æl?? skal jeg kontakte klinikken.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Kris89

pcoramt skriver:

jeg fik pergotime, puregon og pregnyl men hun at i ikke må have sex et døgn før han skal lave prøven

scar de egentlig inden insemination?

hvis de gør, kunne de så se de æg du havde produceret, eller var de på vej "videre" (måske ikke lige fagligt korrekt skrevet, men håber ud forstår )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

pcoramt

Kris89 skriver:

scar de egentlig inden insemination?

hvis de gør, kunne de så se de æg du havde produceret, eller var de på vej "videre" (måske ikke lige fagligt korrekt skrevet, men håber ud forstår )

Ja, de scannede for at se hvor mange æg der var der var klar.. Jeg havde 3, absolut max antal (da der er lille chance for trillingegraviditet. Jeg har testdag om 34 timer, så krydser fingre for at der ikke kommer noget mens

Anmeld

29. januar 2013

Kris89

pcoramt skriver:

Ja, de scannede for at se hvor mange æg der var der var klar.. Jeg havde 3, absolut max antal (da der er lille chance for trillingegraviditet. Jeg har testdag om 34 timer, så krydser fingre for at der ikke kommer noget mens

Spændene krydser for dig.
Hmm. De scannede ikke mig idag. Kun insemination.

Så 14 dage til testdag. Det er helt uvirkeligt. Ligger bare på sofaen og tør ikke engang gå på toilettet. Skal jo helst have alt det gode sæd

Anmeld

29. januar 2013

pcoramt

Kris89 skriver:

Spændene krydser for dig.
Hmm. De scannede ikke mig idag. Kun insemination.

Så 14 dage til testdag. Det er helt uvirkeligt. Ligger bare på sofaen og tør ikke engang gå på toilettet. Skal jo helst have alt det gode sæd

Ihh hvor spænende.. Fyldt blære er ikke godt jeg har testdag om 18 timer.. Den ventetid er skrækkelig.. Vi krydser alt hvad vi kan, for at det bliver jeres tur

Anmeld

29. januar 2013

Kris89

pcoramt skriver:

Ihh hvor spænende.. Fyldt blære er ikke godt jeg har testdag om 18 timer.. Den ventetid er skrækkelig.. Vi krydser alt hvad vi kan, for at det bliver jeres tur

Ih. Det er jo lige om lidt. Håber for dig. Ingen tegn på mens?
Bliver spændene. Er det dit første forsøg?

Anmeld

29. januar 2013

pcoramt

Kris89 skriver:

Ih. Det er jo lige om lidt. Håber for dig. Ingen tegn på mens?
Bliver spændene. Er det dit første forsøg?

Jeg har desværre alle tegn på mens. Men ikke noget i nu, men sygt mange smerter, men de havde jeg os sidst jeg blev gravid, så håber af hele mit hjerte det er første gang med ren behandling

Anmeld

29. januar 2013

Kris89

pcoramt skriver:

Jeg har desværre alle tegn på mens. Men ikke noget i nu, men sygt mange smerter, men de havde jeg os sidst jeg blev gravid, så håber af hele mit hjerte det er første gang med ren behandling

spænende for dig...

jeg fik at vide at jeg skulle nøjagtig det samme igennem igen hvis mens dukkede op om 14. dage, så de må jo mene at det virker det de har gang i..

og med mandens 36.000 sædceller og mine 2 guldæg må der da være håb har også nøjagtig samme symptomer som ved ÆL sidst jeg blev gravid... så håber!!! så skal den bare blive derinde også

Anmeld

29. januar 2013

pcoramt

Kris89 skriver:

spænende for dig...

jeg fik at vide at jeg skulle nøjagtig det samme igennem igen hvis mens dukkede op om 14. dage, så de må jo mene at det virker det de har gang i..

og med mandens 36.000 sædceller og mine 2 guldæg må der da være håb har også nøjagtig samme symptomer som ved ÆL sidst jeg blev gravid... så håber!!! så skal den bare blive derinde også

Det skal vi også hvis det ikke lykkedes... Heldigvis har manden super sæd kvalitet, som gynækologen sagde var det som at se en 16 årig på hormoner :p han lider dog af præsentations angst om kommer derfor meget lidt.. Så håbe, håbe og håbe

Anmeld

29. januar 2013

Kris89

pcoramt skriver:

Det skal vi også hvis det ikke lykkedes... Heldigvis har manden super sæd kvalitet, som gynækologen sagde var det som at se en 16 årig på hormoner :p han lider dog af præsentations angst om kommer derfor meget lidt.. Så håbe, håbe og håbe

uh dejligt...

hvor meget bruger de egentlig til isneminationen?? det gode der er eller??

kan det godt passe det slet ikk kommer ud (som ved alm. sex?)

Anmeld

29. januar 2013

pcoramt

Kris89 skriver:

uh dejligt...

hvor meget bruger de egentlig til isneminationen?? det gode der er eller??

kan det godt passe det slet ikk kommer ud (som ved alm. sex?)

Tror de bruger al den oprensede sæd ved sex er det helt anderledes, der kan han godt komme med en god mængde, men han er så nærvøs.. Han kom kun med 1 ml. (Tror det var 800.000 sædceller)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.