Mit første år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.862 visninger
34 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

AnthonsMor

Hej alle!

Jeg har kastet mig over et projekt, hvor jeg selv vil lave en "mit første år" bog, og jeg kunne godt tænke mig at se hvordan jer som har gjort dette også, har gjort!

Så vis endelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

AnthonsMor

Ingen der vil byde ind?

Anmeld

28. januar 2013

Musse21

Martsbaby skriver:

Hej alle!

Jeg har kastet mig over et projekt, hvor jeg selv vil lave en "mit første år" bog, og jeg kunne godt tænke mig at se hvordan jer som har gjort dette også, har gjort!

Så vis endelig!

Går selv med samme tanke så følger lige med

Anmeld

29. januar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Hej alle!

Så vis endelig!

jeg vil også gerne følge med

har du købt en bog med plast lommer eller bog med papir sidder hvor man måske limer på osv?

Anmeld

29. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

jeg vil også gerne følge med

har du købt en bog med plast lommer eller bog med papir sidder hvor man måske limer på osv?

Jeg har købt den største skitsebog de har i Tiger med ringryg, den kostede 50 kroner.. De havde også en scrapbog.. Men den var lille og der var kun 40 sider i, SLET IKKE NOK

Så jeg har tænkt mig, at jeg klistre billederne fast, og jeg har købt nogle wallstickers magen til dem han skal have på værelset, til at sætte i som lidt ekstra pynt Jeg tror jeg vil lave sådan nogle hjørner til billederne, hvis du forstår hvad jeg mener, så ser det pænest ud

Jeg sidder lige nu og skriver ned hvad der skal være hvor og sådan, så jeg ikke kommer til at lave fejl i bogen

Men det er liiiiiidt svært, at finde ud af hvad der skal stå og sådan, synes jeg

Anmeld

29. januar 2013

LilleChelle

Jeg bruger dette - har købt en af de store mapper 12"x12" og så er der ellers fyldt plastic lommer i - der kan være MANGE !! i. 

Og så er det ellers bare at starte fra en ende af ..

Jeg har billeder graviditeten på de første sider, hvor der også står nogle fakta omkring mavemål, vægt, skøn osv. Scanningsbilleder, billeder og fakta fra fødslen, turen hjem fra sygehuset, den første uge, den første jul og barnedåben. Ind imellem er der billeder og fakta fra hverdagen  

http://hobbyboden.dk/shop/album-d-ring-274c1.html

Anmeld

29. januar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Jeg har købt den største skitsebog de har i Tiger med ringryg, den kostede 50 kroner.. De havde også en scrapbog.. Men den var lille og der var kun 40 sider i, SLET IKKE NOK

Så jeg har tænkt mig, at jeg klistre billederne fast, og jeg har købt nogle wallstickers magen til dem han skal have på værelset, til at sætte i som lidt ekstra pynt Jeg tror jeg vil lave sådan nogle hjørner til billederne, hvis du forstår hvad jeg mener, så ser det pænest ud

Jeg sidder lige nu og skriver ned hvad der skal være hvor og sådan, så jeg ikke kommer til at lave fejl i bogen

Men det er liiiiiidt svært, at finde ud af hvad der skal stå og sådan, synes jeg

Okai skitsebog, det bar papir sider ikke?..jeg faldt nemlig over en med papir sider den anden dag, men var i tvivl om jeg vil have papir sider eller plast lommer

men det kan jo blive ganske flot at klistre billeder ind..med tekst og pynt..

skriv endelig når du har kommet på ting der skal stå i

Anmeld

29. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Okai skitsebog, det bar papir sider ikke?..jeg faldt nemlig over en med papir sider den anden dag, men var i tvivl om jeg vil have papir sider eller plast lommer

men det kan jo blive ganske flot at klistre billeder ind..med tekst og pynt..

skriv endelig når du har kommet på ting der skal stå i

Jeg har i forvejen fået en "mit første år" bog af en veninde, jeg synes bare den er så kedelig bygget op, så jeg bruger mange af tingene derfra, også f.eks. når der skal skrives om graviditeten bliver det mere i historieform

Og ja, det er bare en papirbog Det vil jeg hellere end plastiklommer

Anmeld

29. januar 2013

Miss Kat

Nej hvor fint, det er jeg også lige gået i gang med. Den er dog mere udbyggende, så man kan skrive mere fakta ind over flere år, men handler primært om graviditeten, fødslen og det første år. Nå ja og med stamtræ og billeder af familien osv. Jeg har en fin babybog i forvejen, men tænker at min datter får den hjemmelavede i dåbsgave.

God arbejdslyst og smid endelig billeder ind af projektet!

Anmeld

29. januar 2013

Victoria2013

Jeg har også planer om at ville i Tiger og købe en af de dér sorte bøger med blanke sider og lave en bog til baby, hvor man kan klistre minder ind og skrive små ting ned... sådan scrap-bogs agtigt

Men er der virkelig for få sider i sådan én? Jeg aner jo ikke hvor mange der er og får sikkert brug for mange. Er bare heller ikke så meget til at det skal være et ringbind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.