høje hæle og moden? fatter det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

MorDk

Tranebaer skriver:

Jeg synes virkelig 10 cm under en kvinde kan gøre underværker. Ofte ændres hele kropsholdningen til det bedre. Elsker hæle, jeg synes det er så flot.

Når det er sagt, så nej jeg går næsten aldrig i hæle. Har dårligt knæ, og det ville være for slemt for mit knæ og mine fødder. I perioder hvor mit knæ opfører sig pænt, gør jeg det lidt, men jeg kan virkelig mærke hvordan det slider på mig. Det er virkelig ikke godt. Men flot, det synes jeg det er...

Ja hvis man vel og mærke kan finde ud af at gå i dem... for hold op hvor ser det komisk ud når der kommer sådan 2 trunter halsende... HAHA!! Ikke noget kønt syn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Babydrøm

MariaE skriver:

Er jeg den eneste der synes det er helt gak med de sko de altid vil have kvinderne til at gå i i de programmer???
Endnu engang har jeg set du program hvor en kvinde havde dårlig stil og skulle hjælpes.
Men helt ærligt, skal kvinder virkelig have 10 cm høje stiletter på før de kan se lækre ud???
Personligt kan jeg slet ikke gå i sådan noget og har egentligt heller ikke noget ønske om det. Man finder da ikke noget fodtøj der ødelægger ryg og fødder for altid mere end høje fine sko.
Det er helt skørt i min verden at kvinder skal stables sådan op på en tynd lille hæl for at være smarte.
Lidt hæl i ny og næ er da fint, men i de mode programmer skal der jo stiletter til et hvert sæt tøj stort set. Ingen fornuftige bud på gode sko. Altså jeg er fint med på sweatpants og sneakers eller clogs ikke gør meget godt for os kvinder når det nu er. Men de der benbrækker sko kan jeg ikke følge skal være nødvendigt:-D
Måske er jeg bare en af de mødre der trænger til en make over;-) men skoene hopper jeg aldrig på. 5 cm bør være mere end rigeligt:-P

Høje hæle ser så godt ud på kvinder der kan gå i dem, giver en rigtig flot holdning Jeg er vild med stiletter, men kan ik rigtig gå i dem, ville ønske jeg kunne men er vild med plauto (staves) sko der jo også giver en god holdning og dem kan jeg gå i  

Anmeld

27. januar 2013

Tranebaer

MorDk skriver:

Ja hvis man vel og mærke kan finde ud af at gå i dem... for hold op hvor ser det komisk ud når der kommer sådan 2 trunter halsende... HAHA!! Ikke noget kønt syn!

Ja, det er så til gengæld en forandring til det, der er ti gange værre... Men morsomt i mange tilfælde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.