Godaften allesammen

jeg ved ikke om nogen af jer kan huske jeg for måneder siden lavede et indlæg angående min datter og hendes far der skulle mødes for første gang i 6 år.....
Dengang gik det jo bare riiigtig fint og det var et meget rørende møde.....

jeg vil bare fortælle at det bare går HEEEELT fantastisk mellem dem!!!!!!

De ses nu hver anden lørdag fra 10.30 til søndag eftermiddag og den anden uge henter han hende i sfo og bringer hende hjem efter spisetid......
Det har simpelthen være såååå fantastisk at følge med på sidelinen og se det bånd der er skabt mellem dem som bare blir stærkere og stærkere.. det har været fantastisk at se hendes far pludselig være en voksen mand og faktisk kunne se hvordan han bare er vokset med opgaven.... han elsker hende simpelthen så højt og forguder hende SÅ meget!!! han vil hende bare ALT godt i denne verden og han er bare FAR med stort F........ han ringer tit og snakker lidt med hende når de ikke er sammen....som han skrev for ikke så længe siden... jaaa Sandra... før i tiden følte jeg at jeg var sej når jeg rendte rundt stiv nede i byen og førte mig frem... NU?? nu er jeg verdens sejeste mand når jeg kommer gående med min datter i hånden

jeg vidste slet ikke man kunne have de her følelser for et et andet menneske...da smeltede mit hjerte simpelthen...
her forrige lørdag var vi alle 3 sammen og tog ud og stod på skøjter sammen og bagefter en tur på mac donalds bagefter... og ku se hvor dejligt og vigtigt det var for Yasmin at have hendes mor og far med samtidig og at vi kunne hygge os allesammen sammen.....
Idag skulle jeg komme ud og aflevere hende sagde han... for han havde noget han skulle vise os..... så vi kom derud til aftalt tid... og hvad har manden gjort??? han bor i en 2 værelses lejlighed.. så nu har han ofret sit soveværelse og lavet det fineste værelse til yasmin med masser af tøse plakater, et fint bord og spejl på væggen... flotte lamper og nyt sengetøj......

åårrrh jeg var simpelthen ved at tude da jeg så det

det var bare så smuk en tanke sys jeg... og Yasmin stod bare og så sådan her ud

Så det var bare SÅÅÅÅÅ fantastisk....
nå ja ville ikke så meget andet end liiiige give jer der har fulgt med en lille update
Anmeld