med hende..
Så bede jeg ham om før jul at vælge mellem mig og hende og han valgte mig..
Pga jeg læste nogle lidt for søde "venne beskeder" på hans Tlf mens han ikke var hjemme..
Det var både med jeg elsker dig og savner dig..

Så har de ikke haft kontakt i en md og nu er hun på banen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.