Miss-86 skriver:
Jeg søger gode råd til vægttab - Jeg vil lige skrive lidt om hvad jeg i forvejen gør for det!
Jeg træner 3-5 gange om ugen, 1-2 timer ad gangen!
I det nye år, er jeg stoppet med at spise ris, pasta & kartofler, DVS. min aftensmad består af KØD & GRØNTSAGER!
Har aldrig spist slik, kage og sådan, når jeg er selv, men har da gjort, når jeg har været ude og gør stadig, men ikke så meget som ellers!
Jeg har trænet og spist sundt længe, men der sker ikke noget, hverken kilomæssigt eller CM-mæssigt.
Eller jo, jeg har haft tabt 3 fedt % i kroppen.
I fitness-centret kan jeg nemlig måle BMI, Fedtmasse og fedt % i kroppen på deres vægt.
Jeg tror ikke på mirakelpiller og den slags, MEN hvis I har nogle gode erfaringer med noget, så kom endelig med dem!
Kig evt på Tv 2 Go Kur. De har lavet et program som er sammensat af "eksperter" evt for at se om du kan blive inspireret til mellemmåltider, morgenmad (istedet for rygbrød), der er også mandler som et mellemmåltid osv som selv om de er lidt fedende skulle være med til at man taber sig (15 mandler på panden med 1 tsk soya) Men tænker bare, at du måske kan kigge på det for at få inspiration hvis du er kørt træt i det mad som du pt ikke taber dig nok af.
Jeg vil også sige (som en anden også sagde) at træne mere koncentreret mindre i kortere tid.
Men kan slet ikke forstå, at du ikke taber dig. Så kan godt forstå du er godt træt af det. For det er godt nok meget du taber dig, og du spiser jo også alt det som burde gøre at det rasler af dig.
Håber du holder ved og det pludselig ændre sig!.