ville bare lige fortælle jer noget :-))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

sandramor

Omsorgsgiver skriver:

Nej hvor bliver jeg da bare super glad for at læse dit indlæg Hvor er det dog bare dejligt med en mand der tager sit ansvar alvorligt og bare gør det til UG

Ja det er bare SÅ FANTASTISK

Vidste der var en grund til jeg valgte at få barn med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

sandramor

Connie dk skriver:

Hvor er jeg glad på jeres vejne. Fantastisk udfald, bare helt perfekt og godt for jer alle 3. Håber det må fortsætte langt ud i fremtiden.

Åårh mange tak skal du ha
Jeg håber og VED at det fortsætter i al evighed

Anmeld

27. januar 2013

sandramor

jydeinden skriver:

hvor er det bare fantastisk at læse at du dels har givet manden chancen for at være faderen med stort F og hvor er det fantastisk at læse at han tager den chance sådan til sig.. det er da ikke mindre end fremragende.. *klapper mange gange* for gud hvor det smerter mig når børnene bliver gjort til en slags fanger imellem to forældre der begge elsker deres barn men hader hinanden som pesten.

Stor tumb up til dig. og lige så til faderen til din datter

Ja jeg må indrømme jeg var rigtig meget i tvivl i starten...
Ikke for at min datter skulle se sin far men var virkelig nervøs for om han måske svigtede hende igen... For nu er hun jo en stor pige på snart 8 år og ville ikke ku bære af se hende svigtet af sin far

Men heldigvis blev alle mine bekymringer gjort til skamme og det er jeg lykkelig for

Og ja der er så frygtelig mange børn der lider under at forældrene hader hinanden.... Men det er heldigvis ikke tilfældet her

Og mange tak for de søde ord det varmer rigtig meget

Anmeld

27. januar 2013

ønskebørn74

sandramor skriver:

Godaften allesammen

jeg ved ikke om nogen af jer kan huske jeg for måneder siden lavede et indlæg angående min datter og hendes far der skulle mødes for første gang i 6 år.....
Dengang gik det jo bare riiigtig fint og det var et meget rørende møde.....
jeg vil bare fortælle at det bare går HEEEELT fantastisk mellem dem!!!!!!
De ses nu hver anden lørdag fra 10.30 til søndag eftermiddag og den anden uge henter han hende i sfo og bringer hende hjem efter spisetid......
Det har simpelthen være såååå fantastisk at følge med på sidelinen og se det bånd der er skabt mellem dem som bare blir stærkere og stærkere.. det har været fantastisk at se hendes far pludselig være en voksen mand og faktisk kunne se hvordan han bare er vokset med opgaven.... han elsker hende simpelthen så højt og forguder hende SÅ meget!!! han vil hende bare ALT godt i denne verden og han er bare FAR med stort F........ han ringer tit og snakker lidt med hende når de ikke er sammen....som han skrev for ikke så længe siden... jaaa Sandra... før i tiden følte jeg at jeg var sej når jeg rendte rundt stiv nede i byen og førte mig frem... NU?? nu er jeg verdens sejeste mand når jeg kommer gående med min datter i hånden jeg vidste slet ikke man kunne have de her følelser for et et andet menneske...da smeltede mit hjerte simpelthen...
her forrige lørdag var vi alle 3 sammen og tog ud og stod på skøjter sammen og bagefter en tur på mac donalds bagefter... og ku se hvor dejligt og vigtigt det var for Yasmin at have hendes mor og far med samtidig og at vi kunne hygge os allesammen sammen.....
Idag skulle jeg komme ud og aflevere hende sagde han... for han havde noget han skulle vise os..... så vi kom derud til aftalt tid... og hvad har manden gjort??? han bor i en 2 værelses lejlighed.. så nu har han ofret sit soveværelse og lavet det fineste værelse til yasmin med masser af tøse plakater, et fint bord og spejl på væggen... flotte lamper og nyt sengetøj......
åårrrh jeg var simpelthen ved at tude da jeg så det det var bare så smuk en tanke sys jeg... og Yasmin stod bare og så sådan her ud
Så det var bare SÅÅÅÅÅ fantastisk....

nå ja ville ikke så meget andet end liiiige give jer der har fulgt med en lille update

Hold nu op hvor er det dejligt.. 

