Ville du bede ham om at vælge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

mariesmavse92

Ja, og han valgte mig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

4xGreve

jannilaursen skriver:

Sagen er den? At der er denne her pige som virkelig bare prøver at spolere mit og min kærestes forhold så har bedt ham om at vælge imellem mig og hende .. Det mener han ikke jeg kan tillade mig..
Jeg vil gerne høre om der evt har stået i samme situration og hvad i har gjort ?

min kærestes x gjorde alt for at skbe splid i starten af vores forhold og til sidst bad jeg ham om at vælge han valgte mig og skrev en lang besked om at han vil satse på mig og at han ønsket hende ud af sit liv og at hun ikke skulle prøve at kontakte ham mm. og jeg fortryder ikke min beslutning!

Anmeld

29. januar 2013

Kongmulle

jannilaursen skriver:

Sagen er den? At der er denne her pige som virkelig bare prøver at spolere mit og min kærestes forhold så har bedt ham om at vælge imellem mig og hende .. Det mener han ikke jeg kan tillade mig..
Jeg vil gerne høre om der evt har stået i samme situration og hvad i har gjort ?

Mener slet ikke det burde være nødvendigt at bede ham om at vælge han burde vælge dig af sig selv. 

Men udover det, så ja, han må vælge hvad han vil. Du føler dig usikker og han skal sørge for du føler dig tryg. 

Anmeld

29. januar 2013

Fenja09

jannilaursen skriver:

Hvis man er i et forhold, hvor det er nødvendigt at stille sin kæreste det ultimatum så er det efter min mening ikke den rigtige mand. Jeg ville ikke bede ham vælge - jeg ville bede ham smutte eller tage sig sammen.

/Fenja

Anmeld

29. januar 2013

Sophie90

jannilaursen skriver:

Ja har siddet i præcis den situation! hun lavede falske profiler på facebook og prøvede at bilde mig ind at han havde været mig utro, men på dage hvor jeg havde været sammen med ham hele dagen 

Men han valgte heldigvis mig, fordi som han sagde "hun kan jo kun ødelægge det hvis vi lader hende" og det har han jo ret i :-)

Anmeld

29. januar 2013

Elling <3<3

Jeg har oplevet at være i samme situation.....
Jeg bad ham om at vælge. vores forhold, eller deres venskab.

Han valgte heldigvis mig, og kan her efterfølgende godt forstå hvorfor jeg gav ham valget

Anmeld

29. januar 2013

Pige2009

jannilaursen skriver:

Min kæreste har haft noget med Denne pige før.. Men det er aldrig rigtig blevet til noget ... Han havde ventet på hende i 1 1/2 hvor hun bare har trukket den længere og længere ud
Så fandt han mig for et halvt år siden og så har der været en del problemer med hende..
Så bede jeg ham om før jul at vælge mellem mig og hende og han valgte mig..
Pga jeg læste nogle lidt for søde "venne beskeder" på hans Tlf mens han ikke var hjemme..
Det var både med jeg elsker dig og savner dig..

Så har de ikke haft kontakt i en md og nu er hun på banen igen

Ej, så skal han da klart vælge! Kan godt forstå, du er lidt fortørnet!

Anmeld

29. januar 2013

Muhmi

Ja og jeg var den der blev valgt, vi er nu gift og venter vores andet barn inden længe...

Anmeld

29. januar 2013

Monski

Jeg vat i præcis samme situation for 6 måneder siden, men jeg kunne aldrig finde på at bede ham om at vælge, det er meget unaturligt for mig
Jeg forklarede ham hvor ked af det og utryg jeg blev når de skrev sammen og at jeg ikke synes deres "emner" var okay.
Ud fra det kunne han jo så selv finde ud af om hun betød så meget at det var okay at jeg var ked af det, eller om jeg betød så meget at han ville droppe hende for jeg blev glad.
Så på en måde fandt jeg jo ret hurtigt ud af hvad han ville uden at sige "mig eller hende"

Anmeld

29. januar 2013

jannilaursen

Det rigtig rart at der er andre der har samme mening som mig .. Synes bare det er så pokkers svært..
Vi har det jo så perfekt sammen når hun ikke er inde i billede .. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.