Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1990h skriver: og dem der end må brokke sig over dette indlæg..og mene det skaber dårlig stemning..er garanteret dem der er de hellige
og dem der end må brokke sig over dette indlæg..og mene det skaber dårlig stemning..er garanteret dem der er de hellige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Denne tråd er indbegrebet af humor Min humor er så dårlig at jeg snildt kan se det. Jeg er heldigvis ikke en af de hellige or what so ever.. Eller jo det er jeg vel når jeg påstår det modsatte Jeg er FORVIRRET!! Jeg er en af dem, som ingen må lege med
Denne tråd er indbegrebet af humor
Min humor er så dårlig at jeg snildt kan se det. Jeg er heldigvis ikke en af de hellige or what so ever.. Eller jo det er jeg vel når jeg påstår det modsatte Jeg er FORVIRRET!!
Jeg er en af dem, som ingen må lege med
hihihi, fik mda også et kæmpe smil på læben da jeg læste det
hihihihi håber ikke jeg er ved at blive til en Høne
for jeg vil ski ikke ligge æg
men ja engang i mellem angriber folk godt nok hinanden, men ja det er det der er så svært når der er mange kvinder i et rum.... og vi alle har en mening....
Jeg er en KÆLLING! Og jeg eeeeeeeeeelsker det. Jeg tror ikke jeg er så hellig
Og må jeg så LIGE spørge hvem der spiller hellig og hvilken tråd så JEG kan gå ind og spille hellig overfor dem der åbenbart er så skide hellige?
Dustmuz skriver: Ja.. som overskriften lyder, så er det her HØNSEGÅRDEN..for har de sidste par gange kunne følge med i debatter som har ændret sig til en stor "jeg er hellig hønsegård" Så her har i en hønsegård hvor i kan være så pokkers hellige alle sammen.. så kom med jeres bedste bud på, hvad det er gør JER så hellige og specielle at i kan tillade jer og hakke på andre, bare fordi at de begår fejl..
Ja.. som overskriften lyder, så er det her HØNSEGÅRDEN..for har de sidste par gange kunne følge med i debatter som har ændret sig til en stor "jeg er hellig hønsegård"
Så her har i en hønsegård hvor i kan være så pokkers hellige alle sammen.. så kom med jeres bedste bud på, hvad det er gør JER så hellige og specielle at i kan tillade jer og hakke på andre, bare fordi at de begår fejl..
Åhnej nej.... Nu føler jeg mig BLONDT igen... Men jeg forstår ikke rigtig hvad du mener Faktisk forstår jeg ikke noget som helst af dit indlæg...
maria_josse skriver: Åhnej nej.... Nu føler jeg mig BLONDT igen... Men jeg forstår ikke rigtig hvad du mener Faktisk forstår jeg ikke noget som helst af dit indlæg...
Undskyld men jeg måtte altså lige grine lidt af den udtalelse
Muhmi skriver: Og må jeg så LIGE spørge hvem der spiller hellig og hvilken tråd så JEG kan gå ind og spille hellig overfor dem der åbenbart er så skide hellige?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128