Spekulerer som en gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette72 skriver:

Hej

Hvad med at tage afsted alligevel? Du kan vel være derhjemme selvom din mor ikk er der? Så kan du også se vennerne

Knus

enig...
lad din mor hygge sig med sine veninder mens du hygger dig med dine...
i skal jo også ses i løbet af sommeren....ikk??
din  mor har jo også betalt din billet, det havde været noget andet hvis du selv havde gjort det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Anonym trådstarter

Men veninderne er jo ikke hovedårsagen til at jeg tager afsted. Jeg tager jo afsted for at min mor, jeg og mit barn kan hygge os sammen. Det er blot en sidegevinst at se mine veninder. Grunden til at jeg bookede denne tur, var at jeg gerne ville lave noget helt bestemt med barnet og moren, som er en sommerting, og som vi ellers ikke har mulighed for i sommer.

Mht veninderne, så plejer det gode jo også at være at jeg kan efterlade mormor og barnebarn, og så tage ud selv, mens de hygger sig. Det er en win-win! Min bedste veninde er desuden kun ledig om fredagen (vi skal ankomme torsdag aften), da hun også skal med flyet den anden vej om lørdagen til et arrangement.

Jeg tager ikke afsted hvis min mor ikke er hjemme - det er simpelthen for åndsvagt. Så spørgsmålet er om jeg skal trække mig og blive hjemme, trods jeg havde glædet mig helt vildt til den weekend, som har været aftalt i lang tid. Min kæreste har også glædet sig til denne weekend, som for hans vedkommende er planlagt. Eller at jeg skal holde fast i at det var os der først lavede aftalen, og siden veninderne, hvorfor de må finde noget andet.
Jeg ved hun er dybt frustreret over det, og at hun aldrig vil bede mig blive hjemme...........

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Vi skulle lave nogle ting sammen, min mor, barn og jeg, som jeg havde glædet mig rigtig meget til. Og hvis det ikke bliver den weekend, kan det nok ikke lade sig gøre i sommer, og må vente til næste sommer...

Men derfor kan du vel godt hygge med veninderne og lave noget andet i stedet...nu billeterne er købt..smiler

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Men veninderne er jo ikke hovedårsagen til at jeg tager afsted. Jeg tager jo afsted for at min mor, jeg og mit barn kan hygge os sammen. Det er blot en sidegevinst at se mine veninder. Grunden til at jeg bookede denne tur, var at jeg gerne ville lave noget helt bestemt med barnet og moren, som er en sommerting, og som vi ellers ikke har mulighed for i sommer.

Mht veninderne, så plejer det gode jo også at være at jeg kan efterlade mormor og barnebarn, og så tage ud selv, mens de hygger sig. Det er en win-win! Min bedste veninde er desuden kun ledig om fredagen (vi skal ankomme torsdag aften), da hun også skal med flyet den anden vej om lørdagen til et arrangement.

Jeg tager ikke afsted hvis min mor ikke er hjemme - det er simpelthen for åndsvagt. Så spørgsmålet er om jeg skal trække mig og blive hjemme, trods jeg havde glædet mig helt vildt til den weekend, som har været aftalt i lang tid. Min kæreste har også glædet sig til denne weekend, som for hans vedkommende er planlagt. Eller at jeg skal holde fast i at det var os der først lavede aftalen, og siden veninderne, hvorfor de må finde noget andet.
Jeg ved hun er dybt frustreret over det, og at hun aldrig vil bede mig blive hjemme...........

Din mor har jo ikke gjort det med vilje og for dem er der fire mennesker og aftaler der skal ændres og passes ind..jeg havde trukket mig, ønsket min mor god tur og så håbet at min mor snart kikkede over eller jeg selv kunne komme til DK før næste sommer.
Men lyder som om du helst vil møffe og få din mor til at ændre aftale...er det rigtigt observeret? Hvis ja, så gør som du synes...selvom jeg og andre ikke ville har gjort sådan.
Knus..

Anmeld

17. juni 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Din mor har jo ikke gjort det med vilje og for dem er der fire mennesker og aftaler der skal ændres og passes ind..jeg havde trukket mig, ønsket min mor god tur og så håbet at min mor snart kikkede over eller jeg selv kunne komme til DK før næste sommer.
Men lyder som om du helst vil møffe og få din mor til at ændre aftale...er det rigtigt observeret? Hvis ja, så gør som du synes...selvom jeg og andre ikke ville har gjort sådan.
Knus..

Allerhelst ville jeg gerne ringe og sige "ta' endelig afsted på din tur - vi finder på noget andet", og det er nok også det det ender med. Men her er det så den forkælede teenager kommer op i mig, fordi vi ikke kan flytte det til en anden weekend, og jeg har virkelig glædet mig............

