høje hæle og moden? fatter det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.583 visninger
32 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Muffinmus

Er jeg den eneste der synes det er helt gak med de sko de altid vil have kvinderne til at gå i i de programmer???
Endnu engang har jeg set du program hvor en kvinde havde dårlig stil og skulle hjælpes.
Men helt ærligt, skal kvinder virkelig have 10 cm høje stiletter på før de kan se lækre ud???
Personligt kan jeg slet ikke gå i sådan noget og har egentligt heller ikke noget ønske om det. Man finder da ikke noget fodtøj der ødelægger ryg og fødder for altid mere end høje fine sko.
Det er helt skørt i min verden at kvinder skal stables sådan op på en tynd lille hæl for at være smarte.
Lidt hæl i ny og næ er da fint, men i de mode programmer skal der jo stiletter til et hvert sæt tøj stort set. Ingen fornuftige bud på gode sko. Altså jeg er fint med på sweatpants og sneakers eller clogs ikke gør meget godt for os kvinder når det nu er. Men de der benbrækker sko kan jeg ikke følge skal være nødvendigt:-D
Måske er jeg bare en af de mødre der trænger til en make over;-) men skoene hopper jeg aldrig på. 5 cm bør være mere end rigeligt:-P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Tranebaer

Jeg synes virkelig 10 cm under en kvinde kan gøre underværker. Ofte ændres hele kropsholdningen til det bedre. Elsker hæle, jeg synes det er så flot.

Når det er sagt, så nej jeg går næsten aldrig i hæle. Har dårligt knæ, og det ville være for slemt for mit knæ og mine fødder. I perioder hvor mit knæ opfører sig pænt, gør jeg det lidt, men jeg kan virkelig mærke hvordan det slider på mig. Det er virkelig ikke godt. Men flot, det synes jeg det er...

Anmeld

27. januar 2013

Karina84

Jeg synes jeg føler mig meget mere femininin naar jeg faar et par hæle paa, om det saa lige er 5,8,10 cm, det synes jeg ikke betyder saa meget.

Men jeg glæder mig til jeg ikke er gravid og har helt smaa babyer mere, for saa vil jeg altsaa til at begynde at gaa lidt mere i støvler, sko og stilletter med hæle. Synes det gør noget ved holdningen, og ja jeg føler mig ofte bare lige en lille smule mere lækker naar jeg hopper i saadan et par  Og saa findes der bare saa mange fede stilletter osv. 

Saa et eller andet sted kan jeg godt forstaa det 

Anmeld

27. januar 2013

modesty

En kvinde i stiletter SER bare bedre ud end en kvinde i flade sko, eller sko med en lille hæl. Der sker noget med holdningen - røven, benene, barmen - det hele ser bedre ud. Synes jeg. Jeg kan desværre heller ikke selv gå i dem og har kun hæle når jeg skal til fest. Men jeg ville ønske at jeg kunne på med dem til hverdag.

Anmeld

27. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså jeg må indrømme at jeg altid er virkelig imponeret af de kvinder, der bare ka finde ud af at gå i højehælet! Desvære så ser jeg bare alt for tit, kvinder der ligner bambi på glat is når de forsøger, hvor føderne vender indad, går med bøjet knæ og andet, hvor jeg tænker at de i hvert fald ødelægger kropper og ser direkte fjollet. Og det fatter jeg så ik, at de gider!

Jeg går kun meget sjælden i høje hæle, og så er det altid kilehæl, for ska jeg gå i stilethæl, ligner jeg bambi vh stine

Anmeld

27. januar 2013

Ka+Ma=Be

Jeg ELSKER stiletter! :-)
Har netop købt et par nye lækre sorte stilletter med lyserød hæl

Anmeld

27. januar 2013

Muffinmus

StineW79 skriver:

SpåPræPræcAltså jeg må indrømme at jeg altid er virkelig imponeret af de kvinder, der bare ka finde ud af at gå i højehælet! Desvære så ser jeg bare alt for tit, kvinder der ligner bambi på glat is når de forsøger, hvor føderne vender indad, går med bøjet knæ og andet, hvor jeg tænker at de i hvert fald ødelægger kropper og ser direkte fjollet. Og det fatter jeg så ik, at de gider!

Jeg går kun meget sjælden i høje hæle, og så er det altid kilehæl, for ska jeg gå i stilethæl, ligner jeg bambi vh stine

Præcist:-D går man en tur i gågaden kan næsten halvdelen af dem i meget høje sko slet ikke finde en rigtig holdning i dem. Går helt skørt med bukkede knæ. Tror faktisk slet ikke selv de kan se hvor tosset det ser ud når de går. Ser flot ud når de står. Men lige snart det går frem ad går det galt:-P
Jeg ved godt man ser lidt slankere ud og får lidt bedre røv af stiletter. Jeg synes bare det har taget totalt overhånd nu. Før var 5 cm rigeligt til unge piger, nu køber de sjældent noget under 8.
Det virker bare helt vild overdrevent. Har helt prøvet dem, blev jo ondt til at se hvorfor de var så populære. Men for filan de er nasty at have på.

Anmeld

27. januar 2013

Troldemommi

Jeg er 175 cm høj og når jeg har sko med hæle på føler jeg mig som en kæmpe, så dem holder jeg mig fra, og så ødelægger man da ikke sine knæ på det 

Monica

Anmeld

27. januar 2013

Troldemommi

Jeg er 175 cm høj og når jeg har sko med hæle på føler jeg mig som en kæmpe, så dem holder jeg mig fra, og så ødelægger man da ikke sine knæ på det 

Monica

Anmeld

27. januar 2013

LinLin

Ejer ikke et eneste par med hæleog har aldrig gjort det. Kan simpelthen ikke finde ud af at gå i dem er kun 1,58, så burde nok have nogle

Men min mand synes jeg er lækker selvom jeg render rundt i gummisko, så hvorfor risikere at brække noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.