æl?? skal jeg kontakte klinikken.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Kris89

pcoramt skriver:

Tror de bruger al den oprensede sæd ved sex er det helt anderledes, der kan han godt komme med en god mængde, men han er så nærvøs.. Han kom kun med 1 ml. (Tror det var 800.000 sædceller)

fedt. så pyt da med der ikk kom så meget

sexede i lige efter insemination også? for lige at prøve lidt ekstra eller?? undskyld spørgsmålene, det SKAL bare lykkedes

men kan det godt passe at der ikke kommer så meget ud af mig efter insemination.? altså efter sex render det jo ud af en (sorry details) men sys ikk der er kommet noget efter insemination endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

pcoramt

Kris89 skriver:

fedt. så pyt da med der ikk kom så meget

sexede i lige efter insemination også? for lige at prøve lidt ekstra eller?? undskyld spørgsmålene, det SKAL bare lykkedes

men kan det godt passe at der ikke kommer så meget ud af mig efter insemination.? altså efter sex render det jo ud af en (sorry details) men sys ikk der er kommet noget efter insemination endnu...

Ja vi have sex 3 gange efter og 1 gang inden det kan sagtens passe, synes jeg ihvertfald heller ikke der gjorde ved mig hvilke hormoner fik du?

Anmeld

29. januar 2013

Kris89

pcoramt skriver:

Ja vi have sex 3 gange efter og 1 gang inden det kan sagtens passe, synes jeg ihvertfald heller ikke der gjorde ved mig hvilke hormoner fik du?

Vi er vidst også nød til at forsøge lidt i aften

Fik gonal-f og ovitrelle. Hvad med dig?

Anmeld

29. januar 2013

pcoramt

Kris89 skriver:

Vi er vidst også nød til at forsøge lidt i aften

Fik gonal-f og ovitrelle. Hvad med dig?

Jo mere, jo bedre jeg fik pergotime og puregon og så pregnyl til æl

Anmeld

29. januar 2013

Kris89

pcoramt skriver:

Er bare bange for det ikke er nok. Uanset hvor meget vi gør. Gjorde søndag aften. Ikke igår pga test idag og så i aften. Burde jo altså være nok.

Anmeld

29. januar 2013

Kris89

pcoramt skriver:

Er bare bange for det ikke er nok. Uanset hvor meget vi gør. Gjorde søndag aften. Ikke igår pga test idag og så i aften. Burde jo altså være nok.

Anmeld

29. januar 2013

pcoramt

Kris89 skriver:

Vi krydser fingre og håber på det bedste

Anmeld

29. januar 2013

Kris89

pcoramt skriver:

Vi krydser fingre og håber på det bedste

Ikke andet for du må endelig give update.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.