Hønsegården

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

o1Mutte

1990h skriver:

og dem der end må brokke sig over dette indlæg..og mene det skaber dårlig stemning..er garanteret dem der er de hellige

Øh tak.. Men ja, jeg er meget hellig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Muhmi

Janni. skriver:

Denne tråd er indbegrebet af humor  

Min humor er så dårlig at jeg snildt kan se det. Jeg er heldigvis ikke en af de hellige or what so ever.. Eller jo det er jeg vel når jeg påstår det modsatte  Jeg er FORVIRRET!!   

Jeg er en af dem, som ingen må lege med  

hihihi, fik mda også et kæmpe smil på læben da jeg læste det

Anmeld

24. januar 2013

B&J

hihihihi håber ikke jeg er ved at blive til en Høne

for jeg vil ski ikke ligge æg

men ja engang i mellem angriber folk godt nok hinanden, men ja det er det der er så svært når der er mange kvinder i et rum.... og vi alle har en mening....

Anmeld

24. januar 2013

Guldfisken

Jeg er en KÆLLING! Og jeg eeeeeeeeeelsker det. Jeg tror ikke jeg er så hellig

Anmeld

24. januar 2013

Muhmi

Og må jeg så LIGE spørge hvem der spiller hellig og hvilken tråd så JEG kan gå ind og spille hellig overfor dem der åbenbart er så skide hellige?

Anmeld

24. januar 2013

marie_jon

Dustmuz skriver:

Ja..

som overskriften lyder, så er det her HØNSEGÅRDEN..

for har de sidste par gange kunne følge med i debatter som har ændret sig til en stor "jeg er hellig hønsegård"

Så her har i en hønsegård hvor i kan være så pokkers hellige alle sammen..

så kom med jeres bedste bud på, hvad det er gør JER så hellige og specielle at i kan tillade jer og hakke på andre, bare fordi at de begår fejl..

Åhnej nej.... Nu føler jeg mig BLONDT igen... Men jeg forstår ikke rigtig hvad du mener Faktisk forstår jeg ikke noget som helst af dit indlæg...

Anmeld

24. januar 2013

Muhmi

maria_josse skriver:

Åhnej nej.... Nu føler jeg mig BLONDT igen... Men jeg forstår ikke rigtig hvad du mener Faktisk forstår jeg ikke noget som helst af dit indlæg...

Undskyld men jeg måtte altså lige grine lidt af den udtalelse

Anmeld

24. januar 2013

Koen.

maria_josse skriver:

Det skal du ikke være ked af jeg fatter heller ikke en dyt jeg må være for brunette til denne tråd

Anmeld

24. januar 2013

Koen.

Janni. skriver:

Denne tråd er indbegrebet af humor  

Min humor er så dårlig at jeg snildt kan se det. Jeg er heldigvis ikke en af de hellige or what so ever.. Eller jo det er jeg vel når jeg påstår det modsatte  Jeg er FORVIRRET!!   

Jeg er en af dem, som ingen må lege med  

Gir dig reg i din humor STINKER men hjælp lige din dumme søster med hvad denne tråd går ud på

Anmeld

24. januar 2013

1990h

Muhmi skriver:

Og må jeg så LIGE spørge hvem der spiller hellig og hvilken tråd så JEG kan gå ind og spille hellig overfor dem der åbenbart er så skide hellige?

så kommer jeg og smider noget mere hellighed på bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.