Spekulerer som en gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

Valle81

Anonym skriver:

Men ja, jeg efterlader nogen gange barnet med min mor om aftenen, fordi DE hygger sig alene, og jeg hygger mig alene med mine veninder et par timer. Er der noget galt med det???

Nej intet galt i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Valle81

Anonym skriver:

Føler mig en smule misforstået her. Det er IKKE veninderne jeg skal besøge - den ene af to er ikke hjemme i weekenden!!! Jeg ville afsted for at lave noget med min mor.

Forstod godt, at det ikke var veninderne du gerne ville besøge men din mor

Tror bare at folk prøvet at sige, at de ville sige afsted med mor, og så kunne du jo, nu når du har billetten derover/derhen/derud at så kunne du jo tage afsted og lave det til en veninde weekend

Håber din mor får en skøn weekend, og selvfølgelig dig med

Anmeld

17. juni 2009

linemus

Anonym skriver:

Føler mig en smule misforstået her. Det er IKKE veninderne jeg skal besøge - den ene af to er ikke hjemme i weekenden!!! Jeg ville afsted for at lave noget med min mor.

MEN jeg HAR ringet til hende nu og sagt at jeg bliver hjemme, og at jeg synes hun skal tage på sin venindetur. Hun blev meget glad og lettet, så det er godt. Hun tilbød også at købe en ny flybillet til mig, så jeg kan komme hjem igen lørdag, og altså stadig se min veninde jeg havde aftale med fredag. Det kan være jeg gør det. Ser stadig ingen grund til at være alene hjemme i mine forældres hus (min far er også ude og rejse).

Jeg kan godt forstå, du er rigtig meget skuffet, når du har glædet dig så meget til at lave ting med din mor og dit barn. Det ville jeg også være. Jeg ville dog også gøre som dig, sige at hun skulle tage afsted med veninderne, og så ville jeg skumle alene derhjemme og trampe forurettet i gulvet - man er vel stadig mors barn, ik

- Line

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
sarahb skriver:

Altså hvis det var min mor der også står på hoved og hænder for mig ALTID og gør ALT for mig.. Så ville jeg trække mig og lade min mor hygge sig med sine veninder, og ja så kunn jeg tage afsted alene så jeg kunne se mine veninder..
Alt det mn mor gør og har gjort for mig, så ville jeg også hjælpe hende ud af denne situation...
fra en der pgså elsker sin mor højt!

Enig... Absolut.

Anmeld

17. juni 2009

sarahb

Det synes jeg er Så stort, og det gav sikkert også et smil i hjertet da du hørte hun var lettet over at være ude af dette dilemma...
Det er flot af dig... Mor´s pige er man jo altid

Anmeld

17. juni 2009

Betina88

Jeg synes din mor sku' være sammen med sine veninder , så ka' I jo finde et andet tidspunkt at være sammen i ..

Anmeld

17. juni 2009

Balderson

I min verden, skal du selvfølgelig trække dig og lade din mor komme på tur med veninderne...

Hun har jo ikke gjort det med vilje og hvis man ikke kan unde sin mor en venindetur, hvem skulle man så unde det...

Selvfølgelig havde du nok glædet dig, men det er jo ikke jordens undergang...

Du skriver selv, at du skal se hende på andre tidspunkter i løbet af sommeren i forbindelse med noget andet...

Anmeld

17. juni 2009

Loggidut

Ja det lyder lidt forkælet...ikke for at være næsvis.

Jeg havde valgt at sige god for hun tog aftsted (kan jeg forstå hun skal dertil hvor du bor?) for så havde jeg nok valgt at åbne døren for hende og hendes veninder, til en frokost.

i mine øjne er det slet ikke noget at lave problemer ud af, der kommer nok en anden god gang hvor du kan få besøgt dine forældre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.