æl?? skal jeg kontakte klinikken.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Kris89

Sidder her og bliver helt nervøs...

skal i aften tage ægløsningssprøjten. men idag har jeg haft klare symptomer på æl. ømme bryster og murren i underliv... skal jeg tage sprøjten og ringe til klinkken i morgen eller bare dukke op tirsdag til inseminering som aftalt?

hvad nu hvis det er for sent, altså at jeg har fået ÆL af mig selv en dag for tidligt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Kris89

vi hyggger jo selvf. herhjemme alt hvad vi kan - med start i morges og frem til insemination... er bare bange for om det er for sent tirsdag?

Anmeld

27. januar 2013

pcoramt

Jeg havde også klar test inden.. Jeg tog den bare og blev insemineret, som aftalt

Anmeld

27. januar 2013

Kris89

pcoramt skriver:

Jeg havde også klar test inden.. Jeg tog den bare og blev insemineret, som aftalt

okay. tror også bare vi sexer indtil og så ser hvad de siger tirsdag... det er jo insemination med mandens gode sæd alligevel, så hvis vi nu gør hjemmearbejdet, kunne det jo være insemination slet ikke var nødvendig

er bare så bange for at forspilde chancen - NU SKAL DET LYKKEDES!

tak for svar

Anmeld

27. januar 2013

come2

Kris89 skriver:

Sidder her og bliver helt nervøs...

skal i aften tage ægløsningssprøjten. men idag har jeg haft klare symptomer på æl. ømme bryster og murren i underliv... skal jeg tage sprøjten og ringe til klinkken i morgen eller bare dukke op tirsdag til inseminering som aftalt?

hvad nu hvis det er for sent, altså at jeg har fået ÆL af mig selv en dag for tidligt??

Jeg tænker lidt - der er vel ingen formål med at inseminere hvis der HAR været ÆL?

Ved desværre ikke så meget om det. Men  for dig.

Anmeld

27. januar 2013

Kris89

come2 skriver:

Jeg tænker lidt - der er vel ingen formål med at inseminere hvis der HAR været ÆL?

Ved desværre ikke så meget om det. Men  for dig.

nej også min tanke.

men hvis det nu er mig der generelt ikke har ÆL og jeg så har det nu på hormoner, burde det jo egentlig også være nok at vi sexede selv...

jo alligevel nok for sent at ringe dem op i morgen, mener først man kan komme igennem efter 12...

Anmeld

27. januar 2013

pcoramt

Kris89 skriver:

okay. tror også bare vi sexer indtil og så ser hvad de siger tirsdag... det er jo insemination med mandens gode sæd alligevel, så hvis vi nu gør hjemmearbejdet, kunne det jo være insemination slet ikke var nødvendig

er bare så bange for at forspilde chancen - NU SKAL DET LYKKEDES!

tak for svar

Det gode ved insemination er jo at sædcellerne ikke skal"rejse" så langt vi sexede os inden, og test dag er d. 30 så nu håber vi bare.. Hvilke hormoner har du fået?

Jeg krydser fingre for jer og sender en masse lykkebringende taler til jer

Anmeld

27. januar 2013

Kris89

pcoramt skriver:

Det gode ved insemination er jo at sædcellerne ikke skal"rejse" så langt vi sexede os inden, og test dag er d. 30 så nu håber vi bare.. Hvilke hormoner har du fået?

Jeg krydser fingre for jer og sender en masse lykkebringende taler til jer

tak for svar... men selvom sædcellen ikke skal rejse så langt er der vel lidt ved det, hvis æggene allerede er begyndt på deres rejse??

vi sexer i hvert fald alt hvad vi kan indtil tirsdag (ja nok også efter )

åh for jer

jeg har fået gonal F og så ovitrelle. hvad med dig??

satser på BP d. 10 hvis alt forløber som det skal

Anmeld

27. januar 2013

pcoramt

Kris89 skriver:

tak for svar... men selvom sædcellen ikke skal rejse så langt er der vel lidt ved det, hvis æggene allerede er begyndt på deres rejse??

vi sexer i hvert fald alt hvad vi kan indtil tirsdag (ja nok også efter )

åh for jer

jeg har fået gonal F og så ovitrelle. hvad med dig??

satser på BP d. 10 hvis alt forløber som det skal

jeg fik pergotime, puregon og pregnyl men hun at i ikke må have sex et døgn før han skal lave prøven

Anmeld

28. januar 2013

Kris89

pcoramt skriver:

jeg fik pergotime, puregon og pregnyl men hun at i ikke må have sex et døgn før han skal lave prøven

Tak. det var jeg slet ikke klar over. Nå ingen sex idag så. Godt det blev til to gange igår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.