Miss Kat skriver:
Nej hvor fint, det er jeg også lige gået i gang med.
Den er dog mere udbyggende, så man kan skrive mere fakta ind over flere år, men handler primært om graviditeten, fødslen og det første år. Nå ja og med stamtræ og billeder af familien osv. Jeg har en fin babybog i forvejen, men tænker at min datter får den hjemmelavede i dåbsgave. 
God arbejdslyst og smid endelig billeder ind af projektet!
Godt du lige sagde stamtræ, det har jeg tænkt på i flere dage, at det skal jeg huske at have med, og hvad glemmer jeg at skrive på
haha..
Jamen altså det jeg har gjort det er jeg har sat det op på den her måde:
Lidt om dig, med navn, terminsdato, fødselsdag, cpr., vores navne og fødselsdage og hans bedsteforældres navne.
Graviditeten, fra dag et til slut nærmest.. Det er ikke alt jeg kan huske, men har skrevet det meste ned 
Fødslen, med mål, vægt, JM's navn, hvem der var med til fødslen, hvem der klippede navlesnoren og hvordan det ellers forløb med vandafgang, veer osv.
Efter fødslen, hvornår han blev lagt til bryst første gang, hvordan han havde det lige efter fødslen, hvordan vi havde det, hvem der kom og besøgte os lige kort efter og sådan..
De første dage hjemme, herunder barselsgaver, hvem der kom hjem til os de første dage efter, hvordan amningen gik, hvordan med søvn osv.
Sundhedsplejersken, lidt ligesom den grønne bog (ved ikke om den stadig er sådan), som min mor i hvert fald fik da jeg var lille, så bare skrevet ind så det kan læses 
Mødregruppen, hvem var vi i mødregruppe, hvad hed deres børn, hvornår mødte vi dem første gang osv.
Dåben, alt omkring dåben, gæster, gaver, mad, dato og tidspunk, det hele 
Lægen, med undersøgelser osv.
Tænderne, hvornår kom den første, hvordan var reaktionen, også tegner jeg selv et tandkort, så jeg kan skrive datoer indeni alle tænderne 
Din første jul
Din første fødselsdag
Din første sommerferie
Dagligdagen, her kommer alt med hvornår han startede med at kravle, rejse sig op selv, gå selv, sove igennem, tale og alle de 1000 ting der er der 
Også skal der selvfølgelig masser af billeder ind og anden form for pynt, også skal stamtræet på, tænker måske det skal være på siden lige efter hans navn og de ting 
så langt så godt, så skal det bare skrives ind i bogen!