Ved naturligvis hun ikke har gjort det med vilje, og det er skam ikke fordi vi ikke kommer til at ses i sommer, men jeg havde bare glædet mig, det har været planlagt i lang tid, osv. osv.

Anmeld

17. juni 2009

Henriette72

Anonym skriver:

Det er der problemet ligger... Så kan du ikk tage i byen og få din mor til at passe dit barn? Jamen jeg troede at det var for at være sammen med din mor at du skulle afsted? Ja undskyld jeg bliver sådan lidt hmm...

Så synes jeg at du skal blive hjemme.

Din  kæreste kan vel godt holde sin week-end selvom du er hjemme... Det er da ikk noget problem hos os. Hvis min mand vil ud og se fodbold og det er aftalt og min aftale går i vasken, så forventer jeg da ikk at han aflyser sit. Tværtimod. Så holder jeg da fast i at han skal tage afsted og så nyder jeg bare at være alene med min datter

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Allerhelst ville jeg gerne ringe og sige "ta' endelig afsted på din tur - vi finder på noget andet", og det er nok også det det ender med. Men her er det så den forkælede teenager kommer op i mig, fordi vi ikke kan flytte det til en anden weekend, og jeg har virkelig glædet mig............

Ved naturligvis hun ikke har gjort det med vilje, og det er skam ikke fordi vi ikke kommer til at ses i sommer, men jeg havde bare glædet mig, det har været planlagt i lang tid, osv. osv.

Jeg synes da ikke der er noget forkælet teeangere over at du føler som du gør...og lige meget hvad, så er vi jo altid børn af vores forældre og dermed tror jeg også det gør at vi tænker og reagerer lidt anderledes over for dem end alle andre...men så længe du godt ved at dine følelser og lyst til at "stampe i jorden" ikke stemmer overens med dig som en voksen person, så betyder det jo ikke noget...
Men kan da godt forstå du er lidt skuffet..
Knus Eva..

Anmeld

17. juni 2009

Valle81

Jeg ville sige til min mor, tag du bare afsted, vi finder en anden gang.

Og så ville jeg sige til min mor, at jeg kom og boede der mens hun var væk, så du selv kunne overholde aftalerne med veninderne.

Din mor har ikke gjort det med vilje, og det kan ske for os alle.

Forstår godt du er skuffet, men at bede sin mor om at blive hjemme synes jeg er lidt "barnligt"???

Anmeld

17. juni 2009

Anonym trådstarter

Det er der problemet ligger... Så kan du ikk tage i byen og få din mor til at passe dit barn? Jamen jeg troede at det var for at være sammen med din mor at du skulle afsted? Ja undskyld jeg bliver sådan lidt hmm...

Så synes jeg at du skal blive hjemme.

Din  kæreste kan vel godt holde sin week-end selvom du er hjemme... Det er da ikk noget problem hos os. Hvis min mand vil ud og se fodbold og det er aftalt og min aftale går i vasken, så forventer jeg da ikk at han aflyser sit. Tværtimod. Så holder jeg da fast i at han skal tage afsted og så nyder jeg bare at være alene med min datter

Ej, nu overfortolker du da vist lidt! Jeg skal ikke i byen - min ene veninde er som allerede nævnt ikke hjemme den weekend (kun om fredagen om dagen) og den anden er højgravid... Men ja, jeg efterlader nogen gange barnet med min mor om aftenen, fordi DE hygger sig alene, og jeg hygger mig alene med mine veninder et par timer. Er der noget galt med det???

Mht. min kæreste, så kan han naturligvis stadig gøre hvad han har planlagt. Men det er nu ikke fordi han skal se fodbold med sine venner - det er fordi han skal reparare på vores hus, så det er en fordel at barnet ikke er hjemme, da han er en pilfinger og er overalt.

Anmeld

17. juni 2009

Anonym trådstarter

Føler mig en smule misforstået her. Det er IKKE veninderne jeg skal besøge - den ene af to er ikke hjemme i weekenden!!! Jeg ville afsted for at lave noget med min mor.

MEN jeg HAR ringet til hende nu og sagt at jeg bliver hjemme, og at jeg synes hun skal tage på sin venindetur. Hun blev meget glad og lettet, så det er godt. Hun tilbød også at købe en ny flybillet til mig, så jeg kan komme hjem igen lørdag, og altså stadig se min veninde jeg havde aftale med fredag. Det kan være jeg gør det. Ser stadig ingen grund til at være alene hjemme i mine forældres hus (min far er også ude og rejse).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.