Arg dp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Sagen er den at i fredags, aflevere jeg min søn hos dp mor kl 8.15 og har fri fra arbejde kl 12. Kan se at dp kontoret har ringet kl 11.55 og riger tilbage. Hvor de siger at hun som sidder på kontoret har flyttet min dreng til en gæstepleje pga. At dp mor blev syg ved en 9 tiden. 

Hun sagde at hun bare lige vil fortælle mig det så jeg ikke så min dreng gik rundt med en anden. altså det ringer hun og fortæller 3 timer senere. Ringer til gæsteplejen og siger at jeg kommer og henter ham, men han var blevet puttet. Så sagde hun at da han kom var han fuldstændig forvirret, øjene var helt røde og læberne blaffede. Altså han var tæt på at græde. (Min dreng græder meget sjældent) 

syntes virkelig at de burde at have ringet til mig, inden en fremmed dage havde hentet ham og pakket hans ting og sat ham hos en anden fremmed. Min dp mor vidste at jeg vil kunne hente ham i løbet syg 10 min. Og min mor bor længere nede af hendes vej.

Hvad syntes i?

Jeg synes godt nok de burde ha ringet til dig, INDEN han blev overflyttet og hentet...

så evt. du eller din mor havde jeg chancen for at hente og så sel aflevere ham der , eller tage ham med hjem

jeg var blevet rigtig gal, hvis de bare havde gjort sådan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes den eneste måde det ka forsvares på at de ik har ringet til dig med det samme, er hvis dp er blevet så syg, at hun er blevet hentet med ambulance!!

Jeg tænker at hvis hun " bare" er blevet akut syg med opkast osv, så er det hendes job at ringe til forældrene og informere om 1- jeg er blevet syg.2- vi arbejder på at barnet ka komme i gæstedp, er det ok eller henter i jeres barn. 3- er det ok at dit barn bliver kørt rundt i bil af en helt fremmede??  Hvis ik, hvor længe går der så før du ka hente dit barn, for så venter vi her ved hans faste dp! 

Jeg var i hvert fald blevet stik tosset, hvis en helt fremmede bare havde hentet mit barn, og kørt det om til en anden helt fremmede til pasning, uden at informere mig, hvis det bare var pga alm pludselig opstået omgangssyge!!  Og syntes det er under alt krititk at du først bliver informeret 3 timer sener! Vh stine

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

SÅ 

har lige snakket med dem, og de havde den lige haft oppe og vende ved middagsbordet og de sagde at det ikke sker igen og at det var dårligt handlet

Anmeld

25. januar 2013

Tvillingemor80

Anonym skriver:

Hvad havde du ringet ofrasagt så?

Jeg havde sagt at det på ingen måde var acceptabelt og spurgt til reglerne på området. og så havde jeg sikret mig at vi var enige om at det var noget det skete en gang og så aldrig mere.. Jeg tror også jeg bare ville have behov for at skælde lidt ud i sådan en situation - synes det er så stor et tillidsbrud (måske ikke så konstruktivt :/ )

Anmeld

25. januar 2013

Benjamins'mor

Det er ikke iorden det de har gjort, ville selv have klaget, MEN, det er en uge siden, det er måske lidt sent at klage over. Jeg havde gjort det med det samme.

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

Altså nu er det sjældent at gæstedagplejen er fremmed for ens børn... Silas har en fast gdp og hende og vores dp mødes altså 1 til 2 gange om ugen sådan at de kan hygge med alle ungerne samtidig.. Men lige meget hvad, så mødes de ca. alle dp'erne i vores by og hygger med legestue og gymnastiksal og så videre ca. 3-5 gange om måneden, så HELT fremmede er de jo ikke

Jeg kan godt forstå at du synes det er ærgeligt at hun sådan skal blive syg lige efter du er kørt, men hvis hun pludselig er blevet syg, med både feber og kvalme eller smerter, så kan jeg altså godt forstå at hendes tanker ikke lige har været på dit barn og dig, men på at hun måske bare har haft det røvdårligt og egentlig gerne har villet have tiden for sig selv og ikke villet smitte børnene...

Jeg synes måske det er en tand overilet sådan at blive "sur" eller ked af det over... Selvom jeg godt kan forstå dig, så tror jeg i hvert fald ikke at jeg havde haft en ligeså stærk reaktion, som at skulle ringe til kommune og alt muligt...

Anmeld

25. januar 2013

Sitrani

Anonym skriver:

Sagen er den at i fredags, aflevere jeg min søn hos dp mor kl 8.15 og har fri fra arbejde kl 12. Kan se at dp kontoret har ringet kl 11.55 og riger tilbage. Hvor de siger at hun som sidder på kontoret har flyttet min dreng til en gæstepleje pga. At dp mor blev syg ved en 9 tiden. 

Hun sagde at hun bare lige vil fortælle mig det så jeg ikke så min dreng gik rundt med en anden. altså det ringer hun og fortæller 3 timer senere. Ringer til gæsteplejen og siger at jeg kommer og henter ham, men han var blevet puttet. Så sagde hun at da han kom var han fuldstændig forvirret, øjene var helt røde og læberne blaffede. Altså han var tæt på at græde. (Min dreng græder meget sjældent) 

syntes virkelig at de burde at have ringet til mig, inden en fremmed dage havde hentet ham og pakket hans ting og sat ham hos en anden fremmed. Min dp mor vidste at jeg vil kunne hente ham i løbet syg 10 min. Og min mor bor længere nede af hendes vej.

Hvad syntes i?

Jeg havde seriøst indgivet en klage! Og blevet simpelthen så sur!!! Slet slet ikke i orden overhovedet!!! De kan da ikke bare flytte din dreng, og først fortælle dig det senere!! Hva fuck sker der for dem.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.