Men veninderne er jo ikke hovedårsagen til at jeg tager afsted. Jeg tager jo afsted for at min mor, jeg og mit barn kan hygge os sammen. Det er blot en sidegevinst at se mine veninder. Grunden til at jeg bookede denne tur, var at jeg gerne ville lave noget helt bestemt med barnet og moren, som er en sommerting, og som vi ellers ikke har mulighed for i sommer.
Mht veninderne, så plejer det gode jo også at være at jeg kan efterlade mormor og barnebarn, og så tage ud selv, mens de hygger sig. Det er en win-win! Min bedste veninde er desuden kun ledig om fredagen (vi skal ankomme torsdag aften), da hun også skal med flyet den anden vej om lørdagen til et arrangement.
Jeg tager ikke afsted hvis min mor ikke er hjemme - det er simpelthen for åndsvagt. Så spørgsmålet er om jeg skal trække mig og blive hjemme, trods jeg havde glædet mig helt vildt til den weekend, som har været aftalt i lang tid. Min kæreste har også glædet sig til denne weekend, som for hans vedkommende er planlagt. Eller at jeg skal holde fast i at det var os der først lavede aftalen, og siden veninderne, hvorfor de må finde noget andet.
Jeg ved hun er dybt frustreret over det, og at hun aldrig vil bede mig blive hjemme...........
Anmeld