Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Eller selvfølgelig, LOL, deres hellighed
Eller selvfølgelig, LOL, deres hellighed
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen med alle jer HELLIGE kvindfolk.. hvordan bliver man så, så hellig som nogen herinde?? spørger bare.. for vil jo gerne i lærer hos den helligste kvinde af alle hehe
Dustmuz skriver: Jamen med alle jer HELLIGE kvindfolk.. hvordan bliver man så, så hellig som nogen herinde?? spørger bare.. for vil jo gerne i lærer hos den helligste kvinde af alle hehe
Jeg skal snart føde, så jeg har ikke tid til at hjælpe dig desværre
Månsson skriver: Ja tak, måske jeg os sku oprette mig en trosretning baseret på min hellighed
Ja tak, måske jeg os sku oprette mig en trosretning baseret på min hellighed
Kunne da være hyggeligt I'll join
Jeg skal snart føde, så jeg har ikke tid
Muhmi skriver: Kunne da være hyggeligt I'll join
Månsson skriver: Fedt fedt fedt fedt, det bliver alletiders
Fedt fedt fedt fedt, det bliver alletiders
Hehe.. Sguda
Muhmi skriver: Fedt mand! Det går jo ikke at der er nogle der er mere hellige end os andre
Fedt mand! Det går jo ikke at der er nogle der er mere hellige end os andre
Janni. skriver: Denne tråd er indbegrebet af humor Min humor er så dårlig at jeg snildt kan se det. Jeg er heldigvis ikke en af de hellige or what so ever.. Eller jo det er jeg vel når jeg påstår det modsatte Jeg er FORVIRRET!! Jeg er en af dem, som ingen må lege med
Denne tråd er indbegrebet af humor
Min humor er så dårlig at jeg snildt kan se det. Jeg er heldigvis ikke en af de hellige or what so ever.. Eller jo det er jeg vel når jeg påstår det modsatte Jeg er FORVIRRET!!
Jeg er en af dem, som ingen må lege med
:-)
Muhmi skriver: Hahah... Men så må koen i hvert fald undskylde hvis jeg sårede den... Koen ligner forøvrigt virkelig meget et får Mæææh'n skidt nu pyt med det... Hehehehehehe
Hahah...
Men så må koen i hvert fald undskylde hvis jeg sårede den...
Koen ligner forøvrigt virkelig meget et får Mæææh'n skidt nu pyt med det... Hehehehehehe
I know!! En ko med hår sov godt hellige høne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128