Hvilken taske til børnehave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Svenne skriver:

Nej jeg kan godt se, at hvis de ikke selv skal have taske med på tur, så er der næsten ikke grund til at man anskaffer sig en. Det må jeg lige få undersøgt.

I vores bh har de deres egne rygsække til ture ud af huset, så en god ide, at undersøge det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

bøllen

B&J skriver:

daniel har denne taske med hverdag har lige lånt billede, fra den side jeg har købt den af....

ellers har vi hans madkasse der nede i og frugt, de skal ikke have drikke dunk med da de får mælk eller vand til middagsmaden og de kan altid få vand..

og han regntøj støvler overtøj osv ekstra tøj kan sagtens være i han skab og der hvor hans tøj er....

men denne taske sidder så godt på daniel og man kan klikke et spænde foran brystet og der er plads til drikke dunk nede i den osv. men det er jo så forskelligt fra børnehave til børnehave

Ej den er sej - hvor har du købt den :-D

Anmeld

25. januar 2013

B&J

bøllen skriver:

Ej den er sej - hvor har du købt den :-D

lige her søde

http://sjovbog.dk/xp/side.php?side=tasker&id=144&bid=&gclid=COC3zsn8g7UCFTJ2cAod8wgAug

Anmeld

25. januar 2013

trunte89

Svenne skriver:

Det var en god ide. Hvis de aldrig rigtig skal bruge den, er der jo ingen grund til at anskaffe sig en...

Nej, det er det jeg tænker. Vi har hvertfald aldrig haft brug for en.

Anmeld

25. januar 2013

TbCp

Svenne skriver:

Det er godt nok også en lækker taske!
Den må sidde godt! Og det ser ud til, at den har en fin størrelse!

Vi er ihvertfald rigtig glade for den

Anmeld

25. januar 2013

L&V

Svenne skriver:

Tusind tak for svar. Det var lige det, jeg havde brug for at vide

Hvis de selv skal have tasker med på tur, så må vi ud og kigge efter en rigtig lækker taske. Måske en "vandre"-taske i mini-størrelse

Det var godt du ku bruge svaret.. Der er haegloft bare super

Anmeld

25. januar 2013

bøllen

25. januar 2013

B&J

bøllen skriver:

Fedt  Tak søde

Anmeld

25. januar 2013

majba

Svenne skriver:

Den er altså også sej! Arthur ville elske den

Hvor stor er den ca.?

Ville du mene, at sådan en Fjällräven mini er stor nok? - sådan en har han nemlig. Så var vi jo fri for at skulle ud og købe en mere.

Undskyld jeg blander mig

Jeg har arbejdet et par måneder i en børnehave. Ja, Fjällräven mini er stor nok. Jeg kan personlig godt lide dem da de har denne plade i rykken som de kan sidde på i skoven og "lommen" i siden hvor der er pldas til drikke dunken 

Jeg elsker Fjällräven mini! 

Anmeld

25. januar 2013

Svenne

majba skriver:

Undskyld jeg blander mig

Jeg har arbejdet et par måneder i en børnehave. Ja, Fjällräven mini er stor nok. Jeg kan personlig godt lide dem da de har denne plade i rykken som de kan sidde på i skoven og "lommen" i siden hvor der er pldas til drikke dunken 

Jeg elsker Fjällräven mini! 

Du må gerne blande dig.

Tak for svar

Det kan jeg godt se, der er smart.
Men jeg hører fra andre, at de ikke sikker særlig godt på de smås rygge. Og det er jo trods alt vigtigt, hvis de skal gå med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.