Ikke alle skulle have ret til børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.525 visninger
37 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Sabsy

Faldt over denne artikel på EB.dk - og hvor er det dog forfærdeligt, gør ondt helt ind i kroppen

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1909844.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

TNBC

Sabsy skriver:

Faldt over denne artikel på EB.dk - og hvor er det dog forfærdeligt, gør ondt helt ind i kroppen

Ja den lagde jeg ind i går.

Anmeld

29. januar 2013

Sabsy

Yurie skriver:

Ja den lagde jeg ind i går.

Armen undskyld da

Anmeld

29. januar 2013

TNBC

Sabsy skriver:

Armen undskyld da

Rolig. Jeg fortæller dig det bare.

Anmeld

29. januar 2013

Frk. Himmelblå

Sabsy skriver:

Og så sagde vi, det bare var noget Ekstra Bladet havde fundet på, og i virkeligheden var alle børn i verden glade, mætte og trygge.

Anmeld

29. januar 2013

Sabsy

Frk. Himmelblå skriver:

Og så sagde vi, det bare var noget Ekstra Bladet havde fundet på, og i virkeligheden var alle børn i verden glade, mætte og trygge.

Hvis så bare det var sandt..

Anmeld

29. januar 2013

Nemesis

ja kan slet ikke have det..kunne ikke se den! overskriften var nok for mig.

Anmeld

29. januar 2013

Sabsy

Nemesis skriver:

ja kan slet ikke have det..kunne ikke se den! overskriften var nok for mig.

Jeg synes det er skrækkeligt, kender en der tror det er i forbindelse med religion - ligesom omskæring, pinde i næsen, tallerkener i munden og ører.
Jeg er bare så træt af undskyldningen "pga religion" - det burde fandeme vedtages ved lov at børn ikke skal blandes ind i de religiøse ting før de selv kan bestemme, de kan opdrages og agere efter troen - men de her fysiske ting er simpelthen for meget for mig

Anmeld

29. januar 2013

Nemesis

Sabsy skriver:

Jeg synes det er skrækkeligt, kender en der tror det er i forbindelse med religion - ligesom omskæring, pinde i næsen, tallerkener i munden og ører.
Jeg er bare så træt af undskyldningen "pga religion" - det burde fandeme vedtages ved lov at børn ikke skal blandes ind i de religiøse ting før de selv kan bestemme, de kan opdrages og agere efter troen - men de her fysiske ting er simpelthen for meget for mig

ja kan slet ikke ha det..og det lille barn som nu ALTID skal have den tatoo...hvad hvis han ikke tror på den tro når han bliver stor?

Anmeld

29. januar 2013

pastry26

Det er ganske forfærdeligt set ud fra vores referanceramme og kulturforståelse..der er flere aspekter i den her sag. Læste at pga at der sker så meget børne trafficking til både narko og sex handel, så lader møderne deres små børn tatovere i håb om at de så kan findes igen. Børnene er ofte så små at de ikke selv er i stand til at fortælle hvem de er og hvor de kommer fra..

Men ja, det er så synd for den lille dreng, men synes også det er lidt synd for hans mor. Sikke en grum verden vi lever i!! Ikke fordi jeg 100% støtter hendes valg - tror bare verden er mere nuanceret end som så. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.