Anonym skriver:
Tusind tak for svar, ked af du også står i samme båd men må indrømme at selvom jeg ikke ønsker det for andre er det rart at vide man ikke sejler alene og møde forståelse. Det er langtfra nemt og især ikke når jeg endnu er den eneste med børn som også bliver nedprioriteret. Hvordan skal man lige tackle den når de bliver store nok til at forstå det
selv min mand undrede sig i starten af vores forhold hvor hele min familie glimrede ved stort set total fravær efter to store operationer, vi snakker ar med 40 clips hver gang og næsten 2 mdr på langs men da min søster fik nye bryster var de der for hende hele vejen igennem forløbet hvor jeg var alene efter jeg var udskrevet og min mand som også gik på arbejde, det var kun krisesituationer jeg lige kunne få hjælp til, hvor søster blev opvartet hvilket min anden søster også blev efter en blindtarmsoperation.
Øv misundelse er en grim ting, men er vel ikke så forkert jeg også bare vil have en plads uden det skal være så negativt
Nej man ønsker jo intet dårligt for andre, men det er nu altid dejligt at finde én man kan dele problemerne med.
Det er ikke nemt at finde en god måde at sige det til sine børn på, jeg gruer også for det. Han er 4 år nu og han har endnu ikke spurgt ind til det, det er måske fordi jeg ser hende lige så meget som jeg ser de andre, jeg ved det ikke, men en dag vil han se det anspændte i det, for jeg er altid trist når jeg har været i selskab med hende. Jeg ville ønske vi kunne finde en god løsning, så vores børn kan forstå det. Dine børn har ikke spurgt ind til det endnu?
Det gør mig ondt at høre om svigtet ved din operation, hold da op en behandling! Der er sikkert mange der siger du er misundelig og det er dig der skaber dig bla bla bla... men det er noget uforstående vrøvl! Selvfølgelig vil man da ikke behandles sådan af sin egen mor, det har intet med misundelse at gøre, men derimod en higen efter den anerkendelse man tydeligvis aldrig har fået!
Anmeld