Er jeg den eneste der synes det er helt gak med de sko de altid vil have kvinderne til at gå i i de programmer???
Endnu engang har jeg set du program hvor en kvinde havde dårlig stil og skulle hjælpes.

Men helt ærligt, skal kvinder virkelig have 10 cm høje stiletter på før de kan se lækre ud???
Personligt kan jeg slet ikke gå i sådan noget og har egentligt heller ikke noget ønske om det. Man finder da ikke noget fodtøj der ødelægger ryg og fødder for altid mere end høje fine sko.
Det er helt skørt i min verden at kvinder skal stables sådan op på en tynd lille hæl for at være smarte.
Lidt hæl i ny og næ er da fint, men i de mode programmer skal der jo stiletter til et hvert sæt tøj stort set. Ingen fornuftige bud på gode sko. Altså jeg er fint med på sweatpants og sneakers eller clogs ikke gør meget godt for os kvinder når det nu er. Men de der benbrækker sko kan jeg ikke følge skal være nødvendigt:-D
Måske er jeg bare en af de mødre der trænger til en make over;-) men skoene hopper jeg aldrig på. 5 cm bør være mere end rigeligt:-P
Anmeld