Arg dp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den at i fredags, aflevere jeg min søn hos dp mor kl 8.15 og har fri fra arbejde kl 12. Kan se at dp kontoret har ringet kl 11.55 og riger tilbage. Hvor de siger at hun som sidder på kontoret har flyttet min dreng til en gæstepleje pga. At dp mor blev syg ved en 9 tiden. 

Hun sagde at hun bare lige vil fortælle mig det så jeg ikke så min dreng gik rundt med en anden. altså det ringer hun og fortæller 3 timer senere. Ringer til gæsteplejen og siger at jeg kommer og henter ham, men han var blevet puttet. Så sagde hun at da han kom var han fuldstændig forvirret, øjene var helt røde og læberne blaffede. Altså han var tæt på at græde. (Min dreng græder meget sjældent) 

syntes virkelig at de burde at have ringet til mig, inden en fremmed dage havde hentet ham og pakket hans ting og sat ham hos en anden fremmed. Min dp mor vidste at jeg vil kunne hente ham i løbet syg 10 min. Og min mor bor længere nede af hendes vej.

Hvad syntes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Lone Jakobsen

åh det er bare en rigtig ærgelig situation, og jeg synes bestemt de burde ha haft ringet. men jeg har aldrig prøvet det med nogen af mine, så jeg ved faktisk ikke hvilke regler der er.

ku det være at dp. pludselig var blevet meget syg, så hun ikke havde tænkt så langt?

Anmeld

24. januar 2013

booster_88

Jeg syntes de burde have ringet kl. 09.00 og agt hey DP er syg, vil du hente ham elelr skal vi finde på noget. Tænk hvis du hentede ham igen allerede kl 10.30 og de ikke havde ringet. Og jeg syntes godt du på en pæn måde kan understrege du syntes det var en fejl.

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

åh det er bare en rigtig ærgelig situation, og jeg synes bestemt de burde ha haft ringet. men jeg har aldrig prøvet det med nogen af mine, så jeg ved faktisk ikke hvilke regler der er.

ku det være at dp. pludselig var blevet meget syg, så hun ikke havde tænkt så langt?

Gæsteplejen troede det var dirre. Men hendes mand er også hjemme. Han er arbejdsløs. Syntes bare de skulle ringe. Og overvejer at ringe tikommunen i morgen

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

booster_88 skriver:

Jeg syntes de burde have ringet kl. 09.00 og agt hey DP er syg, vil du hente ham elelr skal vi finde på noget. Tænk hvis du hentede ham igen allerede kl 10.30 og de ikke havde ringet. Og jeg syntes godt du på en pæn måde kan understrege du syntes det var en fejl.

Ja. Ringer os til dem i morgen. Aner bare ikke hvad jeg skal sige s: 

Anmeld

24. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Jeg ville sige noget a la "jeg har fuld forståelse for at DP bliver syg. Men en anden gang, ser jeg gerne, at i ringer til mig inden en fremmed dame henter ham, og kører ham et andet sted hen, da jeg har mulighed for, at familie kan komme og hente ham. Det er ingen kritik, men i må gerne tage det til eftertanke!"

Noget i den stil ..

Anmeld

24. januar 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Jeg havde ikke tøvet et sekundt med at ringe, jeg er absolut den første der skal vide, hvor mine børn er henne - tror faktisk jeg ville være blevet en del tosset.

Anmeld

24. januar 2013

booster_88

Bare fortæl dem du var skuffet over sagsbehandlingen i går, og at du hentede en søn som havde været meget forvirret over det pludselige flytten rundt osv. og du en anden gang ønsker de kontakter dig hvis så fremt det skulle ske igen.

Anmeld

24. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Sagen er den at i fredags, aflevere jeg min søn hos dp mor kl 8.15 og har fri fra arbejde kl 12. Kan se at dp kontoret har ringet kl 11.55 og riger tilbage. Hvor de siger at hun som sidder på kontoret har flyttet min dreng til en gæstepleje pga. At dp mor blev syg ved en 9 tiden. 

Hun sagde at hun bare lige vil fortælle mig det så jeg ikke så min dreng gik rundt med en anden. altså det ringer hun og fortæller 3 timer senere. Ringer til gæsteplejen og siger at jeg kommer og henter ham, men han var blevet puttet. Så sagde hun at da han kom var han fuldstændig forvirret, øjene var helt røde og læberne blaffede. Altså han var tæt på at græde. (Min dreng græder meget sjældent) 

syntes virkelig at de burde at have ringet til mig, inden en fremmed dage havde hentet ham og pakket hans ting og sat ham hos en anden fremmed. Min dp mor vidste at jeg vil kunne hente ham i løbet syg 10 min. Og min mor bor længere nede af hendes vej.

Hvad syntes i?

Synes bestemt at du skal påpege over for dp kontoret at du ikke vil have at de gør sådan til en anden gang og så må du pointere overfor dp mor at du ønsker at hun kontakter dig før andre.

Er faktisk 100 % sikker på at vores dp mor ville ringe til mig eller vores datters far, hvis hun blev akut syg. Hun ringer nemlig også, hvis Alberte har haft dårlig mave eller har taget sig til ørerne ( MØB/væske). Så jeg tror altså ikke at det de har gjort med din søn er almindeligt ved sygdom.

/Fenja

Anmeld

24. januar 2013

bøllen

Anonym skriver:

Hvad syntes i?

Jeg tror nok jeg var blevet PÆNT sur, hvis det var mig. De skulle have haft ringet. I sådan situation ville jeg mene område pædagogen ( leder ) måtte træde til og evt passe børnene til forældre var informeret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.