Anmeld

27. januar 2013

Clisolka

Hvor er det dog en fantastisk update at læse!! Jeg kan godt huske din tidligere tråd, hvor er det skønt han tager sit ansvar

Anmeld

27. januar 2013

Pige2009

sandramor skriver:

Godaften allesammen

jeg ved ikke om nogen af jer kan huske jeg for måneder siden lavede et indlæg angående min datter og hendes far der skulle mødes for første gang i 6 år.....
Dengang gik det jo bare riiigtig fint og det var et meget rørende møde.....
jeg vil bare fortælle at det bare går HEEEELT fantastisk mellem dem!!!!!!
De ses nu hver anden lørdag fra 10.30 til søndag eftermiddag og den anden uge henter han hende i sfo og bringer hende hjem efter spisetid......
Det har simpelthen være såååå fantastisk at følge med på sidelinen og se det bånd der er skabt mellem dem som bare blir stærkere og stærkere.. det har været fantastisk at se hendes far pludselig være en voksen mand og faktisk kunne se hvordan han bare er vokset med opgaven.... han elsker hende simpelthen så højt og forguder hende SÅ meget!!! han vil hende bare ALT godt i denne verden og han er bare FAR med stort F........ han ringer tit og snakker lidt med hende når de ikke er sammen....som han skrev for ikke så længe siden... jaaa Sandra... før i tiden følte jeg at jeg var sej når jeg rendte rundt stiv nede i byen og førte mig frem... NU?? nu er jeg verdens sejeste mand når jeg kommer gående med min datter i hånden jeg vidste slet ikke man kunne have de her følelser for et et andet menneske...da smeltede mit hjerte simpelthen...
her forrige lørdag var vi alle 3 sammen og tog ud og stod på skøjter sammen og bagefter en tur på mac donalds bagefter... og ku se hvor dejligt og vigtigt det var for Yasmin at have hendes mor og far med samtidig og at vi kunne hygge os allesammen sammen.....
Idag skulle jeg komme ud og aflevere hende sagde han... for han havde noget han skulle vise os..... så vi kom derud til aftalt tid... og hvad har manden gjort??? han bor i en 2 værelses lejlighed.. så nu har han ofret sit soveværelse og lavet det fineste værelse til yasmin med masser af tøse plakater, et fint bord og spejl på væggen... flotte lamper og nyt sengetøj......
åårrrh jeg var simpelthen ved at da jeg så det det var bare så smuk en tanke sys jeg... og Yasmin stod bare og så sådan her ud
Så det var bare SÅÅÅÅÅ fantastisk....

nå ja ville ikke så meget andet end liiiige give jer der har fulgt med en lille update

Jeps! Jeg vaden af dem, der aktivt deltog i dine tråde Hvor er det bare fantastisk, at en mand kan ændre sig så meget Godt at det også skete nu, så Yasmin har ham som et dejligt og godt minde, og stadig laver nye hver gang, de er sammen

Kæmpe cadeau til farmand og til dig, som lod det ske og førte dem sammen

Anmeld

27. januar 2013

MorDk

Sikke en skøn update altså ♥  Tuuuuud! Dejligt for jer allesammen!!!

Anmeld

27. januar 2013

hautecouture

Fantastisk dejlig Update 

Fedt for Yasmin, for dig og for den modnede farmand 

Er meget glad på jeres vegne 

Anmeld

27. januar 2013

sandramor

Baagøe skriver:

Jeps! Jeg vaden af dem, der aktivt deltog i dine tråde Hvor er det bare fantastisk, at en mand kan ændre sig så meget Godt at det også skete nu, så Yasmin har ham som et dejligt og godt minde, og stadig laver nye hver gang, de er sammen

Kæmpe cadeau til farmand og til dig, som lod det ske og førte dem sammen

Åårh ja jeg kan godt huske du troligt fulgte med i mine indlæg

Og ja det hele er bare såååå skønt at være vidne til og tanken om at de i mange år frem får skabt mange flere skønne minder sammen

Anmeld

27. januar 2013

sandramor

MorDk skriver:

Sikke en skøn update altså ♥  Tuuuuud! Dejligt for jer allesammen!!!

Hi hi jaaah det er jo nærmest en tude historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.