Sagen er den at jeg virkelig har brug for feedback her. Jeg er noget ældre end mine søskende, og har altid været den store som skulle klare sig selv. Min mor har selv indrømmet flere gange at de har svigtet mig
For nogle år siden fik begge mine søstre hpv vaccinen (livmoderhalskræft) hvor den ene kunne få gratis, og den anden betalte mine forældre ( den blev senere gratis for hende) hun ønskede den egentlig ikke men min mor pressede på og de betalte, trods hun havde 80.000 i banken. Jeg havde derimod ikke meget at gøre med dom udeboende, flyttede hjemmefra som18 årig hvor de andre 2 begge har boet hjemme flere år efter de blev 18 og boede gratis så de havde gode penge. Jeg sagde jeg også meget gerne ville have vsccinen dengang, men nej, for der var diskussion om den var brugbsr i min alder, lå lige på grænsen hvortil de mente den kunne gøre gavn. Nu råder de til jeg får den, og betaler selvfølgelig selv når jeg har sparet sammen, jokede en dag med min mor og sagde i sjov hun da godt måtte give tilskud, hvor hun blev sur og det kunne jeg ordne selv.
Jeg er så skuffet og ked af min mor og at de var så ivrige for at mine søskende skulle have, og ved det lyder sådan lidt, men føler lidt hun er ligeglad om jeg får vaccinen og om jeg får livmoderhalskræft, ved godt hun ikke ønsker jeg får kræft, men er så træt af forskelsbehandling og den måde hun gør det på, er fybt ulykkelig og påvirker hver gang vi ses og hver dag hvor jeg ikke hører fra hende fordi jeg konstant skal kontakte hende, og hendes nedgørelser. Ville sådan ønske jeg kunne gøre noget er så knust indeni og hun forstår det ikke og forstår ikke jeg har brug for hende pga det svigt hun har givet, altid er def andre ting i vejen ig har været hele hendes liv, mine søstre, mine mostre, deres hunde, hendes store hobby.. Min far er der ikke meget mere at hente, tværtimod
Føler mig så svigtet og ensom og uduelig, og at jeg pga den skude vaccine ikke er værd at samle på, for det er ligemeget om jeg får det bare mine søstre ikke gør
Anmeld