Hvilken taske til børnehave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har begge børns tøj liggende i børnehaven i deres kurv på deres rum. Vi har aldrig haft en taske til dem og har ikke haft behovet. Madkassen har de selv båret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

L&V

Svenne skriver:

Den er altså også sej! Arthur ville elske den

Hvor stor er den ca.?

Ville du mene, at sådan en Fjällräven mini er stor nok? - sådan en har han nemlig. Så var vi jo fri for at skulle ud og købe en mere.

Pleace lad være med at brug den fjällräve hvis det er til at ha med på tur osv.. Jeg arbejder i en børnehave og det er bare en sød og fin taske men så stopper den der, den er ik go for ryggen, kan ikke spændes foran og er bare for lille..

Jeg vil til hver en tid anbefale en haglöft, de kommer bare ik bedre end det

Anmeld

25. januar 2013

Svenne

Moma skriver:

Vi har denne taske fra Pick Pack. Simpelthen en rigtig fin taske. Der er en "holder/net" inden i tasken til drikkedunken, og så er der et mavebælte (kan ikke lige komme på det rigtige ord ), så tasken kan spændes godt om maven, til når de skal på tur i bhv med rygsæk og madpakke.

Vores søn har 3 sæt skiftetøj liggende i børnehaven (i starten havde han flere uheld pr. dag - men i dag har han aldrig uheld, men man skal dog aldrig sige aldrig) og lige for tiden ekstra huer og handsker, hvis det ene sæt bliver vådt.

Han har sin madkasse og drikkedunk med i tasken hver dag. Han synes bare, det er så fantastisk at få sin rygsæk på ryggen hver 

Pick & Pack Blue Tractor

Det er godt nok også en fin taske!

Tak for svar.

Anmeld

25. januar 2013

Svenne

K&S skriver:

Jeg har set en i fede farver fra Warp, jeg gerne vil have til Anton, den kan fås i Stadium

Jeg kan ikke lige finde dem på nettet, men vil kigge, hvis jeg kommer i Stadium.

Anmeld

25. januar 2013

Svenne

Baagøe skriver:

Jeg ville købe en ordentlig taske med gode brede remme til skuldrene og med en horisontal rem, så den sidder helt optimalt, når han skal have den med på tur Vi har alt skiftetøj liggende fast i hendes kasse i børnehaven. Det samme med flyverdragt og regntøj. Så jeg har kun madkasse og dunk med frem og tilbage

Okay. Ja så er det jo ikke meget, man skal slæbe frem og tilbage hver dag.

Men en ordentlig taske skal han have

Anmeld

25. januar 2013

Svenne

Fenja09 skriver:

Man kan få nogle rigtig smarte nogen i forsk. fritidsforretninger, som Toursport og Friluftsland. De er godt nok ikke præget af "børneting", men de sidder ordentligt, så barnet ikke får skæv ryg og lign. Sådan en vil jeg ofrer penge på når min datter en dag skal starte i børnehave.

/Fenja

Jeg vil også gerne ofre lidt på en ordentlig taske. Det er jo en lille mand, der skal bære rundt på den, så den skal sidde ordentligt

Anmeld

25. januar 2013

Svenne

trunte89 skriver:

Inden du går ud og anskaffer dig en taske, så synes jeg, at du skal undersøge om de skal have taske til tur osv. Det skal de nemlig ikke i min datters børnehave.
Så jeg har bare en pose med hver dag med madkasse, frugt og hendes store Bodil bamse.

Det var en god ide. Hvis de aldrig rigtig skal bruge den, er der jo ingen grund til at anskaffe sig en...

Anmeld

25. januar 2013

Svenne

TbCp skriver:

Vi har Livas skiftetøj i børnehaven. Hver dag har hun så en lille rygsæk med med sine to madkasser i.
Hun har denne

http://www.kaza.dk/campus-ace-10-l-2855.html

Den passer perfekt til et par madpakker og skal de på tur er den fin i størrelsen til at hun selv kan bære den. Der er en rem der kan spændes over brystet så den sidder godt fast og så er der regnslag med til den - det sidder i et rum i bunden.

Lillebror har fået en i sort, som han bruger i dagplejen

Det er godt nok også en lækker taske!
Den må sidde godt! Og det ser ud til, at den har en fin størrelse!

Anmeld

25. januar 2013

Svenne

MoarHvidovre skriver:

Vi har begge børns tøj liggende i børnehaven i deres kurv på deres rum. Vi har aldrig haft en taske til dem og har ikke haft behovet. Madkassen har de selv båret.

Nej jeg kan godt se, at hvis de ikke selv skal have taske med på tur, så er der næsten ikke grund til at man anskaffer sig en. Det må jeg lige få undersøgt.

Anmeld

25. januar 2013

Svenne

Månsson skriver:

Pleace lad være med at brug den fjällräve hvis det er til at ha med på tur osv.. Jeg arbejder i en børnehave og det er bare en sød og fin taske men så stopper den der, den er ik go for ryggen, kan ikke spændes foran og er bare for lille..

Jeg vil til hver en tid anbefale en haglöft, de kommer bare ik bedre end det

Tusind tak for svar. Det var lige det, jeg havde brug for at vide

Hvis de selv skal have tasker med på tur, så må vi ud og kigge efter en rigtig lækker taske. Måske en "vandre"-taske i mini-størrelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.