Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanja. skriver: Tak, tusind tak endelig en der skar det ud i pap for dumme mig hvad tråden handlede om vi kan jo ikke alle være lige hurtige i betrækket
Tak, tusind tak endelig en der skar det ud i pap for dumme mig hvad tråden handlede om vi kan jo ikke alle være lige hurtige i betrækket
hihi altid til tjeneste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
maria_josse skriver: ak... Le du blot lige så tosset du vil Så sidder jeg tilbage i sofaen(blondt) og ser stadig sådan ud--------->....fordi jeg stadig ikke fordtår noget af dette indlæg...men pyt.... Det fik jo bla dig til at le HAHAHAHAHAHAHAHA
ak... Le du blot lige så tosset du vil Så sidder jeg tilbage i sofaen(blondt) og ser stadig sådan ud--------->....fordi jeg stadig ikke fordtår noget af dette indlæg...men pyt.... Det fik jo bla dig til at le HAHAHAHAHAHAHAHA
Fornemmer jeg en smule sarkasme?
Ej jeg synes bare det var super sjovt skrevet hihihi Og ja, jeg er så hellig at jeg morer mig på andres bekostning
BøøøøøøøøGooooooork ♥
jydeinden skriver: hihi altid til tjeneste
1990h skriver: så kommer jeg og smider noget mere hellighed på bagefter
så kommer jeg og smider noget mere hellighed på bagefter
Fedt mand! Det går jo ikke at der er nogle der er mere hellige end os andre
Kan se nogen har givet dig et vip med en vognstang, så kærlig kunne jeg altså ikke være idag.. haha
Muhmi skriver: Fornemmer jeg en smule sarkasme? Ej jeg synes bare det var super sjovt skrevet hihihi Og ja, jeg er så hellig at jeg morer mig på andres bekostning
Dine fornemmelser fejler ikke spor Hilsen en hellig Ko muuhh
maria_josse skriver: Dine fornemmelser fejler ikke spor Hilsen en hellig Ko muuhh
Hahah...
Men så må koen i hvert fald undskylde hvis jeg sårede den...
Koen ligner forøvrigt virkelig meget et får Mæææh'n skidt nu pyt med det... Hehehehehehe
Muhmi skriver: hihihi, fik mda også et kæmpe smil på læben da jeg læste det
hihihi, fik mda også et kæmpe smil på læben da jeg læste det
Tænkte også på dig da jeg læste denne tråd, det passer også lige til din dårlige (herlige, i følge min mening) humor
Doffie skriver: Den er jeg med på
Den er jeg med på
Herligt! Flere med humor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128