Og kan i ikke skrive i en lidt bedre tone? Jeg spørger om noget, og i går næsten helt amok..
Da der var en anden herinde, der ville melde sin veninde for at få en masse tildkud, var det ih og åh så synd for veninden?
Jeg ser ikke nogen skrive i en hård tone, og det er ikke et personligt angreb, men du kan vel godt selv se at du sidder og kalder din familie smålig alt imens at du selv indrømmer at du har gjort dig selv til kriminel for at please dem.
Det modsiger bare sig selv i mine øjne, og jeg er sikker på at enhver anden der i et åbent forum sidder og indrømmer at de begår bedrageri af nogen art, ville få på hatten i samme eller endnu større omfang end hvad du oplever nu.
-Endvidere er jeg ikke helt sikker, men jeg mener at det er imod baby.dk´s retningslinier.
Der er da før tråde der er blevet slettet pga. folk der sad og snakkede om brugen af et ulovligt stof.
Det er bestemt ikke for at hakke på nogen, men hvis man vil have medhold i noget så skal man nok udelade de "kriminelle" detaljer generelt.
men jeg er da sikker på at du ikke har gjort det i ond tro.
Anmeld