ville bare lige fortælle jer noget :-))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

Amanda Stage

sandramor skriver:

Godaften allesammen

jeg ved ikke om nogen af jer kan huske jeg for måneder siden lavede et indlæg angående min datter og hendes far der skulle mødes for første gang i 6 år.....
Dengang gik det jo bare riiigtig fint og det var et meget rørende møde.....
jeg vil bare fortælle at det bare går HEEEELT fantastisk mellem dem!!!!!!
De ses nu hver anden lørdag fra 10.30 til søndag eftermiddag og den anden uge henter han hende i sfo og bringer hende hjem efter spisetid......
Det har simpelthen være såååå fantastisk at følge med på sidelinen og se det bånd der er skabt mellem dem som bare blir stærkere og stærkere.. det har været fantastisk at se hendes far pludselig være en voksen mand og faktisk kunne se hvordan han bare er vokset med opgaven.... han elsker hende simpelthen så højt og forguder hende SÅ meget!!! han vil hende bare ALT godt i denne verden og han er bare FAR med stort F........ han ringer tit og snakker lidt med hende når de ikke er sammen....som han skrev for ikke så længe siden... jaaa Sandra... før i tiden følte jeg at jeg var sej når jeg rendte rundt stiv nede i byen og førte mig frem... NU?? nu er jeg verdens sejeste mand når jeg kommer gående med min datter i hånden jeg vidste slet ikke man kunne have de her følelser for et et andet menneske...da smeltede mit hjerte simpelthen...
her forrige lørdag var vi alle 3 sammen og tog ud og stod på skøjter sammen og bagefter en tur på mac donalds bagefter... og ku se hvor dejligt og vigtigt det var for Yasmin at have hendes mor og far med samtidig og at vi kunne hygge os allesammen sammen.....
Idag skulle jeg komme ud og aflevere hende sagde han... for han havde noget han skulle vise os..... så vi kom derud til aftalt tid... og hvad har manden gjort??? han bor i en 2 værelses lejlighed.. så nu har han ofret sit soveværelse og lavet det fineste værelse til yasmin med masser af tøse plakater, et fint bord og spejl på væggen... flotte lamper og nyt sengetøj......
åårrrh jeg var simpelthen ved at tude da jeg så det det var bare så smuk en tanke sys jeg... og Yasmin stod bare og så sådan her ud
Så det var bare SÅÅÅÅÅ fantastisk....

nå ja ville ikke så meget andet end liiiige give jer der har fulgt med en lille update

haha mine hormoner gjorde også lige jeg fik tårer i øjnene. Hold da op hvor er det dog sødt! Det er altid dejligt når en mand bliver moden og kan tage ansvar for børn. Det rart at vide at de har det godt sammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

sandramor

Bertemor skriver:

Jeg er lige ved at tude på dine vegne! hold nu k*ft hvor er det bare fedt at læse om!!  

forstår jeg godt du var...... det er jeg egentlig også ved tanken om det hele

Anmeld

26. januar 2013

sandramor

Amanda Stage skriver:

haha mine hormoner gjorde også lige jeg fik tårer i øjnene. Hold da op hvor er det dog sødt! Det er altid dejligt når en mand bliver moden og kan tage ansvar for børn. Det rart at vide at de har det godt sammen 

haha jaaa hormonerne gør det sikkert ikke bedre ku jeg forestille mig

men ja det er virkelig en fornøjelse at være vidne til en dreng.... blive til en mand og far

Anmeld

27. januar 2013

PernilleogLouis

Fantastisk læsning

Anmeld

27. januar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Nej hvor bliver jeg da bare super glad for at læse dit indlæg Hvor er det dog bare dejligt med en mand der tager sit ansvar alvorligt og bare gør det til UG

Anmeld

27. januar 2013

MortilElias2010

sandramor skriver:

Godaften allesammen

jeg ved ikke om nogen af jer kan huske jeg for måneder siden lavede et indlæg angående min datter og hendes far der skulle mødes for første gang i 6 år.....
Dengang gik det jo bare riiigtig fint og det var et meget rørende møde.....
jeg vil bare fortælle at det bare går HEEEELT fantastisk mellem dem!!!!!!
De ses nu hver anden lørdag fra 10.30 til søndag eftermiddag og den anden uge henter han hende i sfo og bringer hende hjem efter spisetid......
Det har simpelthen være såååå fantastisk at følge med på sidelinen og se det bånd der er skabt mellem dem som bare blir stærkere og stærkere.. det har været fantastisk at se hendes far pludselig være en voksen mand og faktisk kunne se hvordan han bare er vokset med opgaven.... han elsker hende simpelthen så højt og forguder hende SÅ meget!!! han vil hende bare ALT godt i denne verden og han er bare FAR med stort F........ han ringer tit og snakker lidt med hende når de ikke er sammen....som han skrev for ikke så længe siden... jaaa Sandra... før i tiden følte jeg at jeg var sej når jeg rendte rundt stiv nede i byen og førte mig frem... NU?? nu er jeg verdens sejeste mand når jeg kommer gående med min datter i hånden jeg vidste slet ikke man kunne have de her følelser for et et andet menneske...da smeltede mit hjerte simpelthen...
her forrige lørdag var vi alle 3 sammen og tog ud og stod på skøjter sammen og bagefter en tur på mac donalds bagefter... og ku se hvor dejligt og vigtigt det var for Yasmin at have hendes mor og far med samtidig og at vi kunne hygge os allesammen sammen.....
Idag skulle jeg komme ud og aflevere hende sagde han... for han havde noget han skulle vise os..... så vi kom derud til aftalt tid... og hvad har manden gjort??? han bor i en 2 værelses lejlighed.. så nu har han ofret sit soveværelse og lavet det fineste værelse til yasmin med masser af tøse plakater, et fint bord og spejl på væggen... flotte lamper og nyt sengetøj......
åårrrh jeg var simpelthen ved at tude da jeg så det det var bare så smuk en tanke sys jeg... og Yasmin stod bare og så sådan her ud
Så det var bare SÅÅÅÅÅ fantastisk....

nå ja ville ikke så meget andet end liiiige give jer der har fulgt med en lille update

Dybt dybt dybt rørende 

Anmeld

27. januar 2013

Monski

Sikke en dejlig historie!

Anmeld

27. januar 2013

Connie dk

Hvor er jeg glad på jeres vejne. Fantastisk udfald, bare helt perfekt og godt for jer alle 3. Håber det må fortsætte langt ud i fremtiden.

Anmeld

27. januar 2013

jydeinden

hvor er det bare fantastisk at læse at du dels har givet manden chancen for at være faderen med stort F og hvor er det fantastisk at læse at han tager den chance sådan til sig.. det er da ikke mindre end fremragende.. *klapper mange gange* for gud hvor det smerter mig når børnene bliver gjort til en slags fanger imellem to forældre der begge elsker deres barn men hader hinanden som pesten.

Stor tumb up til dig. og lige så til faderen til din datter

Anmeld

27. januar 2013

sandramor

PernilleogLouis skriver:

Fantastisk læsning

Mange tak
Er da glad for andre kan glæde sig på vores vejne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.