Arg dp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

For et år siden blev min datters daværende dp akut syg. 

DP pædagogen ringede til mig og fortalte det, og hun spurgte, om jeg ville hente Sabrina nu, eller om hun skulle i en gæste dp.

Jeg var dernede ca 15 min efter, og der sad dp pædagogen i gangen med min datter og ventede på mig.

Jeg troede, det var rutine at ringe til forældrene, når der skete en drastisk ændring i de små poders dag 

Hvis jeg var dig, ville jeg sige til kontoret, at hvis det skulle ske en anden gang, måtte de gerne give dig besked FØR den lille kom i en gæste dp. Så er jeg sikker på, de fatter budskabet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Jeg havde ikke tøvet et sekundt med at ringe, jeg er absolut den første der skal vide, hvor mine børn er henne - tror faktisk jeg ville være blevet en del tosset.

Jeg blev helt rystet. Vidste ikke hvordan jeg skulle reagere

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Synes bestemt at du skal påpege over for dp kontoret at du ikke vil have at de gør sådan til en anden gang og så må du pointere overfor dp mor at du ønsker at hun kontakter dig før andre.

Er faktisk 100 % sikker på at vores dp mor ville ringe til mig eller vores datters far, hvis hun blev akut syg. Hun ringer nemlig også, hvis Alberte har haft dårlig mave eller har taget sig til ørerne ( MØB/væske). Så jeg tror altså ikke at det de har gjort med din søn er almindeligt ved sygdom.

/Fenja

Det var jeg også helt sikker på at min vil. 

Suger hver moren, husk nu du bare kan ringe hvis der svært det mindste.. 

Anmeld

24. januar 2013

MorDk

Jeg var blevet rigtig vred!

Anmeld

24. januar 2013

Nettemor

bøllen skriver:

Jeg tror nok jeg var blevet PÆNT sur, hvis det var mig. De skulle have haft ringet. I sådan situation ville jeg mene område pædagogen ( leder ) måtte træde til og evt passe børnene til forældre var informeret

Det har vi faktisk været ude for. Blev ringet op af dp pædagogen som fortalte at dp var syg og om jeg havde mulighed for at hente.

Ville forvente at det var sådan det foregik!

Anmeld

24. januar 2013

hautecouture

Olivia's Moar skriver:

Jeg ville sige noget a la "jeg har fuld forståelse for at DP bliver syg. Men en anden gang, ser jeg gerne, at i ringer til mig inden en fremmed dame henter ham, og kører ham et andet sted hen, da jeg har mulighed for, at familie kan komme og hente ham. Det er ingen kritik, men i må gerne tage det til eftertanke!"

Noget i den stil ..

Anmeld

24. januar 2013

bøllen

Nettemor skriver:

Det har vi faktisk været ude for. Blev ringet op af dp pædagogen som fortalte at dp var syg og om jeg havde mulighed for at hente.

Ville forvente at det var sådan det foregik!

Akut sygdom kan jo desværre opstå. vi har ikke oplevet det ( privat ) men ville da mene det virker mest logisk. Alt andet er da synd for barnet.

så jeg ville som dig forvente som dig

Anmeld

24. januar 2013

Tvillingemor80

Nu går mine godt nok i VS - MEN jeg var blevet stik tosset (og der skal ellers en del til).. Jeg synes på ingen måde det er i orden eller kan forsvares..

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Nu går mine godt nok i VS - MEN jeg var blevet stik tosset (og der skal ellers en del til).. Jeg synes på ingen måde det er i orden eller kan forsvares..

Hvad havde du ringet ofrasagt så?

Anmeld

25. januar 2013

Koen.

Hvem? skriver:

Jeg havde ikke tøvet et sekundt med at ringe, jeg er absolut den første der skal vide, hvor mine børn er henne - tror faktisk jeg ville være blevet en del tosset.

Helt enig, jeg var blevet rasende hvis de bare flyttede mit barn til en anden dp!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.