Amanda Stage skriver:
Nej man ønsker jo intet dårligt for andre, men det er nu altid dejligt at finde én man kan dele problemerne med.
Det er ikke nemt at finde en god måde at sige det til sine børn på, jeg gruer også for det. Han er 4 år nu og han har endnu ikke spurgt ind til det, det er måske fordi jeg ser hende lige så meget som jeg ser de andre, jeg ved det ikke, men en dag vil han se det anspændte i det, for jeg er altid trist når jeg har været i selskab med hende. Jeg ville ønske vi kunne finde en god løsning, så vores børn kan forstå det. Dine børn har ikke spurgt ind til det endnu?
Det gør mig ondt at høre om svigtet ved din operation, hold da op en behandling! Der er sikkert mange der siger du er misundelig og det er dig der skaber dig bla bla bla... men det er noget uforstående vrøvl! Selvfølgelig vil man da ikke behandles sådan af sin egen mor, det har intet med misundelse at gøre, men derimod en higen efter den anerkendelse man tydeligvis aldrig har fået!
Som læst ud af mine tanker, jeg tror bestemt også jeg bare ønsker at være accepteret, at vide man gør det godt nok frem for konstant at få det negative.
Tror desværre børnene kan mærke den stemning du snakker om selvom de er små, og når de selv kan vælge vil de hellere andre steder hen. Mine unger er små, den ene er 2 og den anden knap et år og de er ok med at besøge mormor,morfar, bedstemor oc bedstefar men toppen er helt klart farmor og farfar, og deres titler kan han sige og har kunnet længe. Han kan også genkende hvor de bor.
Sikker på dine børn også finder ud af hvor interessen er reel
Jeg er nu mest bange for jeg skal ende med at svigte mine børn og gøre det samme, kan nemlig se det samme er sket både for min mor og min mor har fortalt om grel forskelsbehandling af min mormor og hendes søskende, og alle har de sagt de ikke vil gøre det samme men er alligevel sket, og gør alt keg kan for allerede mu ikke at gøre forskel, de har frks begge børne og konfirmationsopsparing, prøver ved de store ting ikke at lave forskel, og at der selvfølgelig er forskel på børn men de får begge lavet billeder ved fotograf og prøver at gøre så der ikke er overvældende flere billeder af den ene frem for den anden, gør alt jeg kan for at de begge får tid, har den lille hjemme og tager derfor engang imellem fridag og får den bette passet og tager den store med i badeland, legeland eller holder hyggedag herhjemme

nok en grund til jeg ønsker alle mine børn skal ligge tæt aldersmæssigt
Ville ikke kunne tilgive mig delv hvis mine børn fik de følelser keg er efterladt med og kan huske så mange gange i min barndom hvor jeg føler mig ensom, svigtet, dybt ulykkelig eller sngst hvor det bare er ignorerer eller jeg fik besked om jeg var den store
Hvordan undgår du at "give det videre"