Hej skønne piger 
Sagen er den, at min familie, især min lillesøster er virkelig smålig, og jeg ved ikke hvad man kan gøre? Det irriterer mig.
Jeg var med min søster i Frankfurt for 3 måneder siden. Hun havde Euro, som hun havde fået af min mor, fra da hun var på studietur.
Fint, så hun betalte taxa (det ENESTE vi købte dernede, da der var mad inkl.) det blev 100 kr, hver vej fra lufthaven.
I dag skriver hun så, at vi lige skal finde ud af, hvad jeg skylder hende! Er det ikke lige småligt nok for 100 kr, når jeg og min kæreste lader hende have adresse hos os, så hun i stedet for 1800 kr får ca 5500 kr!
Der er virkelig mange eksempler på, at hun kræver penge, men hun glemmer lige, at jeg og min kæreste tit har givet hende mad osv+ er skyld i hun får så mange flere penge, når hun bare bor hjemme og får alt betalt.
Og at hun har ødelagt nogle ting, og lavet hak i vores nye bil.
Jeg fik intet betalt, da jeg boede hjemme, selvom jeg kun fik 1800 kr.
Min mor og anden søster skylder mig også penge, ca 1500 hver. Men får jeg dem at se? NEJ!
og jeg hader at kræve penge ind...
Og det er ikke fordi mig og min kæreste har mange penge, tværtimod. 
Mest af alt, har jeg lyst til at smide hende ud af adressen egentlig! Min mor og hende bliver ved at tro jeg bare vil betale og betale... Er så træt af dem 

Hun ved INTET om økonomi, hvad tingene koster osv. Hun køber bare stiletter for alle hendes penge, hun burde spare op til at flytte hjemmefra og et kørekort.
Jeg føler mig lidt udstødt, og at de har set sig ondt på mig, både min storesøster og hendes kæreste, min mor og min lillesøster. Og jeg ved ikke hvorfor 
Nå, men i må spørge hvis der er noget, jeg vil meget gerne have lidt flere syn på det her... tak 
Anmeld